Prezentace EU peníze středním školám Liberec 16.10.2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Zkvalitňování dalšího profesního vzdělávání zaměřeného na stavebnictví, elektrotechniku a gastronomii.
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - dotazy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
CZ.1.07/2.2.00/ Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu –
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Procvičování – sestavení rozvahy Anotace: Digitální učební.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Petra Pilková Název šablony.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Procvičování – sestavení rozvahy 2 Anotace: Digitální.
Sněm RVŠ1 2. zasedání sněmu Rady vysokých škol 18. května 2006.
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.5 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SŠ Učíme se pro.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary EU peníze středním školám Projekt MODERNÍ ŠKOLA Operační program Vzdělávání.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Petra Pilková Název šablony.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Nahlédnutí do tvorby metodických materiálů.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Kam s penězi, aby nezahálely
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vnitřní struktura technických materiálů
Kam s penězi, aby nezahálely – Pracovní list
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Neutronová hvězda Vesmír Název školy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Investiční majetek VY_32_INOVACE_41_828
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Transkript prezentace:

Prezentace EU peníze středním školám Liberec

Představení prezentujícího 57 let otec dvou dětí zatím trojnásobný dědeček hobby: lyžování, kolo, tenis, rybaření

Gymnázium, Žatec, Studentská 1075, příspěvková organizace

Představení školy sídlíme v památkové chráněné budově, která je historickým majetkem Města Žatce nejsme páteřní školou Ústeckého kraje Nabízené studijní obory: K/41 Gymnázium – všeobecné K/81 Gymnázium Kapacita školy: 370 žáků, z toho 130 čtyřletá a 240 osmiletá forma studia spolupracujeme s Mensou ČR

Historie našeho gymnázia vyvinulo se z městské školy latinské – roku 1335 Jan Lucemburský k již existující škole dal městu Žatec právo jmenovat jejího rektora překonali jsme zrušení Josefem II. i období likvidace gymnázií komunistickým režimem co přijde nevíme...

Jak jsme k EU penězům přistoupili volba klíčových aktivit ekonomická rozvaha vytvoření pravidel vytvoření řídící struktury rozdělení práce na tvorbě DUM kontrolní mechanismy vnitřní a vnější spolupráce s externí agenturou placenou krajem

Klíčové aktivity I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti (Výstup klíčové aktivity: 2 sady po 32 DUM, celkem 64 vzdělávacích materiálů) III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (Výstup klíčové aktivity: 3 sady po 20 DUM, celkem 60 vzdělávacích materiálů, tuto šablonu jsme zvolili sedmkrát)

Ekonomika Vybavení školy za cca 600 tis. Kč Celkem 57 pevných stanic, 5 notebooků, 5 dataprojektorů, elektricky ovládaných promítacích pláten, sad reproduktorů a jedna kopírka Vyplaceno bylo cca 500 tis Kč formou DPP Na realizaci projektu se podílelo 22 zaměstnanců školy, z toho 21 učitelů (z 29 členného sboru)

Tvorba DUM – řízení procesu: Struktura řízení: předseda komise správce úložiště ekonomka projektový manažer Celkem jsme se rozhodli vytvořit 21 sad po 20 DUM a 2 sady po 32 DUM – celkem vzniklo 484 DUM

Výstupy projektu šablona - I/2 Čtenářská a informační gramotnost : pro vyšší ročníky 2 sady vzdělávacích materiálů pro (literární a dějepisný seminář)

Výstupy projektu - šablona III/2 6 sad DUM vzniklo v komisi MAT-FYZ-INF 4 sady DUM vznikly v komisi BI-CHE 2 sady DUM vznikly v komisi NEJ-RUJ 3 sady DUM vznikly v komisi ANJ 6 sad DUM vzniklo v komisi CJL-DEJ-ZSV-ZEM

Základní pozitiva projektu Vytvoření základního školního zásobníku vzdělávacích materiálů (484 DUM) Navození hlubší spolupráce uvnitř předmětových komisí Vybavení školy moderní technikou Mimořádné příjmy pro školu i pro učitele

Co ale sborovna? Anketa - anketní lístky Celkem se zúčastnilo 21 osob Závěrečné otázky - „právo nevypovídat“

Evaluační otázky Byl/a jste tvůrcem DUM? Využíváte pravidelně vlastní vytvořené DUM? Používáte i jiné vlastní digitální didaktické materiály? Využíváte školní DUM z úložiště DUM? Využíváte (i v modifikované podobě) DUM stažené z internetu? Pomohl projekt EU peníze středním školám zlepšit úroveň školy? Uvítal/a byste nový projekt podobný EU peníze středním školám

Výsledky ankety Využíváte pravidelně vlastní vytvořené DUM? 21 respondentů - 16 tvůrců DUM

Výsledky ankety Používáte i jiné vlastní digitální didaktické materiály? 21 respondentů - 11 školní úložiště DUM využívá

Výsledky ankety z internetu stahuje a upravuje DUM 16 respondentů mezi nimi i „netvůrci“ DUM Využíváte (i v modifikované podobě) DUM stažené z internetu?

Výsledky ankety Pomohl projekt EU peníze středním školám zlepšit úroveň školy?

Uvítal/a byste nový projekt podobný EU peníze středním školám? jen 9 osob by podobný projekt přivítalo, 10 odmítá a 2 osoby se nevyjádřily. Výsledky ankety

Co je zdrojem obav? Zde je pole pro domněnky, metaforicky řečeno tabula rasa, terra incognita....

Děkuji za pozornost i čas a v nejlepším odcházím... PaedDr. Miroslav Řebíček Gymnázium Žatec