Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim
Jedná se on-line marketing firmy či obchodu. V první řadě jde o marketing organizaci a jejího zboží či služeb. Ke kterému je přidána možnost objednávky zboží a případně i jeho zaplacení. Prvotním cílem e-shopu je zvýšit poptávku po zboží.
Obchod slouží k nabídce a vyhledání zboží (služeb) s možností si je objednat, příjmu takových objednávek od zákazníků, zprostředkování a evidence plateb a poskytování dalších informací o výrobcích či řešení reklamací. Uživatelům je umožněno procházet katalog zboží (ve většině případů organizovaný v kategoriích), nebo zboží vyhledávat podle parametrů či jen podle shody v názvu nebo popisu. Jednotlivé produkty mají většinou detailní stránku s podrobnějším popisem a výčtem specifik a variant.
Prezentovaný název: Energy diet Typ podnikání: Fyzická osoba Subjekt: s.r.o. Místo podnikání: Za bažantnicí 993/18, Firma Energy Diet se zabývá prodejem a poradenstvím.
Jsme společnost, která nabízí jedineční produkt pro regulaci váhy. V nabídce máme hodně skvělých příchuti. Koktejly pomáhájí lidem dosahovat jejich cílů při hubnuti. Sortiment: Jagoda Maliny Čokolada Banan Vanille Cappuccino Káva Lesní ovoce
Cíle nás vedou k nejučinnější strategie: Zvýšení nákupu- firma bude nabízet netradiční produkt Zvýšení lojality-firma bude učasnit ruzných akci a poskytovat slevy Udržení prodeje-firma bude rozšiřovat sortiment Produkt-prodej vyživových, energetických koktejlů na hubnutí využívající strategii sítového marketingu. Distribuce- prostřednictvím internetových stránek Akční program
Dotazník Vaše pohlaví? Váš věk? Preferujete nákup v kamenném obchodě nebo přes internet? Koupili jste někdy něco přes internet? Koupili jste někdy vyžívu přes internet? Pokud ano, tak kolikrát?
Silné stránky: Silnou stránkou firmy je výhodná lokace kamenného obchodu, kam je možné přijít si zboží vyzkoušet a nakoupit, a případně jej přinést k servisu. Tak i již zavedený elektronický obchod firmy, kde je možno veškeré nabízené zboží nakoupit. Slabé stránky: Slabou stránkou firmy se zdá být velikost prodejny a skladu, která je možnou příčinou relativně omezeného sortimentu některých produktů, což také negativně ovlivňuje počet potencionálních zákazníků ochotných nakoupit u dané firmy. Příležitosti: Pokud by se firmě podařilo zdokonalit svůj elektronický obchod, takovým způsobem aby byl pro potencionální zákazníky přitažlivější, budil seriózní dojem, a nabídl zákazníkům i jiný důvod proč webové stránky firmy pravidelně navštěvovat. Hrozbou špatná reklama
Mezi konkurenty patří: Herbalifevyziva.cz Dietvkrabicce.cz Fitness-24.cz E-proteiny.cz
Hlavní cílovou skupinou podniku už podle typu prodávaného produktu budou osoby od 16 do 35 let, převážně studenti a ženy. V oblasti e-shopu ztrácejí geografické faktory smysl, zakazníci by měly být z celého světa
Skláda se s těchto bodů: Volba právní formy podnikání Plátce DPH Náklady na založení podniku Analýza prostředty SWOT analýza Finanční plán Stanovení cílů Realizace cílů
Google.cz Seznam.cz Zbozi.cz Profil na Facebooku Profil na Instagramu