AZ KVÍZ Převody jednotek Spustit hru Pravidla hry Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem autora
AZ 1 1 1 1 1 1 1 kvíz 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 4 4 4 4 4 4 4 5 5 5 5 5 5 5 6 6 6 6 6 6 6 7 7 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 8 8 9 9 9 9 9 9 9 10 10 10 10 10 10 10 11 11 11 11 11 11 11 12 12 12 12 12 12 12 13 13 13 13 13 13 13 14 14 14 14 14 14 14 15 15 15 15 15 15 15 16 16 16 16 16 16 16 17 17 17 17 17 17 17 18 18 18 18 18 18 18 19 19 19 19 19 19 19 20 20 20 20 20 20 20 21 21 21 21 21 21 21 náhradní otázky 1 2 3 4 5 6 7 8 známkomat
1 160 cm = dm a) 160 b) 16 c) 1600 d) 1,6
2 360 kg = t a) 3,6 b) 0,36 c) 36 d) 0,036
3 90 m2 = a a) 9 b) 0,09 c) 0,9 d) 0,009
4 20 mg = g a) 2 b) 0,002 c) 0,2 d) 0,02
5 1,4 m2 = dm2 a) 140 b) 14 c) 1,4 d) 1400
6 7,2 dm = mm a) 0,72 b) 7,2 c) 720 d) 72
7 25000 cm2 = m2 a) 25 b) 0,025 c) 2,5 d) 250
8 320 g = kg a) 32000 b) 0,32 c) 0,032 d) 3,2
9 0,045 km2 = a a) 450 b) 4500 c) 45 d) 4,5
10 5800 cm = m a) 5,8 b) 58 c) 580 d) 580000
11 5 kg = t a) 0,005 b) 0,5 c) 0,05 d) 500
12 3,6 mm2 = cm2 a) 36000 b) 3,6 c) 0,36 d) 0,036
13 0,8 dm = mm a) 0,0008 b) 800 c) 80 d) 8
14 18 a = m2 a) 0,18 b) 180 c) 1800 d) 18000
15 2,5 cm2 = dm2 a) 0,25 b) 0,025 c) 0,0025 d) 250
16 25,6 dm = m a) 2560 b) 256 c) 0,256 d) 2,56
17 0,0008 km2 = m2 a) 800 b) 8000 c) 80 d) 0,8
18 31 mm = dm a) 3,1 b) 0,31 c) 0,031 d) 3100
19 220 cm2 = m2 a) 2,2 b) 0,22 c) 0,022 d) 220000
20 2,9 km = m a) 0,00029 b) 290 c) 2900 d) 29000
21 920 cm = m a) 92000 b) 0,92 c) 92 d) 9,2
náhradní - 1 96000 mm2 = m2 a) 0,96 b) 9,6 c) 0,096 d) 96
náhradní - 2 0,02 m = dm a) 0,2 b) 0,02 c) 2 d) 0,0022
náhradní - 3 0,00015 t = g a) 0,15 b) 150 c) 1,5 d) 15
náhradní - 4 460 m = km a) 46 b) 46000 c) 0,46 d) 4,6
náhradní - 5 300 mm = m a) 0,03 b) 0,3 c) 0,003 d) 300000
náhradní - 6 320 kg = q a) 32 b) 32000 c) 3,2 d) 0,32
náhradní - 7 0,0002 cm2 = mm2 a) 0,002 b) 0,02 c) 2 d) 20
náhradní - 8 0,8 m = mm a) 80 b) 800 c) 8000 d) 0,0008
Pravidla hry Hry se účastní 2 družstva (červení a zelení) Družstva si postupně volí čísla otázky. - pokud odpoví správně zvolené políčko získají (obarví se jejich barvou) - pokud neodpoví správně, může políčko získat druhé družstvo - pokud neodpoví správně ani jedno družstvo, zůstane políčko šedé - o takové políčko se může hrát i v dalším kole 3. Cílem hry je spojit všechny strany trojúhelníku (viz příklady)
1 1 2 3 4 5 6 1 7 8 9 10 11 12 1 13 14 15 16 17 18 19 1 20 21 známkomat