Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Tvorba cen v maloobchodě
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Rovnovážná cena je cena, při níž je trh v rovnováze Při rovnovážné ceně nedochází k tlakům na její zvýšení (převis poptávky) ani k tlakům na její snížení.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_204.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Distribuční strategie
Ekonomická gramotnost
Vybrané metody analýzy
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
úvod pojetí a obsah marketingu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Marketingová strategie veřejné a univerzitní knihovny
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Mikroprostředí firmy.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Tržní prostředí.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Marketing Základy a postupy..
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
2. Úloha marketingu ve firmě
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Ing. Petr Klímaanalýza umístění skladu1 Analýza umístění skladů.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Projekty MARSL.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketing Základy a postupy..
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Obchod, trh Základy hospodaření.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim

 Jedná se on-line marketing firmy či obchodu. V první řadě jde o marketing organizaci a jejího zboží či služeb. Ke kterému je přidána možnost objednávky zboží a případně i jeho zaplacení. Prvotním cílem e-shopu je zvýšit poptávku po zboží.

 Obchod slouží k nabídce a vyhledání zboží (služeb) s možností si je objednat, příjmu takových objednávek od zákazníků, zprostředkování a evidence plateb a poskytování dalších informací o výrobcích či řešení reklamací.  Uživatelům je umožněno procházet katalog zboží (ve většině případů organizovaný v kategoriích), nebo zboží vyhledávat podle parametrů či jen podle shody v názvu nebo popisu. Jednotlivé produkty mají většinou detailní stránku s podrobnějším popisem a výčtem specifik a variant.

 Prezentovaný název: Energy diet  Typ podnikání: Fyzická osoba  Subjekt: s.r.o.  Místo podnikání: Za bažantnicí 993/18,  Firma Energy Diet se zabývá prodejem a poradenstvím.

 Jsme společnost, která nabízí jedineční produkt pro regulaci váhy. V nabídce máme hodně skvělých příchuti.  Koktejly pomáhájí lidem dosahovat jejich cílů při hubnuti.  Sortiment: Jagoda Maliny Čokolada Banan Vanille Cappuccino Káva Lesní ovoce

 Cíle nás vedou k nejučinnější strategie: Zvýšení nákupu- firma bude nabízet netradiční produkt Zvýšení lojality-firma bude učasnit ruzných akci a poskytovat slevy Udržení prodeje-firma bude rozšiřovat sortiment  Produkt-prodej vyživových, energetických koktejlů na hubnutí využívající strategii sítového marketingu.  Distribuce- prostřednictvím internetových stránek  Akční program

 Dotazník Vaše pohlaví? Váš věk? Preferujete nákup v kamenném obchodě nebo přes internet? Koupili jste někdy něco přes internet? Koupili jste někdy vyžívu přes internet? Pokud ano, tak kolikrát?

 Silné stránky: Silnou stránkou firmy je výhodná lokace kamenného obchodu, kam je možné přijít si zboží vyzkoušet a nakoupit, a případně jej přinést k servisu. Tak i již zavedený elektronický obchod firmy, kde je možno veškeré nabízené zboží nakoupit.  Slabé stránky: Slabou stránkou firmy se zdá být velikost prodejny a skladu, která je možnou příčinou relativně omezeného sortimentu některých produktů, což také negativně ovlivňuje počet potencionálních zákazníků ochotných nakoupit u dané firmy.  Příležitosti: Pokud by se firmě podařilo zdokonalit svůj elektronický obchod, takovým způsobem aby byl pro potencionální zákazníky přitažlivější, budil seriózní dojem, a nabídl zákazníkům i jiný důvod proč webové stránky firmy pravidelně navštěvovat.  Hrozbou špatná reklama

 Mezi konkurenty patří: Herbalifevyziva.cz Dietvkrabicce.cz Fitness-24.cz E-proteiny.cz

 Hlavní cílovou skupinou podniku už podle typu prodávaného produktu budou osoby od 16 do 35 let, převážně studenti a ženy.  V oblasti e-shopu ztrácejí geografické faktory smysl, zakazníci by měly být z celého světa

 Skláda se s těchto bodů:  Volba právní formy podnikání  Plátce DPH  Náklady na založení podniku  Analýza prostředty  SWOT analýza  Finanční plán  Stanovení cílů  Realizace cílů

Google.cz Seznam.cz Zbozi.cz Profil na Facebooku Profil na Instagramu