Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0950 Kódování materiáluvy_32_INOVACE_inf3_prg10 Označení materiáluprg10_vyvoj_diagram.pptx Název školyGymnázium Kladno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

Algoritmizace Vývojové diagramy.
PHP Podmíněné příkazy v PHP - 06
PHP Cyklické příkazy v PHP - 08
Vývojové diagramy a základy algoritmizace
Algoritmizace a programování
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.15 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - animace Typ: DUM - kombinovaný.
Algoritmizace a programování Podmíněné a cyklické příkazy- 08
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673 Projekt CZ.1.07/1.5.00/ EU peníze pro Obchodní akademii Náchod Číslo – název šablony klíčové aktivityIII/2.
Seminář – Základy programování
Algoritmizace.
Jazyk vývojových diagramů
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – matematické výrazy Typ: DUM.
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Filtrování a řazení dat Autor: Jaroslav Kvapil.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Šablony (vlastní) v programu MS Word Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.9 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Porty a rozhraní Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
MATICE ODPOVĚDNOSTI Matice odpovědnosti představuje jasné a konkrétní vymezení kompetencí osob z týmu za konkrétní projektové činnosti (úkoly), např. koordinaci.
Algoritmizace a programování Vývojové diagramy - 03
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Typografická a estetická pravidla úpravy dokumentů
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor-hromadná korespondence Typ: DUM.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – objekty (spojení, kopírování)
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Legálnost užívání SW Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Kreslení KONSTRUKČNÍCH PRVKŮ NA HŘÍDELÍCH II.
Zásady navrhování a zapisování polotovarů na strojírenských výkresech
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.4 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – záhlaví, zápatí Typ: DUM -
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor - odstavec Typ: DUM - kombinovaný.
z Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Petra Pilková Název šablony.
Grafický zápis algoritmů (vývojové diagramy) Lineární rovnice Zobrazení 10 sudých čísel – CYKLUS Suma 10 čísel JK, 2015.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Algoritmy – jejich tvorba Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ing. Jaroslav.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Duben.
Poznámky pod čarou Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Algoritmizace a programování Algoritmy 4 – Vývojové diagramy (cykly)
Algoritmizace a programování Algoritmy 2 – Vývojové diagramy (sekvence)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web16 Označení materiálu web16_barvy.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web01 Označení materiálu web01_uvod.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
KURZ ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C Lekce č. 2: Základní pojmy Bc. Radek Libovický.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martin Jiřiště NÁZEV:VY_32_INOVACE_08C_17_uvod_do_html TEMA:Multimédia a grafika.
Průmyslová revoluce 3 Velká Británie 18. a 19.století Průmysl, obchod, doprava, ekonomie.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Průmyslová revoluce Kladno Gymnázium Kladno. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_dej1_dkc20 Označení materiáludkc20_prum_rev_kladno_gymnazium.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Základní pojmy v automatizační technice
Průmyslová revoluce průběh
Inf Cykly ve vývojových diagramech
Grafika – opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Název Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Algoritmizace – základní pojmy
Základní pojmy v automatizační technice
Prezentace seznamuje žáky se dalšími řády hmyzu a jejich zástupci
Průmyslová revoluce Kladno.
Vytváření dokumentace algoritmů
Inf Vývojový diagram.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Algoritmizace a programování
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
CYKLUS S PODMÍNKOU NA ZAČÁTKU (se vstupní podmínkou)
Průmyslová revoluce 10 Technická revoluce.
Transkript prezentace:

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_inf3_prg10 Označení materiáluprg10_vyvoj_diagram.pptx Název školyGymnázium Kladno AutorMgr. Pelikánová Lucie Anotace Prezentace seznamuje s použitím základních značek vývojových diagramů. Žáci prezentaci využívají opakovaně při tvorbě vlastních algoritmů. PředmětInformatika a výpočetní technika Tematická oblastAlgoritmizace a programování TémaVývojové diagramy Očekávané výstupy Žák se seznámí se základními značkami vývojových diagramů, pochopí jejich rozdělení a účel, naučí se základní značky graficky znázorňovat. Klíčová slova Vývojový diagram, grafická značka, mezní značka, větvení, příkaz vstupu, výstupu, příprava pro cyklus Druh učebního materiáluprezentace (výkladová) Ročník4 Cílová skupinanižší stupeň osmiletého gymnázia (možno i vyšší gymnázium) Ověřeno , O4 Zdroje uvedeny na konci dokumentu. Vývojové diagramy

Lucie Pelikánová Gymnázium Kladno 2012/2013

Používané příkazy v algoritmech Příkazy k činnosti (operaci, výpočtu, akci) a jejich posloupnost Podmíněný příkaz (rozhodování) ze dvou možností Podmíněný příkaz z výběru z více možností Příkaz cyklu s podmínkou (na začátku nebo na konci) Příkaz cyklu s pevným počtem opakování

Vývojové diagramy Vývojové diagramy se skládají z grafických značek. Pomocí těchto značek znázorňujeme příkazy, ze kterých se algoritmus skládá. Značky již jsou normalizovány, existují šablony podle kterých je můžete kreslit nebo připravené tvary v grafických programech. Zápisu algoritmu pomocí normalizovaných značek, bude rozumět každý, kdo tyto značky zná.

Mezní značka (začátek a konec) Značka Příklad zápisu Program obdélník Konec

Běžný příkaz (operace, výpočet) Značka Příklad zápisu o = 200 Doleva

Příkaz vstupu, výstupu Značka Příklad zápisu Čti a, b Piš o

Větvení (podmíněný příkaz) Značka Příklad zápisu X > Y AnoNe

Příprava pro cyklus Značka Příklad zápisu Pro i = 1 do 10

Další značky Podprogram Spojovací značky

Zdroje KLIMEŠ, Cyril. Informatika pro maturanty a zájemce o studium na vysokých školách. České vyd., aktualiz. a upr. Nitra: Enigma, 2008, 460 s. Maturita v kapse. ISBN ROUBAL, Pavel. Informatika a výpočetní technika pro střední školy: praktická učebnice. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 112 s. ISBN