Bezpečné prostředí ve škole dobré vztahy mezi dětmi.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Advertisements

Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Lesní škola a školka Bezinka v Palkovicích Ivana Cviková.
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA „ŠKOLIČKA, DO KTERÉ SE VŠICHNI TĚŠÍME“
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Mgr. Michal Oblouk.  chceme-li žít ve společnosti, musíme přijmout předem stanovená pravidla, která vymezují hranice lidského soužití  rozlišujeme 3.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Individuálně, ale společně a jinak
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
DOPRAVNÍ VÝCHOVA STEZKY PRO CHODCE STEZKY PRO CHODCE A CYKLISTY
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
PRVOUKA ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
UČENÍ.
Kateřina Lojdová Klima školní třídy Kateřina Lojdová
Příspěvek na konferenci
5. ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5.1. PRVOUKA
Plodiny budoucnosti Vypracovala: Veronika Vojáčková
Směrnice OECD pro nadnárodní podniky – význam a role
Praha bezpečně on-line Internetová (Kybernetická) bezpečnost
OBSAH prezentace: Zásady bezpečnosti v pohybových volnočasových aktivitách Didaktické metody Hlavní didaktické zásady výchovy ve volnočasových aktivitách.
9. Heterogenní a homogenní skupiny
Individuálně vzdělávací plán
Umím se chovat ve škole NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha
ČÍM BUDU? SPISOVATEL PRODAVAČKA ZEDNÍK VETERINÁŘ SEKRETÁŘKA LETEC
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Věcné učení Bezpečné chování ve škole, při hrách, výletech, koupání
jak budovat kulturu školy společně
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Dělání babičky. Dětské vymezení role babičky jako role získané
Děti jsou naše budoucnost
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Synergie manažerského týmu
Metody Reuvena Feuersteina
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Opička Gogo Jak jsme využitím projektové metody podněcovaly představivost dětí, rozvíjely jejich pohybové a manipulační dovednosti, asociativní myšlení,
Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI
Spolupráce s rodiči a komunitou
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Školní řád a pokyny pro 3. ročník
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
Předškolní období - 3 až(6 – 7) let
Vztah k životnímu prostředí
Základní škola a Mateřská škola příspěvková organizace
ŠKOLNÍ ŘÁD JAKO ŽÁCI ČTVRTÉHO ROČNÍKU BYCHOM UŽ MĚLI VĚDĚT , JAK SE VE ŠKOLE A MIMO ŠKOLU CHOVAT ZOPAKUJEME SI ZÁSADY SPRÁVNÉHO CHOVÁNÍ.
Šablony I a jejich realizace
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Vítáme Vás v Luhačovicích
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

bezpečné prostředí ve škole dobré vztahy mezi dětmi

Mgr. Jarmila Matulová ZŠ JAK Přerov – Předmostí učitelka 1. stupně speciální pedagog

Východiska Začít spolu Kritické myšlení – metody učení Respektovat a být respektován Náměty z internetu

Třídní pravidla společné vytvoření pravidel postup přiměřenost k věku dohoda o jejich dodržování

Mluví jenom jeden. Nasloucháme si. Mluvíme všichni najednou. Nikoho neposloucháme. Věci si neuklízíme. Udržujeme pořádek. Používáme slovíčka: DĚKUJI, PROSÍM, PROMIŇ Jsme zodpovědní za to, co děláme a říkáme. Chováme se k sobě kamarádsky. Navzájem si pomáháme. Nikomu nic nepůjčujeme, nepomáháme si. Připravujeme se na hodinu. Věci si chystám až během vyučování.

Komunitní kruh zážitky přání, oslavy řešení problémů pravidla kruhu učení kruhu aktivity

Správná řeč oslovení říct, co mi vadí používat kouzelná slůvka

Celoroční hra „Cesta za pokladem“ motivační hra jeden za všechny, všichni za jednoho oceňování spolupráce, vzájemné pomoci, dobrých skutků, respektování pravidel účast dětí při přípravě hry podpora rodičů

Pokladem jsou dobré vztahy a příjemná atmosféra ve třídě.

Děkuji za pozornost a přeji mnoho úspěchů při práci s dětmi.