VY_32_INOVACE_15_20_zdravý způsob života NEPOHODA KULTURA BYDLENÍ MEZILIDSKÉ VZTAHY OSOBNÍ HYGIENA NEČISTOTA REŽIM DNE ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZAMOŘENÉ PROSTŘEDÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvod do problematiky ZDRAVÉHO ŽIVOTNÍHO STYLU
Advertisements

ZDRAVÍ 6. ROČNÍK Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
Péče o zdraví 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Fyzioterapie – životní prostředí a životní styl – praktika Milena Černá Ústav obecné hygieny.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
INTERVENČNÍ TÉMA – KVALITA ŽIVOTA Tipy a nástroje k vytváření a prezentacím snímků v širokoúhlých formátech.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
VY_32_INOVACE_01_20_energie Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.
VY_32_INOVACE_11_20_obsah vody v potravinách Obsah vody v potravinách BRAMBOROVÉ CHIPSY SUŠENKY VLAŠSKÉ OŘECHY OVESNÉ VLOČKY SUŠENÉ MERUŇKY ROZINKY DŽEM.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_03_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_10_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
VY_32_INOVACE_02_20_zdravá výživa. Co by měla obsahovat?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_LIDSKA_PRAVA_LZPS_11 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
Pracovní činnosti VY_32_INOVACE_01_08_bezpečnost a hygiena provozu domácnosti, údržba, úklid.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_01_16_základy práce na PC.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Soňa Váňová. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
VY_32_INOVACE_04_20_pitný režim Klikněte na správnou odpověď.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_08_05_podnebné pásy. POLÁRNÍ PÁS Na většině území je věčný led, Velmi chladné podnebí. Teploty až -50º C. Řídké zalidnění. Střídání.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_02_mimořádné situace 1 Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
VY_32_INOVACE_Luk_I_07 Rodina – domov, bydlení Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_14_05_vodní plochy. Víš, jak se jmenuje nejstarší a nejhlubší jezero na světě? Jezero Bajkal je nejhlubším jezerem na světě – hloubka.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_07_20_pohyb Jízda na kole je velmi zdravá pro mladé i starší lidi.
VY_32_INOVACE_10_20_léky. Lék je léčivo, které se podává pacientovi (člověku nebo zvířeti) např. ve formě tablet, kapslí, roztoku.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_11_ PL- zdravý životní styl Číslo projektu:
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_11_01_bankovky v ČR Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
VY_32_INOVACE_14_08_bezpečnost a hygiena provozu domácnosti, údržba, úklid.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_sport.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_12_20_nemoci.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ZELENINA
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32 _INOVACE_15_11_osobní hygiena 3
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_06_20_hygiena.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_75_PRV1
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_03_01_dotyk.
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_03_tvrdé a měkké souhlásky.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_01_17_dopravní prostředky 1
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
VÝŽIVA A ZDRAVÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_nekvalitní voda.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_20_20_zdravý životní styl.
Člověk a předpoklady soužití Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková
VY_32_INOVACE_18_02_párové souhlásky
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
VY_32_INOVACE_03_02_párové souhlásky
VY_52_INOVACE_23_01_hygiena vylučovací soustavy
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_13_20_životní prostředí.
Ochrana zdraví, prevence
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
VY_32_INOVACE_12_05_stavba Země
AUTOR: Blanka Petlánová
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr
Věcné učení VY_32_INOVACE_02_11_osobní hygiena 1.
VY_32_INOVACE_18_11_zdravý životní styl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Pracovní činnosti VY_32_INOVACE_12_08_bezpečnost a hygiena provozu domácnosti, údržba, úklid.
Pracovní činnosti VY_32_INOVACE_15_08_bezpečnost a hygiena provozu domácnosti, údržba, úklid.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_15_20_zdravý způsob života

NEPOHODA KULTURA BYDLENÍ MEZILIDSKÉ VZTAHY OSOBNÍ HYGIENA NEČISTOTA REŽIM DNE ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZAMOŘENÉ PROSTŘEDÍ DUŠEVNÍ POHODA KOUŘENÍ ZDRAVÉ JÍDLO

NEPOHODA KULTURA BYDLENÍ MEZILIDSKÉ VZTAHY OSOBNÍ HYGIENA NEČISTOTA REŽIM DNE ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZAMOŘENÉ PROSTŘEDÍ DUŠEVNÍ POHODA KOUŘENÍ ZDRAVÉ JÍDLO

Interaktivním perem podtrhni ukrytá slova

2. snímek – slouží k výkladu 3. snímek – žáci interaktivním perem škrtnou co se nehodí 4. snímek – správné řešení předchozího snímku 6. snímek – žáci interaktivním perem podtrhnou skrytá slova 7. snímek – správné řešení předchozího snímku 8. snímek – žáci interaktivním perem vyluští tajenku 9. snímek – správné řešení tajenky 10. snímek – slouží k výkladu 11. snímek – žáci interaktivním perem vyluští tajenku 12. snímek – správné řešení tajenky 13. snímek – popis 14. snímek – zdroje

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová