Projekt střední školy stavební Jihlava Partneři: Vysočina Education Romsdal Videregående skole Godalen Videregående skole.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OČIMA ŽEN Projekt OČIMA ŽEN je podpořen z programu „Fondu pro nestátní neziskové organizace“. Program „Fond pro nestátní neziskové organizace“, jež je.
Advertisements

H. Hanžlová AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Katarína Matusová.
FINANCOVÁNÍ ŠKOLSTVÍ Z KOMUNITÁRNÍCH PROGRAMŮ EU Autor: Michala Hrbová Obor: Účetnictví a finanční řízení podniku Ročník: 3 Soutěžní sekce: Rozvoj regionů.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Tandem Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Koordinierungszentrum Deutsch-Tschechischer Jugendaustausch Soňa Vrátná Jednodenní školení jazykové.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
Informační a poradenské centrum ZČU
Projekty mezinárodní spolupráce po roce 2014
ProŽeny Třebíčské centrum o.s..
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Ing. Kateřina Lichtenberková
VÝZVA 2.2 – VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Bilaterální spolupráce mezi ČR a donorskými zeměmi
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
OSOBNÍ A PROFESNÍ PŘÍNOS STUDIJNÍCH NÁVŠTĚV
Pracovní porada Pracovní list.
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Pracovní porada Pracovní list.

Univerzita Karlova v Praze Možnosti FREEMOVERS Studium v zemích Asie, Afriky a Latinské Ameriky 20. října 2015 Mgr. Tomáš Uher.
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Příspěvek na konferenci
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Program celoživotního učení Comenius
Univerzita Karlova v Praze Možnosti FREEMOVERS 13. října 2015
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Máte zájem o více informací?
EURES = Evropské Služby Zaměstnanosti
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_264_ČJ
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Fond pro bilaterální vztahy První otevřená výzva
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Akční plán - plánované společné aktivity
Prezentace NAEP INFORMAČNÍ SEMINÁŘ GRUNDTVIG
Život bez střeva , Praha.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

Projekt střední školy stavební Jihlava Partneři: Vysočina Education Romsdal Videregående skole Godalen Videregående skole

Učení a vyučování pro život, interaktivní přístup k výuce Doba trvání: – Rozpočet: EUR Počet mobilit:

Typy aktivit Informace Individuální mobility – žáci, učitelé Spolupráce v oblasti vzdělávání Rozvoj institucí

Individuální mobility Grant individuální mobility je udělován studentům/učitelům/ administrativním pracovníkům, kteří se zúčastní pobytů na vzdělávacích institucích/ organizacích na Islandu/ Lichtenštejnsku nebo Norsku. Důvodem mobility musí být: studium na státem uznaných vysokých školách, vyšších odborných školách nebo středních školách na Islandu/ v Lichtenštejnsku/ Norsku výuka na těchto institucích trainee programy, získávání pracovních zkušeností, praktické stáže účast na kurzech/ seminářích/ workshopech/ konferencích v uvedených třech zemích

Spolupráce v oblasti vzdělávání Projektové aktivity v rámci Spolupráce v oblasti vzdělávání by měly být zaměřeny na organizování/ přípravu: seminářů workshopů konferencí kurzů vytváření společných vzdělávacích sítí projektů souvisejících s výukou nebo zaměřením školy: např. kultura, ekologie, umění, informační technologie, jazykové projekty. Téma projektů není nijak omezeno. Téma projektu by mělo souviset s oborovým zaměřením zapojených institucí.

Základní podmínky 4 instituce Max. grant EUR Doba trvání 1 rok Uzávěrka

Rozvoj institucí Cílem aktivity Rozvoj institucí je rozšířit evropskou dimenzi do vzdělávacího systému ČR. V rámci této aktivity budou podporovány projekty zaměřené na: rozvoj učebních osnov (vývoj či inovace metodik, studijních materiálů apod.) rozvoj lidských zdrojů (rozvoj zaměstnanců, managementu školy) celoživotní vzdělávání vznik informačních / studentských center

Rozvoj institucí 2 instituce Max. grant EUR Doba trvání 1 rok Uzávěrka

Jak hledat partnery - tipy Na stránkách doporučené možnosti – seznamy škol, databáze siuwww.naep Mezinárodní databáze TIPY Nepsat jeden dopis a odeslat na hodně adres Pokud možno oslovit konkrétní osobu Na naep.cz je leták k programu, který je možno přiložit

RADY Neočekávat velké zapojení norské školy, pokud vám umožní mobilitu je to dost Je třeba něco nabídnout, motivovat, proč mají spolupracovat – nejlepší motivace je pozvání do ČR V prvním kontaktu neodradit velkými očekáváními Projekt se píše česky oni neví, co všechno obsahuje, letter of intend by měl obsahovat to, co čekáte – počty mobilit atd.

RADY NAEP nabízí konzultace, určitě konzultujte Projekt rozepište, co nejkonkrétněji, je třeba naplnit celý rok Pokud znáte účastníky, rozepište jmenovitě, kdo je za co zodpovědný Pokud jste schopní sehnat podpůrný argument přiložte např. vyjádření zřizovatele, že projekt podporuje, že koresponduje se záměrem ….

RADY Pokud budete chtít hodnotit mobilitu? účastníky, vyrobte formulář – máte jasno, co budete hodnotit Rozpočet vyrobte reálně, ale nepodhodnocujte, např. – Rozvoj institucí možnost mzdových nákladů

Adresy, které je možné vyzkoušet Here are some addresses to different key persons that they can directly. I cannot guarantee anything but they have been very positive before. /Thomas Nilsen GVS/

Good Luck! Markéta Metelková, Střední škola stavební, Jihlava