DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.1012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Advertisements

Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_FYZ_22.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Vzdálenost přímky od roviny, vzdálenost rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Opakování – vesmír, sluneční soustava
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Vzdálenost bodů od přímky a od roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Fyzikální veličiny a jejich jednotky v soustavě SI
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
1 LETNÍ ŠKOLA MATERIÁLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ – SUPMAT - Podpora vzdělávání pracovníků center pokročilých stavebních materiálů (CZ.1.07/2.3.00/ )
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Sada: A5_29 Datum ověření ve výuce: Třída: 3AT

DUM - Digitální Učební Materiál Obor vzdělání: Strojírenské práce Předmět: Tělesná výchova Ročník: 3. Klíčová slova: Turistický kurz Jméno autora (vč. titulu): Mgr. Radovan Velc Škola: Střední odborné učiliště, Lišov tř. 5. května Lišov IČO: REDIZO:

 Od pradávna bylo potřeba něco měřit či vážit  Pro možnost porovnávání bylo potřeba jednotného systému měření vzdáleností – zavedení jednotek

 Pravidelný, standardizovaný systém  Po řadě různých středověkých jednotek vznikla za Francouzské revoluce nová jednotka – metr.  Roku 1875 – Paříž – mezinárodní úmluva o metru  1960 – vznik soustavy SI

 Na rozdíl od metrického systému nepravidelný  Dříve užívaný v Británii a jejích koloniích  Dnes užívání omezeno na USA, Barma a Libérie  Částečně (tradice) ve Velké Británii

 1 míle = 1,61 km  1 yard = 91,4 cm  1 stopa = 30,5 cm  1 palec = 2,54 cm

 Externí zdroje:  AUTOR NEUVEDEN. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  Obrázky:  AUTOR NEUVEDEN. ytong.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 95/m/e/metr-dreveny-004.jpg  AUTOR NEUVEDEN. wikipedia.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:  AUTOR NEUVEDEN. wikipedia.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: option_map.svg  AUTOR NEUVEDEN. elektrika.cz [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: