PROJEKT KYSELÝ DÉŠŤ Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Advertisements

ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Obyvatelstvo světa – pohyb obyvatelstva
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
K ARTOGRAFIE – OBSAH MAP Autor: Hana Brýdlová. Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Adresa školySokolovská.
M AKROREGIONY SVĚTA – JÁDRA A PERIFERIE Autor: Hana Brýdlová.
1. S TÉLKY ROSTLIN Mgr. Michal Střeštík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková.
L ITOSFÉRA – VNĚJŠÍ PROCESY Autor: Hana Brýdlová.
V YVŘELÉ HORNINY - MAGMATICKÉ Mgr. Michal Střeštík.
K ARTOGRAFIE – MĚŘÍTKO MAPY Autor: Hana Brýdlová.
M ETAMORFÓZY LISTU Mgr. Michal Střeštík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková.
T VORBA KARTOGRAMU Autor: Hana Brýdlová. Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Adresa školySokolovská.
INTERNET Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
PROCVIČUJÍCÍ A OPAKUJÍCÍ TEST - OBOJŽIVELNÍCI Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
Inkscape – tvorba loga Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
VÝSKYT A OCHRANA NETOPÝRŮ NA SVITAVSKU Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
Hromadné úpravy fotografií Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
PowerPoint zásady tvorby prezentací Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
A FRIKA – PŘÍRODNÍ PODMÍNKY I. Autor: Hana Brýdlová.
A FRIKA – PŘÍRODNÍ PODMÍNKY II. Autor: Hana Brýdlová.
Tilt-shift efekt Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
METAMORFÓZY KOŘENE Mgr. Michal Střeštík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Anotace Název školy Gymnázium a Jazyková.
1. H ETEROTROFNÍ VÝŽIVA ROSTLIN Mgr. Michal Střeštík.
U RČOVÁNÍ ZEMĚPISNÉ POLOHY, MĚŘÍTKO - PROCVIČENÍ Autor: Hana Brýdlová.
Typografie – úvod, písma Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Tvorba HDR fotografií Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy PaedDr. Radomila Oblouková.
P(r)opletené kruhy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach.
PROCVIČUJÍCÍ A OPAKUJÍCÍ TEST - VIRY
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Metamorfózy stonku Mgr. Michal Střeštík.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Sekáči Mgr. Michal Střeštík.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Citrátový cyklus Mgr. Jaroslav Najbert.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Transkript prezentace:

PROJEKT KYSELÝ DÉŠŤ Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Jiří Mach

Název školyGymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Adresa školySokolovská 1638, Svitavy IČO Operační programOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ Označení vzdělávacího materiáluK_INOVACE_1.BI.15 Tematická oblast ŠVP – Člověk a příroda, učivo předmětu biologie Základy ekologie – organizmy a prostředí (4. r. osmiletého st.) Ekologie - ochrana přírody a krajiny (4. r. čtyřletého st.) Ekologie – člověk a prostředí (4.r. čtyřletého st.) Název vzdělávacího materiáluProjekt Kyselý déšť. Druh učebního materiáluprezentace (PowerPoint) Anotace Prezentace představuje projekt, dotýkající se problematiky kvality srážek a vyhodnocující situaci na Svitavska. Klíčová slovakyselý déšť, emise, imise, znečištění, pH Ročník4. ročník čtyřletého a 8. ročník osmiletého studia Typická věková skupinaveřejnost a školní věk (10-90 let) Speciální vzdělávací potřebyžádné AutorJiří Mach Zhotovenobřezen 2013 Celková velikostVelikost souboru 6670kB

1.) Příprava a)teoretická – studijní materiály b)praktická – stavba měřící stanice 2.) Měření 3.) Vyhodnocení výsledků

1.) Přípravateoretická – studijní materiály

1.) Přípravapraktická – stavba měřící stanice

2.) Měření

3.) Vyhodnocení výsledků

Použité materiály: a)autora: snímky č.: b) studentů, zapojených do projektu: snímky č.: c) z původních zdrojů sdružení TEREZA: č.: 4-9

rezentaci lze využít rovněž ve vyučování: Prezentaci lze využít rovněž ve vyučování: Průřezové téma Environmentální výchova 4.2. Člověk a životní prostředí Životní prostředí regionu a České republiky