Preference veřejné dopravy v praxi – přínosy i problémy Ing. Jan Spousta
PREFERENCE MHD NENÍ U NÁS NOVINKOU Preference veřejné dopravy v intravilánu VOD Bratislava PRAHA – nábřeží od Právnické Fakulty k Výtoni LIBEREC – mezi radnicí a Soukenným náměstím léta
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 BUS PRUHY NA DÁLNICÍCH S10/A7 před Lincem, ale také Helsinky, Londýn (LHR), Brusel (Wawre) A6 před Madridem (20 km), Essen
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 DEJ PŘEDNOST BUSU PRAHA – Michle BUDAPEŠŤ - Gellért
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 TRAMVAJ MÁ PŘEDNOST, ale je dobré to zvýraznit Bergisch Gladbach Kolín/R centrum
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 DOPRAVA NA ŠVÝCARSKÝ ZPŮSOB Ženeva
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 DOPRAVA NA ŠVÝCARSKÝ ZPŮSOB Do ulic se vejdou všichni a všichni (si) o tom rozhodnou
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 TRAMVAJ MÁ PŘEDNOST, ale je dobré to zvýraznit Lyon
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU Lyon
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU Lyon
Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU Lyon
I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU, ALE … Lyon Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015
… a realita ? Praha – Francouzská ul., cca 8: metrů … 5 minut [6,6 km/hod] Dvakrát měř, jednou řež (české přísloví) Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015
Děkujeme za pozornost! Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. Pracoviště Praha Thámova Praha 8 Ing. Jan Vašíček Ing. Jan Spousta