Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BEZPEČNĚ A ZDRAVĚ DO ŽIVOTA - rozvoj kompetencí v základním a středním vzdělávání Realizace – Určeno: ZŠ, SŠ, SVČ/DDM.
Advertisements

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Návrh a implementace komplexního systému hodnocení kvality terciárního vzdělávání a realizace komplexního systému řízení kvality institucí terciárního.
1. veřejný workshop Místní akční plán ORP Sokolov
Individuálně, ale společně a jinak
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Komplexní systém hodnocení
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
Komplexní systém hodnocení
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Odbor rovnosti žen a mužů Sekce pro lidská práva ÚV ČR
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Závěrečná konference Zlín,
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Kvalitní řízení vede k úspěchu
Zapojení nestátních neziskových organizací do NRP a NSRR
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Aktuální informace o projektu IKAP
Ing. Stanislava Správková
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Model intenzivní podpory
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Profesionalizace sociální práce v ČR
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Transkript prezentace:

Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání

Východiska Evropa 2020 – iniciativa Mládež v pohybu Strategie EU pro mládež 2010 – 2018 Koncepce státní politiky pro oblast dětí a mládeže 2007 – 2013 Strategie celoživotního učení Výstupy IPn Klíče pro život – Rozvoj klíčových kompetencí v zájmovém a neformálním vzdělávání

Základní údaje Prioritní osa – 4a – Systémový rámec celoživotního učení Oblast podpory Náklady projektu – ,- Kč Trvání projektu – – Partner projektu – Národní institut dětí a mládeže MŠMT Cílová skupina - vedoucí pracovníci škol a školských zařízení pro zájmové vzdělávání a pracovníci NNO pracující s dětmi a mládeží, dále děti a mládež - účastníci neformálního vzdělávání, pracovníci škol a školských zařízení, účastníci dalšího vzdělávání, instituce poskytující další vzdělávání

Cíle projektu Zavést nástroje řízení kvality ve vybraných školských zařízeních pro zájmové vzdělávání a v NNO. Připravit vzdělávací programy a podpůrné materiály pro konzultanty v oblasti řízení kvality v oblasti neformálního vzdělávání. Realizovat proškolení konzultantů a zabezpečit zavádění nástrojů kvality. Vytvářet podmínky pro širší přijetí principů a nástrojů hodnocení a sebehodnocení odbornou veřejností a mezi cílovými skupinami. Aplikovat nástroje pro uznávání neformálního vzdělávání. Se vzdělavateli a zaměstnavateli v rámci zavádění nástroje pro uznávání zájmového a neformálního vzdělávání, pozitivně stimulovat prostředí. Zajistit metodickou podporu a poradenství v oblasti plánování osobnostního rozvoje (ve vazbě na uznávání). Realizovat pilotní školení pracovníků pracujících s dětmi a mládeží a pedagogů volného času zodpovědných za vzdělávací proces.

Klíčové aktivity 1/2013 – 2/2015 I. Aplikace nástrojů řízení kvality v NFV 1/2013 – 2/2015 II. Metodická podpora uznávání NFV

Aplikace nástrojů řízení kvality Název aktivity/časový rozvrh IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII Úvodní seminář x Příprava systému a zavádění značky kvality xxxx Příprava vzdělávacích programů a metodik xxx x Výběr odborných konzultantů / konzultantů k zavádění kvality x Školení odborných konzultantů xxx Školení konzultantů k zavádění kvality xx Výběr organizací k zavedení nástrojů xxxx Pracovní workshop x Zavádění nástrojů - pilotáž xxxxx Konzultace k zavádění kvality xxxxx Odborné konzultace xxxxx Vzdělávání - e-learning xxxx Vyhodnocení první fáze zavádění nástrojů xx Výběr organizací k zavedení nástrojů xxxxx Pracovní workshop x Zavádění nástrojů - pilotáž xxxxx Konzultace k zavádění kvality xxxxx Odborné konzultace xxxxx Vzdělávání - e-learning xxxx Úprava nástrojů, příručky, vzdělávacích programů, metodik xx Závěrečný seminář x

Metodická podpora uznávání NFV Název aktivity/časový rozvrh IIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXIIIIIIIIIVVVIVIIVIIIIXXXIXII Osvěta k Osobnímu kompetenčnímu portfoliu a Uznávání neformálního vzdělávaní xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x Úvodní konference x Kulaté stoly k Uznávání neformálního vzdělávání xx xx Prezentace na akcích partnerů a cílové skupiny xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x Metodická podpora Analýza nástrojů pro plán osobnostního rozvoje xxx Tvorba a aplikace nástroje pro neformální vzdělávání včetně zájmového, úprava metodiky x xx Pilotáž nástroje xxx Realizace školení Příprava vzdělávacího programu a metodiky pro pracovníky prac. s dětmi a mládeží (modul: Výstavba vzdělávacího programu na pozadí klíčových kompetencí) xxx Příprava vzdělávacího programu a metodiky pro pracovníky s dětmi a mládeží (modul: Vzdělávací modul, OKP) xxx Příprava vzdělávacího programu a metodiky pro školitele (modul: Školitel) xxx Realizace vzdělávacího programu xxx xxxxxxxx Školení školitelů v modulech Výstavba vzdělávacího programu na pozadí klíčových kompetencí a Vzdělávací modul, OKP xxx Příprava vzdělávacího programu a metodiky pro pracovníky s dětmi a mládež (modul: Plán osobnostního rozvoje) xxx Pilotáž vzdělávacího programu, úprava programu x Realizace školení školitelů v modulu Plán osobnostního rozvoje xx Závěrečná konference x

Výstupy projektu 2 vzdělávací programy a metodiky pro konzultanty v rámci klíčové aktivity Aplikace nástrojů řízení kvality v neformálním vzdělávání 1 inovovaná příručka pro zavádění nástrojů řízení kvality 1 závěrečná zpráva ze zavádění nástrojů ve vybraných organizacích 1 vzdělávací program a metodika sestávající ze 3 modulů se zaměřením na podporu klíčové aktivity Metodická podpora uznávání neformálního vzdělávání pro pracovníky pracující s dětmi a mládeží a pedagogy volného času a jednoho modulu pro školitele. 1 vzdělávací program – Studium pedagogiky volného času 1 nástroj a metodika pro plánování osobnostního rozvoje

Děkuji za pozornost Zpracovatelé projektu: MŠMT – odbor pro mládež Národní institut dětí a mládeže