ŽIJEME SPOLU Sdružení obcí ORLICKO Petr Fiala, předseda Sdružení obcí Orlicko Antonín Fiala, manažer.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora meziobecní spolupráce
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Zahraniční stáže v oblasti péče o duševní zdraví.
Podpora meziobecní spolupráce Prohlubování meziobecní spolupráce David Bohadlo Vedoucí právního týmu.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Kraj Vysočina Projekt ROWANet Stav k RK , př. 1
„Veterinární ekokodex“ Minimalizace a třídění odpadů, úspory energie, vody a zlepšení životního prostředí školy. Registrační číslo projektu: PF03-09/031.
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Program dnešního setkání OPS ( )
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Podpora obnovy venkova podpora regionálního rozvoje v roce 2008.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.10/ Číslo prioritní osy: 7.1 Celková výše finanční podpory: ,92 Kč Částka ESF: ,93 Kč Křížové financování:
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji II“ Závěrečné setkání k realizaci projektu Lenka Sládková, Jana Moravcová
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí. Projekt spolupráce v Programu rozvoje venkova, osa IV. LEADER VENKOVSKÉ.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje Zpráva o postupu příprav Rámce pro investice do infrastruktury Červen 2016 PaedDr. Pavel Schneider, vedoucí.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
1 Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010 červen 2010.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Regionální akční plán Olomouckého kraje 1. jednání Pracovní skupiny Vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
„Zavedení systematické podpory procesu plánování sociálních služeb a péče sociálně potřebným na Středním Vsetínsku, Velkokarlovicku a Hornolidečsku“ Operační.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Michaela Štěpánková Jan Wurst Manuál pro učitele ZŠ a víceletých gymnázií.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Jana Stará
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
MAP – Místní akční plán ORP RK
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Společné setkání „minitýmů“
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Základní vzdělávání a další …
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Název projektu: Ve škole po škole
Informace IROP Rámec pro podporu infrastruktury.
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Registrační číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_047/
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR
Transkript prezentace:

ŽIJEME SPOLU Sdružení obcí ORLICKO Petr Fiala, předseda Sdružení obcí Orlicko Antonín Fiala, manažer

ŽIJEME SPOLU

Projekt „ Žijeme spolu „ Partneři projektu : Partneři projektu : Sdružení obcí Orlicko – vedoucí partner Sdružení obcí Orlicko – vedoucí partner Orlické hory a Podorlicko – partner Orlické hory a Podorlicko – partner Powiat Klodzki – partner Powiat Klodzki – partner Svazek Gmin Země Kladské Svazek Gmin Země Kladské

ŽIJEME SPOLU Financování projektu za Sdružení obcí Orlicko Předpokládaný rozpočet : tis. Kč Předpokládaný rozpočet : tis. Kč Struktura : Struktura : osobní náklady (koordinátoři, metodici, zpracovatelé, manažer projektu) osobní náklady (koordinátoři, metodici, zpracovatelé, manažer projektu) učebnice ( celkem 4000 ks) učebnice ( celkem 4000 ks) pracovní sešity ( celkem ks) pracovní sešity ( celkem ks) PEXESO ( celkem ks) PEXESO ( celkem ks) DVD s digitalizovaným obsahem učebnic a pracovních sešitů DVD s digitalizovaným obsahem učebnic a pracovních sešitů práva fotografie práva fotografie práva mapy práva mapy společná konference 1 x společná konference 1 x

ŽIJEME SPOLU Finanční zdroje Operační program INTERREG V-A – 90% Sdružení obcí Orlicko – 10 % + nezpůsobilé náklady – předpoklad 800 tis. Kč Zdroj vlastního podílu : členské obce

ŽIJEME SPOLU Východisko projektu příhraniční region příhraniční region horská a podhorská oblast horská a podhorská oblast vysídlení a dosídlení velké části území po II. světové válce vysídlení a dosídlení velké části území po II. světové válce restrukturalizace trhu práce po roce 1989 restrukturalizace trhu práce po roce 1989 odchod mladých lidí z regionu za vzděláním a za prací odchod mladých lidí z regionu za vzděláním a za prací hrozba postupného vysídlování regionu hrozba postupného vysídlování regionu

ŽIJEME SPOLU Hlavní cíl projektu budování vztahu dětí a mládeže k regionu budování vztahu dětí a mládeže k regionu růst sounáležitosti obyvatel Orlicka ke svému regionu růst sounáležitosti obyvatel Orlicka ke svému regionu stabilizace obyvatelstva a udržitelný rozvoj území Orlicka stabilizace obyvatelstva a udržitelný rozvoj území Orlicka

ŽIJEME SPOLU Specifický cíl projektu systematické začlenění regionálního vzdělávání do školských vzdělávacích plánů základních škol regionu Orlicko systematické začlenění regionálního vzdělávání do školských vzdělávacích plánů základních škol regionu Orlicko vznik komplexního a jednotného pokladu pro systematický přístup základních škol při zavedení regionálního vzdělávání o společném území Orlicka a Kladska v oblasti dějepisu, zeměpisu a přírodopisu vznik komplexního a jednotného pokladu pro systematický přístup základních škol při zavedení regionálního vzdělávání o společném území Orlicka a Kladska v oblasti dějepisu, zeměpisu a přírodopisu

ŽIJEME SPOLU Cílové skupiny obce Orlicka obce Orlicka základní školy a víceletá gymnázia v regionu Orlicka základní školy a víceletá gymnázia v regionu Orlicka ředitelé škol ředitelé škol učitelé I. stupeň učitelé I. stupeň učitelé odborných předmětů II. stupeň a nižší ročníky gymnázia učitelé odborných předmětů II. stupeň a nižší ročníky gymnázia žáci a studenti žáci a studenti

