Kvalita seminář pro školy Testování 3. ročníků
Zhodnocení celkových výsledků
Program 2. části Použité veličiny a zkratky Souhrnné výsledky testů Souhrnné výsledky přidané hodnoty Vyhodnocení dotazníků žáků
Použité veličiny a zkratky Skóre – počet bodů, které žák v testu získal Hrubá úspěšnost – poměr mezi počtem správných odpovědí a počtem všech úloh v testu Čistá úspěšnost – podíl skóre žáka k maximálnímu počtu bodů, které lze v testu získat Percentil – vyjadřuje pořadí žáka přepočtené na stupnici 0 – 100 Přidaná hodnota – je rozdíl výkonu žáka v testech pro 3. ročník a pro 1. ročník
Použité veličiny a zkratky GYMN – Gymnázia 79 LYC – Lycea 78 TECH – Technické obory 18, 21, 23, 26, 33, 34, 36, 39 EKON – Ekonomické, obchodní a právní obory 63, 66, 68 SLUZ – Službové obory 31, 37, 65, 69 PRIR – Přírodovědné obory 16, 28, 29, 41 SOC – Pedagogické, sociální a zdravotnické obory 53, 75 UMEL – Umělecké obory 82
Souhrnné výsledky
Souhrnné výsledky přidané hodnoty Přidaná hodnota – ve výstupech uvádíme souhrnnou přidanou hodnotu. Souhrnná PH odhaduje, jaký byl posun žáků školy mezi 1. a 3. ročníkem na společné škále z obou testů, pokud by všechny školy měly rovnocenné skupiny žáků (z hlediska pohlaví, rodinného zázemí apod.). Můžeme si ji také představit jako průměr PH žáků, pokud by složení skupiny žáků školy kopírovalo celou populaci žáků.
Souhrnné výsledky přidané hodnoty Průměrná přidaná hodnota škol v matematice rozšířené: 8,8 v německém jazyce: 30,0
Souhrnné výsledky přidané hodnoty
Dotazníky žáků
DISKUSE, OTÁZKY.....
Děkujeme za pozornost