Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji
Partneři projektu
Zóna území IDS JH
MHD a VLD = IDS Priority koncepce obslužnosti vybraného území Propojení důležitých spádových dopravních cílů ve městě a jeho okolí spoji s atraktivním pravidelným intervalem a možným přestupem bez nového placení Integrace MHD s VLD již probíhá Plánováno propojení s železnicí ČD a JHMD ( Obrataňka ) Přineslo – velká změna obsluhy místních částí a Nežáreckého předměstí a návaznost na další dopravní obslužnost
Rozšíření území Jindřichova Hradce o jeho místní části Buk Děbolín Dolní Radouň Dolní Skrýchov Horní Žďár Matná Políkno Radouňka Zahrnuté linky VLD do systému
Zastávky nově zahrnuté do režimu IDS s tarifem MHD ( 20 )
Co to přináší -Velké zlepšení úrovně poskytovaných dopravních služeb -Neomezené cestování s roční zvýhodněnou jízdenkou -V rámci časové jízdenky možno přestupovat bez omezení mezi VLD a MHD
Tržby v rámci zóny IDS tržby MHD leden únor březen duben květen červen tržby IDS rozdíl MHD a IDS 2014/
Místní části a obslužnost VLD tarif MHD využití zastávkyvyužití tarifu Buk ,040,99 Děbolín ,130,89 Dolní Radouň ,940,95 Dolní Skrýchov ,050,84 Horní Žďár ,900,87 Matná ,400,76 Otín ,250,60 Políkno ,020,93
Zastávky ( město ) obslužnost VLD tarif MHD využití zastávkyvyužití tarifu aut. nádraží ,900,07 Jitřenka ,940,05 nábřeží ,920,09 Pravdova ,930,13 u Václava ,960,07
Tarifní ztráta IDS na příměstských linkách ( při průměru jízdného 14,- Kč ) tarifní ztráta v Kčpočet jízd hotovost CK ,01 ( MHD, IDS ) ,04 Tarif Obyčejné jízdné 40 min. - H ,30 Děti let 40 min. - H ,65 Senior CK ,00 Občanská roční - CK ,00 Žákovská roční - CK ,00 Studenská čtvrtletní - CK ,00 Děti let 40 min. - peněženka ,65
Další navazující projekty -Výměna označníku v celé zóně IDS (intel.označníky) -Nový informační systém ( SW a HW ) -Rekonstrukce železniční tratě -Výstavba nových zastávek v zóně IDS -Centrum mobility