ŽIJEME SPOLU Výstupy projektu učebnice přírodopis a zeměpis I. a II. stupeň ZŠ (+ gymnázia) učebnice přírodopis a zeměpis I. a II. stupeň ZŠ (+ gymnázia) učebnice dějepis I. a II. stupeň ZS ( + gymnázia) učebnice dějepis I. a II. stupeň ZS ( + gymnázia) pracovní sešity k učebnicím pracovní sešity k učebnicím digitální verze zpracovaného obsahu učebnic a pracovních sešitů+ fotografie a mapové poklady pro přímě využití jak při přípravě tak ve výuce ( např. Powerpointové prezentace, umístění na internetu apod. digitální verze zpracovaného obsahu učebnic a pracovních sešitů+ fotografie a mapové poklady pro přímě využití jak při přípravě tak ve výuce ( např. Powerpointové prezentace, umístění na internetu apod. vytvoření databanky fotografii a mapových podkladů vytvoření databanky fotografii a mapových podkladů pexeso s regionální tematikou pexeso s regionální tematikou

ŽIJEME SPOLU Předpoklad využití tištěných materiálů pro školy počet ZŠ a gymnázii v regionu Orlicka-25 počet ZŠ a gymnázii v regionu Orlicka-25 počet ZŠ s prvním stupněm- 23 počet ZŠ s prvním stupněm- 23 počet ZŠ s druhým stupněm včetně gymnázia – 11 počet ZŠ s druhým stupněm včetně gymnázia – 11 průměrný počet žáku na třídu – 19 průměrný počet žáku na třídu – 19

ŽIJEME SPOLU Předpoklad využití tištěných materiálů pro školu učebnice přírodopis a zeměpis I. stupeň – 75 ks učebnice přírodopis a zeměpis I. stupeň – 75 ks učebnice dějepis I. stupeň – 75 ks učebnice dějepis I. stupeň – 75 ks učebnice přírodopis a zeměpis II. stupeň – 50 ks učebnice přírodopis a zeměpis II. stupeň – 50 ks učebnice dějepis II. stupeň – 50 ks učebnice dějepis II. stupeň – 50 ks

ŽIJEME SPOLU Předpoklad využití tištěných materiálů pro školu pracovní sešity přírodopis a zeměpis I. stupeň – 2100 ks pracovní sešity přírodopis a zeměpis I. stupeň – 2100 ks pracovní sešity dějepis I. stupeň – 2100 ks pracovní sešity dějepis I. stupeň – 2100 ks pracovní sešity přírodopis a zeměpis II. stupeň – 2000 ks pracovní sešity přírodopis a zeměpis II. stupeň – 2000 ks pracovní sešity dějepis II. stupeň – 2000 ks pracovní sešity dějepis II. stupeň – 2000 ks pexeso ( pouze I. stupeň) – 430 ks pexeso ( pouze I. stupeň) – 430 ks

ŽIJEME SPOLU Pracovní týmy – rozdělení Pracovní týmy Pracovní týmy přírodopis I. stupeň přírodopis I. stupeň dějepis I. stupeň dějepis I. stupeň zeměpis I. stupeň zeměpis I. stupeň přírodopis II. stupeň přírodopis II. stupeň dějepis II. stupeň dějepis II. stupeň zeměpis II. stupeň zeměpis II. stupeň

ŽIJEME SPOLU Pracovní týmy předpoklad složení koordinátor pracovní skupiny ( společný pro přírodopis a zeměpis ) koordinátor pracovní skupiny ( společný pro přírodopis a zeměpis ) metodik metodik zpracovatelé – v průměru 3 ve skupině zpracovatelé – v průměru 3 ve skupině celkem v pracovní skupině 4-5 osob celkem v pracovní skupině 4-5 osob

ŽIJEME SPOLU Pracovní týmy předpoklad rozsahu a ohodnocení při předpokládaném obsazení koordinátor ( 4 pozice v projektu ) – v projektu předpoklad 300 hodin na pozici a celý projekt ( 350 Kč / hodina) koordinátor ( 4 pozice v projektu ) – v projektu předpoklad 300 hodin na pozici a celý projekt ( 350 Kč / hodina) metodik ( 6 pozic v projektu ) – v projektu předpoklad 300 hodin na pozici a projekt ( 350 Kč / hodina) metodik ( 6 pozic v projektu ) – v projektu předpoklad 300 hodin na pozici a projekt ( 350 Kč / hodina) zpracovatel ( 18 pozic v projektu ) – v projektu předpoklad 223 hodin na pozici a projekt ( 300 Kč / hodina) zpracovatel ( 18 pozic v projektu ) – v projektu předpoklad 223 hodin na pozici a projekt ( 300 Kč / hodina)

ŽIJEME SPOLU Harmonogram v případě schválení žádosti schválení projektu – červenec 2016 schválení projektu – červenec 2016 obsazení pracovních týmů ( jednání se školami ) obsazení pracovních týmů ( jednání se školami ) předběžné oslovení škol – květen – červen 2016 předběžné oslovení škol – květen – červen 2016 obsazení týmů – srpen – září 2016 obsazení týmů – srpen – září 2016 počátek činnosti pracovních týmů – říjen 2016 počátek činnosti pracovních týmů – říjen 2016 zpracování obsahu – do březen 2018 zpracování obsahu – do březen 2018 realizace výstupů – červen 2018 realizace výstupů – červen 2018 ukončení projektu – září 2018 ukončení projektu – září 2018

ŽIJEME SPOLU Kontakty Petr Fiala – Petr Fiala – Antonín Fiala Antonín Fiala mobil : mobil :