PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ
PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě), bere-li v úvahu své potřeby, dostupnou konkurenci a své příjmy - rozhodující vliv na cenu má situace na trhu - výše výrobních nákladů prodávajícího v podstatě není pro zákazníka zajímavá
PRODEJNÍ CENA - z hlediska dodavatele je požadovatelná cena zdola omezena vlastními náklady zvýšenými o určitý zisk pro dodavatele - dlouhodobě by měl být zisk vždy větší než kolik lze získat na úrocích z kapitálu vloženého na termínovaný vklad do banky nebo do tzv. bezpečných cenných papírů (státních obligací apod.), jinak nemá smysl podnikat
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ
ZBOŽÍ S MOŽNOSTÍ SLEVY
Odkazy : adresarfirem.cz/x-cz/adr/ jpg