Preference veřejné dopravy v praxi – přínosy i problémy Ing. Jan Spousta.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

Statutární město Mladá Boleslav
Rekonstrukce severních mostů
S VYSOKOU ÚROVNÍ SLUŽEB
BUS DOPRAVA S VYSOKOU ÚROVNÍ SLUŽEB. TURECKO - ISTANBUL BRT ©METROBÜS (spojení Evropa – Asie) – 2. nejvytíženější systém BRT na světě: 43 km, 33 zastávek,
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Struktura projektu  Charakteristika oblastí, kterými trasa linky 213 prochází  Historie a současnost linky 213  Preference autobusů v síti městské.
Provoz a ekonomika dopravy
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.
Bezpečné cesty do školy
Jak dál? DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Klíčová slova: hlavní města států Evropy
SOUČASNÝ SVĚTOVÝ VÝVOJ TROLEJBUSOVÉ DOPRAVY … nebo ELEKTROBUSY ? Ing. Jan SPOUSTA.
SOUČASNÝ SVĚTOVÝ VÝVOJ TROLEJBUSOVÉ DOPRAVY … nebo ELEKTROBUSY ?
Srovnávaná města: 1. Praha 2. Londýn 3. Paříž 4. Berlín 5. Athény 6. Budapešť 7. Vídeň.
Řešení veřejné dopravy v oblasti spořilova
1 European Bus System of the Future Evropský autobusový systém budoucnosti Ing. Jan Barchánek
Erasmus na EM Lyon (9-12/2008) Lukáš Malý. Cca 1150 km Auto –10 – 12 hodin –Benzín + péage cca 3000,- Kč Bus –Eurolines Letadlo –ČSA přímo Cesta.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
Nitra.
Dopravní a liniové stavby
Potenciál zařízení Black Box pro posouzení dopravních nehod
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Doprava a životní prostředí
Doporučené zdroje pro studium předmětu "Trakční vozidla MHD"
Členské státy a jejich hlavní města
Přínosy členství v Mezinárodním svazu veřejné dopravy- UITP Valná hromada Svaz Dopravy České republiky 5/2/2009.
Exkurze.fd.cvut.cz Rámcový návrh webového rozhraní pro ústřední oznamování exkurzí Ing. Michal Drábek Jan Bezděka.
Řez Pravoúhlou a Malou Xaveriovou ulicí Analýza využití území 1 Fotografie území 1 Prostorově hmotová analýza 1 OBSAH Území 1 Schwarzplann Charakteristika.
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Hlavní města Evropy VY_32_INOVACE_19 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Dopravní prostředky MHD
Informace... a mluvte nám do toho. Úvod Dana Hančová, předsedkyně komise sportu a cestovního ruchu Plán udržitelné městské mobility a dánská výstava „Města.
Slovní úlohy Dělitelnost
Přístupnost IDS pro OOSPO
Dopravní prostředky MHD
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Mladá Boleslav Spádová oblast Mladá Boleslav 1: Město Mladá Boleslav a spádová aglomerace cca obyvatel 2: Okres Mladá Boleslav cca obyvatel.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
„Take a Breath! – Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air pollution“ „Nadechni se! – Aktivity směřující ke zmírnění zdravotních dopadů.
CZECHBUS CNG nejlepší řešení pro čistá města Využití CNG ve veřejné autobusové dopravě Bc. Ludomír Landa ředitel ČSAD MHD Kladno a.s. 1.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Pražská integrovaná doprava Preference provozu veřejné hromadné dopravy 01/2016.
University of Central Lancashire Preston - England.
Preference veřejné dopravy v intravilánu Ing. Jan Vašíček Ing. Jan Spousta VOD Bratislava,
Fórum Zdravého města Řešení největších problémů města 2013/2014.
Hlavní města Evropy Poznávej podle panoramatu, typických staveb a památek, uveď zemi, kde město leží.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Projekt Bezpečné cesty do škol ZŠ Praha 5 Košíře, Nepomucká 1/139 Eva Marková.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: Z 8/19 Předmět: Zeměpis Ročník: 8. ročník Jméno.
Česká republika – základní údaje, poloha, hranice.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Plán udržitelné městské mobility Olomouce z pohledu zpracovatele
Regionální integrovaná doprava
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
„Inovace a propojení výuky stavebních materiálů a hmot “
Sdružení dopravních podniků ČR Odborná skupina TRAMVAJE
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Zkušenosti z provozu MKDS v Pardubicích
Workshop Tramvaje na Václavském náměstí
Zkušenosti s efektivním řízením provozu v úsecích s dočasným omezením
ING. MARTIN AMBROŽ AŽD Praha s.r.o..
Identifikace rizikových faktorů na železničních přejezdech
Prezentace pro OS tramvají
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO VEŘEJNOU DOPRAVU
Transkript prezentace:

Preference veřejné dopravy v praxi – přínosy i problémy Ing. Jan Spousta

PREFERENCE MHD NENÍ U NÁS NOVINKOU Preference veřejné dopravy v intravilánu VOD Bratislava PRAHA – nábřeží od Právnické Fakulty k Výtoni LIBEREC – mezi radnicí a Soukenným náměstím léta

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 BUS PRUHY NA DÁLNICÍCH S10/A7 před Lincem, ale také Helsinky, Londýn (LHR), Brusel (Wawre) A6 před Madridem (20 km), Essen

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 DEJ PŘEDNOST BUSU PRAHA – Michle BUDAPEŠŤ - Gellért

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 TRAMVAJ MÁ PŘEDNOST, ale je dobré to zvýraznit Bergisch Gladbach Kolín/R centrum

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 DOPRAVA NA ŠVÝCARSKÝ ZPŮSOB Ženeva

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 DOPRAVA NA ŠVÝCARSKÝ ZPŮSOB Do ulic se vejdou všichni a všichni (si) o tom rozhodnou

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 TRAMVAJ MÁ PŘEDNOST, ale je dobré to zvýraznit Lyon

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU Lyon

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU Lyon

Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015 I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU Lyon

I BUSY MOHOU MÍT SVOJI DRÁHU, ALE … Lyon Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015

… a realita ? Praha – Francouzská ul., cca 8: metrů … 5 minut [6,6 km/hod] Dvakrát měř, jednou řež (české přísloví) Preference veřejné dopravy v praxi CzechBus 2015

Děkujeme za pozornost! Centrum dopravního výzkumu, v. v. i. Pracoviště Praha Thámova Praha 8 Ing. Jan Vašíček Ing. Jan Spousta