ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:14.2.2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Zpracovala Jitka Ciprová
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Živá a neživá příroda 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – VZDUCH
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_28_ Prvouka 3.ročník Rostliny 1.
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
Živá příroda.
Základní skupiny organismů
LES ŘASY.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Zpracovala Jitka Ciprová
Co jsme již poznali.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_08_JF HORNINY A NEROSTY PŘÍRODOVĚDA PRO 4
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Společné znaky rostlin.
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
ROSTLINY.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Rostliny.
Rostliny Společné znaky rostlin: Vyživují se. Dýchají a vylučují.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_11_JF LIDÉ A ČAS Prvouka pro 3
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Mgr
TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.34_Živá_a_neživá_příroda.
Rostliny - význam a jejich dělení.
Živá příroda.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Živé organismy.
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření: VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_23_JF

Součásti živé přírody jsou: ROSTLINY HOUBY ŽIVOČICHOVÉ Jsou to živé přírodniny. Všechny tyto živé organizmy jsou závislé na neživé přírodě. Ta jim poskytuje podmínky nezbytné k jejich životu. Jaké?

ROSTLINY Společné znaky rostlin: Jediným zdrojem kyslíku na Zemi Při své výživě spotřebovávají oxid uhličitý a uvolňují kyslík Tato přeměna probíhá pouze v tělech zelených rostlin

ROSTLINY: Reagují na změny teploty prostředí Pohybují se Rostou a vyvíjejí se Dýchají Vylučují Na jaře kvetou Otáčí se za Sluncem Zavírá na noc a před deštěm květ

ROSTLINY se rozmnožují: a) Semeny – ukryté většinou v plodech b) Podzemními částmi c) Nadzemními částmi Odnožemi(šlahouny) Výtrusy(nekvetoucí rostliny) Řízky(části listu,stonku,kořene)

Popis činností: Žáci : se seznamují se součástmi živé přírody. Zaměřeno na rostliny - společné znaky rostlin,rozmnožování rostlin. učivo doplňují vlastními znalostmi.

Použité zdroje: Knihovna ActivInspire Učebnice Prvouka pro 3.ročník ZŠ, nakl.Nová škola,str.34,35, 2003