Prezentace EU peníze středním školám Liberec
Představení prezentujícího 57 let otec dvou dětí zatím trojnásobný dědeček hobby: lyžování, kolo, tenis, rybaření
Gymnázium, Žatec, Studentská 1075, příspěvková organizace
Představení školy sídlíme v památkové chráněné budově, která je historickým majetkem Města Žatce nejsme páteřní školou Ústeckého kraje Nabízené studijní obory: K/41 Gymnázium – všeobecné K/81 Gymnázium Kapacita školy: 370 žáků, z toho 130 čtyřletá a 240 osmiletá forma studia spolupracujeme s Mensou ČR
Historie našeho gymnázia vyvinulo se z městské školy latinské – roku 1335 Jan Lucemburský k již existující škole dal městu Žatec právo jmenovat jejího rektora překonali jsme zrušení Josefem II. i období likvidace gymnázií komunistickým režimem co přijde nevíme...
Jak jsme k EU penězům přistoupili volba klíčových aktivit ekonomická rozvaha vytvoření pravidel vytvoření řídící struktury rozdělení práce na tvorbě DUM kontrolní mechanismy vnitřní a vnější spolupráce s externí agenturou placenou krajem
Klíčové aktivity I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti (Výstup klíčové aktivity: 2 sady po 32 DUM, celkem 64 vzdělávacích materiálů) III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (Výstup klíčové aktivity: 3 sady po 20 DUM, celkem 60 vzdělávacích materiálů, tuto šablonu jsme zvolili sedmkrát)
Ekonomika Vybavení školy za cca 600 tis. Kč Celkem 57 pevných stanic, 5 notebooků, 5 dataprojektorů, elektricky ovládaných promítacích pláten, sad reproduktorů a jedna kopírka Vyplaceno bylo cca 500 tis Kč formou DPP Na realizaci projektu se podílelo 22 zaměstnanců školy, z toho 21 učitelů (z 29 členného sboru)
Tvorba DUM – řízení procesu: Struktura řízení: předseda komise správce úložiště ekonomka projektový manažer Celkem jsme se rozhodli vytvořit 21 sad po 20 DUM a 2 sady po 32 DUM – celkem vzniklo 484 DUM
Výstupy projektu šablona - I/2 Čtenářská a informační gramotnost : pro vyšší ročníky 2 sady vzdělávacích materiálů pro (literární a dějepisný seminář)
Výstupy projektu - šablona III/2 6 sad DUM vzniklo v komisi MAT-FYZ-INF 4 sady DUM vznikly v komisi BI-CHE 2 sady DUM vznikly v komisi NEJ-RUJ 3 sady DUM vznikly v komisi ANJ 6 sad DUM vzniklo v komisi CJL-DEJ-ZSV-ZEM
Základní pozitiva projektu Vytvoření základního školního zásobníku vzdělávacích materiálů (484 DUM) Navození hlubší spolupráce uvnitř předmětových komisí Vybavení školy moderní technikou Mimořádné příjmy pro školu i pro učitele
Co ale sborovna? Anketa - anketní lístky Celkem se zúčastnilo 21 osob Závěrečné otázky - „právo nevypovídat“
Evaluační otázky Byl/a jste tvůrcem DUM? Využíváte pravidelně vlastní vytvořené DUM? Používáte i jiné vlastní digitální didaktické materiály? Využíváte školní DUM z úložiště DUM? Využíváte (i v modifikované podobě) DUM stažené z internetu? Pomohl projekt EU peníze středním školám zlepšit úroveň školy? Uvítal/a byste nový projekt podobný EU peníze středním školám
Výsledky ankety Využíváte pravidelně vlastní vytvořené DUM? 21 respondentů - 16 tvůrců DUM
Výsledky ankety Používáte i jiné vlastní digitální didaktické materiály? 21 respondentů - 11 školní úložiště DUM využívá
Výsledky ankety z internetu stahuje a upravuje DUM 16 respondentů mezi nimi i „netvůrci“ DUM Využíváte (i v modifikované podobě) DUM stažené z internetu?
Výsledky ankety Pomohl projekt EU peníze středním školám zlepšit úroveň školy?
Uvítal/a byste nový projekt podobný EU peníze středním školám? jen 9 osob by podobný projekt přivítalo, 10 odmítá a 2 osoby se nevyjádřily. Výsledky ankety
Co je zdrojem obav? Zde je pole pro domněnky, metaforicky řečeno tabula rasa, terra incognita....
Děkuji za pozornost i čas a v nejlepším odcházím... PaedDr. Miroslav Řebíček Gymnázium Žatec