ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY 1.seznámení. Šablona : V/2 Sada: 2/10 Ověření ve výuce: 11. 3. 2013 Třída: 4 Datum: 29. 12. 2012 Výukový materiál zpracovaný.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Semenné rostliny 4. ročník
Semenné rostliny, rostlinné orgány
Rostliny 1.třída.
Kvetoucí a nekvetoucí rostliny
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.15 Anotace: Prezentace popisuje stavbu těla, vývoj kořene a stonku. Vzdělávací oblast: Krytosemenné rostliny, stavba těla, kořen,
Stavba rostlinného těla
Přechod rostlin na souš
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola Nový Jičín, Komenského 68, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_170 Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
Rostlinné orgány - kořen
Podmínky života na Zemi
VY_32_INOVACE_414, 21. sada, Přírodověda
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
ČÁSTI TĚLA KVETOUCÍCH ROSTLIN
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Podzemní a nadzemní části rostlin.
Člověk a jeho svět 4. ročník
Blízké okolí školy I. Šablona : V/2 Sada: 3 Ověření ve výuce: Třída: 1 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Rostliny.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY LIST. Šablona : V/2 Sada: 2/13 Ověření ve výuce: Třída: 4 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
LIDSKÝ ORGANISMUS VYLUČOVACÍ SOUSTAVA. Šablona : V/2 Sada: 2/35 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný.
LIDSKÝ ORGANISMUS KŮŽE. Šablona : V/2 Sada: 2/19 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu.
PES DOMÁCÍ 1. Šablona : V/2 Sada: 2/16 Ověření ve výuce: Třída: 4 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
Stavba kvetoucí rostliny Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):04/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
LIDSKÝ ORGANISMUS SVALY. Šablona : V/2 Sada: 2/21 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
BAŽANT OBECNÝ.
LESNÍ KVETOUCÍ ROSTLINY
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
Podzim I.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
zpracovaný v rámci projektu
KOČKA DOMÁCÍ KOČKA DIVOKÁ
Dělení rostlin Podle způsobu rozmnožování výtrusné – nekvetou,
TŘÍDA o přestávce.
zpracovaný v rámci projektu
Jsem ŠKOLÁK I.
ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY
Název projektu: Moderní škola
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
Podmínky života na Zemi
TŘÍDA v hodině II.
Název projektu: Moderní škola
VY_52_INOVACE_23_ Stavba těla semenných rostlin
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN VY_32_INOVACE_06
LIDSKÝ ORGANISMUS OBĚHOVÁ SOUSTAVA.
zpracovaný v rámci projektu
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
LIDSKÝ ORGANISMUS DÝCHACÍ SOUSTAVA.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY
LIDSKÝ ORGANISMUS SMYSLY A NERVY.
Stonek. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Osoblaha, příspěvková org.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Podmínky života na Zemi
Transkript prezentace:

ROSTLINY A JEJICH ORGÁNY 1.seznámení

Šablona : V/2 Sada: 2/10 Ověření ve výuce: Třída: 4 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Online:

Rostliny a jejich orgány 1. seznámení Jméno autora: Mgr. Martina Kosová Škola: Základní škola Zaječí, okres Břeclav Školní 402, Zaječí, příspěvková organizace Ročník: 4. Předmět: Přírodověda Klíčová slova: kořen, stonek, list, květ, plod, nadzemní orgány, podzemní orgány Název: VY_52_INOVACE_2/10_Rostliny a jejich orgány; 1. seznámení

ANOTACE Materiál je určen žákům 4. třídy základní školy k předmětu Přírodověda. Cílem učebního materiálu je seznámit žáky s novými pojmy a pomoci jim si tzv. „botanickou abecedu“ osvojit. Usnadnit jim si zapamatovat a poznat jednotlivé části těla rostlin, jak vypadají jednotlivé orgány a jak se nazývají.

Stavba těla rostliny

1- KOŘEN 2- STONEK 3- LIST 4- KVĚT 5- PLOD 5

Stavba těla rostliny Části vyživovací KOŘEN STONEK LIST Části rozmnožovací KVĚT PLOD

6

KOŘEN

STONEK

LIST

KVĚT

PLOD

Co potřebují rostliny pro život? Z půdy rostliny přijímaji: VODU ŽIVINY Ze vzduchu přijímají: SVĚTLO TEPLO PLYNY OBSAŽENÉ VE VZDUCHU

PŘEMÝŠLEJ Vyjmenuj jednotlivé části rostlinného těla. Které orgány jsou vyživovací? Které části rostliny mají rozmnožovací funkci? Co přijímá rostlina z půdy? Co přijímá rostlina ze vzduchu? Co se stane s rostlinou, když ji nebudeme zalévat?

Zdroje OBRÁZKY: 3) ( ) 1) ( ) 5) ( ) 2) ( ) 4) ( ) 7) ( ) 11) ( ) 12) ( ) 9) ( ) 10, 13) ( ) 15) ( ) 6) ( ) 19) ( ) 20) ( ) 22, 23) ( ) 17) ( )

21) ( ) 28) _kv%C4%9Bt_%28bo%C4%8Dn%C3%AD_pohled%29.jpg ( ) 27) ( ) 26) ( ) 25) ( ) 24) ( ) 29) ( ) 34) ( ) 31, 32, 33) SPECIALITY/965-2-Suche-plody ( ) SPECIALITY/965-2-Suche-plody 8) a&hs=k3Z&sa=X&tbo=d&rls=org.mozilla:cs:official&channel=np&biw=1252&bih=583&tbm=isch&t bnid=cV2nyqrnMZ9M7M:&imgrefurl= material%3Ffile%3D45194&docid=yhNceiHyHzKpqM&imgurl= /rocnik6/foto/koren1.jpg&w=350&h=450&ei=OHToUIjREoLK0QX3mYDQAg&zoom=1&iact=hc&vpx= 935&vpy=192&dur=73&hovh=255&hovw=198&tx=118&ty=129&sig= &p age=2&tbnh=146&tbnw=115&start=23&ndsp=28&ved=1t:429,r:49,s:0,i:281 ( )