_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Advertisements

_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Geografie cestovního ruchu
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Institut turismu České republiky
Česká centrála cestovního ruchu
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Informatizace společnosti Mgr. Radko Martínek ministr.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Regionální konference v MSK
CESTOVNÍ RUCH.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Local parks o.s. Zimní sporty a wellness Boží Dar - Klínovec.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Integrovaný projekt cestovního ruchu Libereckého kraje (IPCRLK) Operační program: Regionální operační program NUTS II Severovýchod Prioritní osa 3. Cestovní.
IOP č Sběr informací – domácí cestovní ruch – Česká republika IOP č Sběr informací – domácí cestovní ruch – Česká republika – Praha Výzkum.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
© 2008 World Media Partners Turistický portál Východních Čech Cíl projektu: Nárůst počtu návštěvníků a turistů a rozvoj cestovního ruchu v Pardubickém.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Beskydy pro všechny Pilotní projekt hodnocení objektů CR pro znevýhodněné skupiny Workshop Proč si pořídit certifikát aneb Otevřete své zařízení pro další.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Zjišťování návštěvnosti
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Značka „Českosaské Švýcarsko
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
PRODUKTY TURISTICKÉHO PRŮMYSLU
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Transkript prezentace:

_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova

Marketingový mix na podporu DCR Realizační období Spolupráce s provozovateli – Informační kampaň pro provozovatele Inovace komunikačních nástrojů se spotřebiteli – inovace portálu Kudy z Nudy Komplexní propagace DCR – Komplexní marketingová kampaň

Co je cílem projektu ZNOVU etablovat trávení volného času v ČR změnit postoj vůči trávení volného času v ČR Zvýšit povědomí o nabídce a produktech v jednotlivých destinacích zvýšit počet víkendových/ krátkodobých pobytů na úkor jednodenních výletů a zvýšit útratu v regionu

Trendy v DCR (zima 2013) Délka pobytu: jednodenní pobyty bez noclehu (66 %), 1 – 2 noci (19 %) Vícedenní pobyty Krkonoše a Podkrkonoší (56 %). V ostatních regionech je více než polovina návštěv pouze jednodenní. Ubytovací kapacity jsou vzhledem k převažujícím jednodenním výletům a častým pobytům v soukromí (chata, u přátel) využívány pouze pětinou domácích turistů. Aktivity: turistika a sport (30 %), lyžování a jiné zimní sporty Dále je atraktivní pěší (33 % → 26 %) a poznávací turistika (40 % → 30 %), a to i přes pokles její popularity od zimy Domácí turisté mají pozitivní vztah k místům svého pobytu, do různých lokalit ČR se vrací opakovaně. O dalším návratu do místa svého pobytu/výletu uvažuje 89 % návštěvníků.

Trendy v DCR (zima 2013)

Informační kampaň pro provozovatele know-how a podpora propagace Zefektivnění komunikace mezi agenturou a provozovateli a zvýšit povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností Stimulace nabídky služeb na trhu DCR a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech propagace a trendech Hlavní pilíř komunikace

Chcete, aby se o Vaší nabídce vědělo?

21/05 /13 Nástroje kampaně PR aktivity (internetové PR články + PR články v tisku) Directmarketingové aktivity (personalizované dopisy a telefonická komunikace) Internetová a tisková kampaň E-bulletin a další odborná komunikace

Kudy z Nudy Portál obsahuje největší databázi turistických atrakcí a aktivit v ČR Průměrná měsíční návštěvnost je 450 tisíc návštěvníků Přehledné členění podle regionů a zájmů/aktivit Názorová nestrannost Registrace i zveřejňování aktivit je zcela zdarma Nominace na produkt/atraktivita roku Profil na facebooku má již přes 100 tisíc fanoušků, 50 % návštěvníků se sem opakovaně vrací

Vložení nabídky

 obsah může na portál vkládat registrovaný i nepřihlášený uživatel. Registrovaný uživatel navíc získává možnost editace svého záznamu kdykoliv v budoucnu.  Výhody registrace: aktualizace nabídky dle sezóny, spotřebitelé se dozví o nových produktech, aktivitách, možnost přidávat fotografie, zlepšování kvality vaší prezentace  podrobný návod k registraci a editování záznamů k nalezení v sekci FAQ - často kladené otázky Vložení nabídky

Radka Neumannová Hlavní projektový manažer ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel