ELEKTROMOBILITA. HISTORIE: 1835 - Holandsko, profesor Stratingh, první návrh elektromobilu, který byl i realizován 1895 – František Křižík – první elektromobil.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlastislav Tůma šéfredaktor Truck&business
Advertisements

Aktivní domy a inteligentní regiony
OPEL AMPERA Brno Obsah prezentace OPEL AMPERA • Technické parametry • Jízdní parametry • Bezpečnost • Design • Výbava • Cena • Úspěchy • Velcí.
•Odstavení vozidla – příčiny a důsledky, prevence (povolená kola, vadné dveře – jejich zajištění,) •Spotřeba elektrické energie na vozidle MHD (vybité.
Elektromobily Předpokládá se, že elektromobily se budou v budoucnosti stále více využívat. Jejich největší výhodou je převádění energie na pohyb s účinností.
KM STUDIOS presents - Bugatti Veyron - Bugatti Veyron je nejvýkonnější sériově vyráběný automobil na světě. sériově vyráběnýautomobilsériově vyráběnýautomobil.
Moderní design kol a koloběžek s e-pohonem
Opel a stlačený zemní plyn (CNG) Zbyněk Janeček Fleet & CV Manager GM Southeast Europe (Opel, Chevrolet) Branch office Praha Praha,
Elektromobily minulosti a budoucnosti
Elektromobil přichází
SUPERBEL Projekt elektromobilu Škoda Superb. Partneři projektu Škoda Auto a.s. Vysoké učení technické v Brně, FEKT, CVIS Sdružení Elektromobily EVC group.
Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů
ALTERNATIVNÍ PALIVA ČESKÁ ASOCIACE PETROLEJÁŘSKÉHO PRUMYSLU A OBCHODU Pracovní skupina pro bezpečnost petrolejářského průmyslu a obchodu.
Vysoká cena ropy mnoha lidem způsobuje značné problémy. U autodopravců nebo jiných firem, které jsou závislé na vysoké spotřebě paliv, může vysoká cena.
Výzkumný úkol Gymnázium Zábřeh
Čistá mobilita, elektromobilita Ing. Luděk Sosna, Ph.D. ředitel odboru Strategie ELEKTROMOBILITA ve veřejné dopravě, Praha,
Jaké jsou technické prostředky ke snižování vlivu dopravy na životní prostředí - Jaká auta budeme používat? Patrik Macháček ZŠ Vítězná, Litovel 1250.
Ekologie na silnicích Auta na elektřinu.
Hybridní pohon Vojtěch frajt
Co je to motor? Zařízení zpravidla přeměňující energii z chemické reakce (zpravidla hoření) na energii pohybovou. Motor je obvykle součástí a pohonem.
Magazín o budoucnosti dopravy JAN HORČÍK, šéfredaktor.
Magazín o budoucnosti dopravy
1. 2 VÝZKUMNÉ CENTRUM JOSEFA BOŽKA Katedra elektrických pohonů a trakce K ČVUT Praha ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÍ ELEKTROMOBILY Díl II Prof. Ing. Zdeněk.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
Michael Faltýnek, 2L VOŠ a SPŠE Olomouc
Elektromobil automobil na elektrický pohon jako zdroj energie
POLOHA TĚŽIŠTĚ AUTOMOBILU
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Doprava a životní prostředí
Optimalizace řídící strategie hybridního pohonu dle dat z GPS
1.1. ZROD NOVÉHO PRODUKTU A JEHO CESTA NA TRH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Závislost na energiích a na vodě Ing.Kristýna Friedrischková, doc.Ing.Bohumil Horák, Ph.D. VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta elektrotechniky.
Bugatti Veyron Valérie Grodová.
Tramvaje: T3.
ALTERNATIVNÍ POHONY AUTOMOBILŮ Miroslav Kubíska
Životní prostředí a doprava Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Centrum energeticky efektivních budov.  Díky nejnovějším trendům ohledně snižování energetické spotřeby budov, ať již z legislativních důvodů, ekonomických.
OS Tram Olomouc Využití zásobníků energie v MHD II. část aneb Jak jsme na tom dnes v ČR.
Osobní svítidlo T Osobní svítidlo K 07 v dobíjecím stojanu.
Firemní profil … technology in harmony with nature Upozornění: Tato prezentace slouží výhradně pro účely firmy TEDOM. Byla sestavena autorem s využitím.
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
Company LOGO 494/2, Ostrava, Czech Republic ELEKTROBUS SOR EBN 10,5.
Vytápění Světlé plynové infrazářiče. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_08_20_Jezdíme na elektřinu.
Statická optimalizace spalovacího motoru Nalezení optimálního poměru palivo/vzduch pro max. účinnost Nalezení optimálního poměru palivo vzduch pro minimální.
Elektomobily poznámky k přednášce. Historie - elektromobil Robert Anderson of Scotland první elektromobil 1899, Camille Jénatzy zkonstruoval.
Galvanický článek. Je zařízení, ze kterého je možné získávat el. energii (stejnosměrný elektrický proud) Ta v něm vzniká na základě probíhajících redoxních.
SVĚT TECHNIKY A JÁ Vojta Hanke. LOGO ROZCESTNÍK auta Válečná technika Počítače zbraně.
10 VÝROBA A PŘENOS ELEKTRICKÉ ENERGIE VY_32_INOVACE_10 autor: Mgr. Miroslava Mahdalová identifikace: G třída: 8. předmět: Fyzika anotace: Doplnění.
Stroje a zařízení pro výrobu a přenos energií 2.Přednáška BW03 - STROJNÍ ZAŘÍZENÍIng. Svatava Henková, CSc.
ZROD NOVÉHO PRODUKTU A JEHO CESTA NA TRH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Elektromobilita - dobíjecí stanice
Stanoviště:Náměstí Republiky
Technické prostředky v požární ochraně
Jemný úvod do Smart Grids a Smart Metering
Toyota Prius Poznámky k přednášce.
Vzduchové clony DoorMaster Comfort C a D
Fyzika – vyhledávání hodnot z grafů.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Autá budúcnosti Marek Vida 2.c.
Vojtěch Razima Societas Rudolhpina
Tepelné motory - proudové a raketové motory
2.5 Chemické zdroje elektrické energie
Akumulátor a dobíjecí soustava
VÝKON.
Akumulátor a dobíjecí soustava
POČÁTKY AUTOMOBILISMU
Vysokorychlostní železnice pro ČR Železniční konference Pardubice Jiří Pohl, Siemens Mobility, s.r.o. člen Výboru pro udržitelnou.
Skútry pro přepravu osob
Transkript prezentace:

ELEKTROMOBILITA

HISTORIE: Holandsko, profesor Stratingh, první návrh elektromobilu, který byl i realizován 1895 – František Křižík – první elektromobil s výkonem motoru 3,6 kW 1899 – belgický elektromobil Torpédo překonal rychlost 100 km/h, v roce 1902 dosáhl rychlosti 170 km/h Kolem roku 1900 – ve Vídni jezdí kočáry poháněné elektromotorem a stávaly před Sachrovou cukrárnou a nabíjely se ze zásuvek, které byly instalovány v plůtku na chodníku USA – v roce 1900 jezdilo více vozů s elektrickým pohonem než spalovacích, důvodem bylo jednodušší ovládání a odpadlo fyzicky náročné startování klikou Konec „Elektromobilismu“ přineslo zavedení sériové výroby Fordu „T“ – první sériově vyráběný spolehlivý a levný automobil

ELEKTROMOBILITA Fakta hovořící pro E-mobilitu: Hluk Emise Redukce CO2 Zásoby ropy Nerovnoměrná výroba a spotřeba elektrické energie

ELEKTROMOBILITA FAKTOR ČASU 90% všech jízd denních je kratších nežli 80km doba jízdy 1-2 hodiny, parkování v zaměstnání – 8-9 hodin, parkování doma – 12 hodin parkování u nákupních a zábavních center 2-4hodiny 95% normální nabíjení > 1-5 hodin 4% rychlé nabíjení cca 15 minut 1% výměnou baterií cca 1 minuta na 1 akumulátor

ELEKTROMOBILITA NABÍJECÍ STANICE Sloupové nebo nástěnné Nerez, plast, ocelový plech, hliník Venkovní nebo vnitřní prostředí Zásuvky 230, 400 V i jiné Účtování a komunikace

ELEKTROMOBILITA KatalogPoptávkový list

DĚKUJI ZA POZORNOST