Kon ě Pozoor, pouze 3 plemena =). hafling Hafling pochází z tyrolských Alp, p ř esn ě ji z rakouské vesnice Haflingen. Za zakladatele je považován h ř.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nejznámější plemena koní
Advertisements

Nejznámější světová plemena, jejich historie a moderní užití
Nejznámější plemena koní
ORGANISMY PROVÁZEJÍCÍ ČLOVĚKA BEZOBRATLÍ ŽIVOČICHOVÉ VERONIKA STRAKOVÁ.
Polární pás.
- pes, kočka, králík, drůbež.  mohou kousnout  mohou škrábat  velmi hbité!  končetiny od sebe!  pozor na obličej!
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_4_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_SILÁK BIVOJ Název: SILÁK BIVOJ.
Obojživelníci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Znaky národa národ území kultura sounáležitost jazyk historie.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_24_Přírodopis 9. ročník TÉMA: lidská plemena ČÍSLO PROJEKTU:
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
Řád: SOVY = noční ptáci. Znaky velmi jemné peří  neslyšný let nohy porostlé peřím prsty s ostrými drápy vratiprst (4. prst) – otáčí se dopředu i dozadu.
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Březen 2012
Sídla.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Živočichové v lesích Jan Pavlik.
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_10_Kostra dolní
31 Základní typy zdravotnických systémů
Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
SUDOKOPYTNÍCI - NEPŘEŽVÝKAVÍ
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Občanské soudní řízení I.
P T Á C I HLAVNÍ ZNAKY.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Atlas psů.
Daň z příjmů právnických osob
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
SAVCI.
KRÁLIČÍ MASO Předmět: Potraviny a výživa pro obor Kuchař – číšník druhý ročník Klíčová slova: králičí, maso, tržní, části, charakteristika Autor:
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Klára Soukupová Veronika Zemánková
VE KTERÉ ČÁSTI POTRAVNÍ PYRAMIDY STOJÍ ŠELMY?
Člověk-kostra Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_12_Člověk-kostra
Křesťanství a středověká Evropa
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_13_PŘÍRODOPIS
Říše: živočichové Kmen: strunatci Třída: savci Řád: lichokopytníci
Ekosystém louka Živočichové
Sekvencování DNA.
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_16_PŘÍRODOPIS
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Obec Pstruží pro občany
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Pravděpodobnost a statistika
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
Hlavonožci (Ďáblové hlubin).
nabízí ubytování v minirekreačním zařízení „CHATA TUŽÍN“
Předmět: Prvouka Ročník: 3.
Obratlovci -HLODAVCI-
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Občanské soudní řízení I.
ZŠ BYSTŘICE Mgr. Pavla Štěpánková VY 52 INOVACE 127.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_264_ČJ
Občanské soudní řízení I.
PLOŠTICE.
Druh učebního materiálu prezentace (výkladová)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
KOSTRA.
VY_32_INOVACE_ PRV.1R.1B.14 Hlavní znaky ptáků.
Transkript prezentace:

kon ě Pozoor, pouze 3 plemena =)

hafling Hafling pochází z tyrolských Alp, p ř esn ě ji z rakouské vesnice Haflingen. Za zakladatele je považován h ř ebec El Bedavi, kterého dovezla v 19.stol. z Arábie rakouská hipologická spole č nost. Č asto se mu ř íká "blon ď ák z Alp".hafling vznikl k ř ížením araba a t ě žkých chladnokrevník ů, haflingové se vyskytují výhradn ě jako palomína anebo žlu ť áci.

Fríský k ůň Fríští koně jsou dnes pouze vraníci. Jsou povoleny jednotlivé bílé chlupy, (např. okolo tlamy, na čele), ale nikdy nesmí jít o ucelený bílý odznak, popřípadě bílé prameny v hřívě, ale nikdy nesmějí mít odznaky na nohách. Mají ušlechtilou delší hlavu, malé uši, výrazné oči (dědictví po orientálních a španělských koních). Vysoko nadsazený mohutný krk přechází v oblý kohoutek, záď má strmý sklon, krátké zadní nohy jsou velice silné. Tělo je válcovité, kopyta nižší a plošší Typickým znakem je dlouhá bohatá hříva a ohon a rousy na spodní části holení a na spěnkách. Hříva a ohon sahající až na zem jsou zpočátku rovné, od 4-5 roku kudrnatí. Nikdy se nestříhá ani neprotrhává, ani nekartáčuje, jen probírá prsty. Hříbata se rodí s vlnitou srstí, která připomíná persián. Výška hřebců je přibližně 163 cm, klisen 156 cm, jsou to ale koně pozdní, kteří dospívají až na pátém roce a výška se liší i podle příslušnosti koně k jednotlivé mateřské linii.

hucul Hucul je v pr ů m ě ru 136 cm vysoký (klisna menší), dlouhý 142 cm a obvod holen ě kolem 20 cm. Pevn ě stav ě ný koník se silnou kostrou má hrubší hlavu s rovným, vzácn ě klabonosým profilem na krátkém, svalnatém, dost vysoko nasazeném krku. Kohoutek je ni ž ší, h ř bet pevný. Nízko nasazený ocas je dlouhý a dost bohatý, h ř íva a kštice jsou husté. Nohy mají výrazné klouby, zadní bývají šavlovité. Je dlouhov ě ký, skromný, velmi odolný a dokonale p ř izp ů sobený drsným horským podmínkám. Na svou velikost je neoby č ejn ě silný, vyniká jistým krokem a obratností v terénu. Dnes se pro tyto ú č ely nevyu ž ívá, hodí se k turistické jízd ě, výcviku d ě tí a k lé č ebným ú č el ů m.

Toto je vše, další v p ř íštím č ísle =)