Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Vertikální cílení online kampaní…
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Bezrealitky.cz Příběh značky na digitálním poli Božena Zbranková.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
 Jsme RK, která se specializuje na poptávky klientů  V případě prodeje investiční nemovitosti máme databázi 850 nejbohatších investorů do nemovitostí.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
NA PÍSKOVIŠTI JSME BÝVALI NEJKREATIVNĚJŠÍ Robert Haas.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
TVUJDUM.CZ Prezentace největšího a nejstaršího portálu o bydlení v České republice.
Tribuna českého obchodu TZB
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Porovnání výsledků kampaní v závistlosti na kreativě
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Transkript prezentace:

Když image generuje výkon a PPC buduje značku …

2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites, sociální sítě…) Webové (cílové) stránky

Standardní banner + iLayer 3

Obrandování stránek 4

Dopřejte uživatelům „zážitek“ (buďte užiteční!) GE Money a Olympiáda ING a Formule 1 Izolace Polná a kalkulačka „Zelená úsporám“ Hypoteční banka a Hypotéka po webu Porovnávače zboží a sociální sítě (např. Heuréka) Realitní portály a sociální sítě … 5

Internet = výkon …!? PPC PPL PPA Bannery Soutěže Katalogové zápisy PR … (blogy, microsites, sociální sítě…) 6

Webové stránky Brand Výkon Landing page Přehlednost Orientace na stránkách Užitečnost Tah na cíl 7

Plánování a vyhodnocování kampaní Plánování => používejte zdravý rozum! => zkoušejte! => využívejte dostupné zdroje o návštěvnosti => využívejte zkušenosti z minulých kampaní (nejen při rozhodování využiji/nevyužiji, ale i při jednání o ceně) Vyhodnocování => na začátku si zvolte primární a sekundární metriky a cíle (např. primární – počet transakcí, počet konverzí, bounce rate. cena za konverzi/transakci, sekundární - CTR, CPT, počet kliků, počet přístupů) 8

Case study – image kampaň (necílená kampaň 2 týdny, více než 4 mil impresí, nestandardní formáty, HP + celý web, stěžejní 2 dny) CPT178 Kč Bounce rate81,07% CTR0,23% Cena za klik77 Kč Cena za relevantní přístup405 Kč 9 Počet konverzí6 Počet konverzí z přímých přístupů35

Komunikujte! Zadavatel => Mediální agentura => Obchodní zastoupení => cílový web 10 Zadavatel cílový web Mediální a reklamní agentura Možná se pak zbavíme i nesmyslných ceníkových cen a přeprodejců bannerů s 80% slevami

… obchodní „perličky“ „… tady máte ceník, ale víte jak to je … to je jen pro mediálky …“ „… jo ta cena je vysoká, ale vy jste banka – vám dát normální cenu nemůžu …“ Asi po pátém telefonickém odmítnutí stejné nabídky: „… no to mě neříkejte, že to neobjednáte. … to vám ty hypotéky vydělávaj tak málo?...“ „… podle netmonitoru máme 2,5 mil RU měsíčně!“ „vážně? A ve kterém měsíci?“ „v ledenu“ „já koukám na data z netmonitoru za leden a vidím tu 450 tis“ „tak to máte jiný netmonitor než já …“ Děkuji za pozornost Josef Drobílek 11