Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích.
Advertisements

Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Projekt Národního technického muzea V technice je budoucnost Projekt „V technice je budoucnost“ (reg. číslo CZ.1.07/1.1.32/ ) je finančně podpořen.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Šikovné ruce – cesta k úspěchu Reg. č. CZ.1.07/1.1.13/ Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Komplexní systém hodnocení
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Plánování ve školní tělesné výchově
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Závěrečná konference Zlín,
Ing. Aneta Hornychová Vedoucí realizačního týmu
Hlavní město praha a integrace cizinců
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Příspěvek na konferenci
Pozvánka na kulatý stůl „Centrum robotiky – partner v polytechnickém vzdělávání “ pořádaný v rámci MAP pro ORP Plzeň Robotika Příležitost pro školu Obavy.
Novinky v Záznamníku učitele
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
jak budovat kulturu školy společně
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Model intenzivní podpory
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Inovace VOV informace o projektu
Život bez střeva , Praha.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Model intenzivní podpory
Transkript prezentace:

Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY

Název projektu: Evropské jazykové portfolio v praxi CZ.1.07/1.1.00/ Doba realizace: Leden 2010 – Prosinec 2012 Realizátor projektu: Krajské centrum vzdělávání a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Plzeň (KCVJŠ) Partner projektu: Národní ústav pro vzdělávání (NÚV) Představení projektu

Statistické údaje v roce 2009 ukazují, že současné verze EJP jsou používány na školách v ČR velmi málo a neexistuje žádná systematická podpora. Pouze minimální počet učitelů a žáků využívá tištěné verze EJP (13%). Předpoklady a východiska projektu

-vytvořit všem uživatelům, bez rozdílu věku, jednoduše dostupnou, srozumitelnou a uživatelsky přívětivou verzi Evropského jazykového portfolia (EJP). -podporovat a rozšiřovat využívání EJP mezi žáky a učiteli přímo ve výuce -cílová skupina: žáci, studenti a učitelé všech vzdělávacích stupňů Cíle projektu

- nové EJP bude elektronické, online, přizpůsobené věkové skupině - nové EJP bude kompletně lokalizované do 6 jazyků (CZ, ENG, DE, FR, ŠP, IT). - nové EJP bude rozšířené o podporu zapojení ve výuce (rozšíření částí EJP, cvičení, rozhraní učitele) Cíle projektu

Tvorba elektronických verzí EJP Další vzdělávání pedagogických pracovníků Propagační kampaň Hodnocení využívání EJP na školách Klíčové aktivity

Tvorba elektronických verzí EJP Vytvoření 4 elektronických aplikací EJP s 6 jazykovými mutacemi vytvoření manuálů k těmto elektronickým verzím testování aplikací realizace pilotáže využití nového eEJP ve výuce (480 zapojených žáků) Klíčové aktivity

Další vzdělávání pedagogických pracovníků tvorba metodiky EJP pro učitele tvorba příkladů dobré praxe vytvoření vzdělávacích programů DVPP školení lektorů DVPP i konzultantů jednotlivých krajů v ČR realizace DVPP v celé ČR (3123 učitelů v DVPP) Klíčové aktivity

Propagační kampaň informační semináře o využívání EJP pro školy a dalších vzdělávací instituce konference 2011, 2012 a odborná setkání informace o elektronickém EJP v tištěných a elektronických médiích metodický web, digifolio Klíčové aktivity

Hodnocení využívání EJP na školách dotazníkové šetření využívání EJP ve školách 2010 průběžná šetření využívání EJP v pilotních školách v ČR doporučení pro další používání EJP Klíčové aktivity

více než registrovaných uživatelů (stav k březnu 2013) zájem ze strany mezinárodních partnerů o přidání jazykových mutací Zkušenosti, odezva

Mgr. Michala Čičváková NÚV Mgr. Lukáš Vlček KCVJŠ Plzeň Děkujeme za pozornost