Setkání zaměstnanců FHS 9. 9. 2011 Studijní blok - 3. část Studijní agenda Pavla Lečbychová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH PRAVIDLECH A POVINNOSTECH PRO NAVAZUJÍCÍ MAGISTERSKÉ STUDENTY 2011.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Novela ZÁKONA č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů PhDr.
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Nejpodstatnější změny ve Studijním a zkušebním řádu
Informace o studiu na ZČU pro studenty prvních ročníků
4. ročník studia (1. ročník Mg. Studia) zadání diplomové práce nejpozději do konce zkouškového období tj. do témata diplomových prací vypisují.
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP
TŘÍDNÍ SCHŮZKY přihlášky na SŠ leden 2012
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Zákonné podmínky pro výkon povolání nelékařů
Bezpečně studiem Vlasta a Vašek Studentští poradci MASARYKOVA UNIVERZITA.
Úvod do doktorského studia Agronomické fakulty MENDELU Studijní a zkušební řád doktorského studia, doporučený postup studia Doc. Dr. Ing. Zdeněk Havlíček.
Fakulta zdravotnických studií
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Změny studijního a zkušebního řádu. 2 Kde najdu SZŘ dokumentový server IS MU
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
PLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY
Akreditace studijních programů v kombinované a distanční formě DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého.
2013 Základní informace o studijních PRAVIDLECH A povinnostech pro navazující magisterské studenty.
LETNÍ ŠKOLA PRO KOMBINOVANOU FORMU OBORU SHV ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH POVINNOSTECH SO: –
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
UTB ve Zlíně FAKULTA MANAGEMENTU A EKONOMIKY Děkan: doc. Ing. David Tuček, Ph.D. Proděkan pro studium a celoživotní vzdělávání : doc.Ing. Michal Pilík,
Průvodce pro studenty 1. ročníku bakalářského studia na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (FHS UTB) v akademickém roce 2015/2016.
Průvodce pro studenty 1. ročníku bakalářského studia na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (FHS UTB) v akademickém roce 2009/2010.
Informace pro studenty 1. ročníku bakalářské studium v prezenční formě akademický rok 2012/2013.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2016/2017. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Průvodce pro studenty 1. ročníku bakalářského studia na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (FHS UTB) v akademickém roce 2012/2013.
Podmínky získávání a uznávání způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání Základní legislativa: Zákon č. 96/2004 Sb. Vyhláška č. 394/2004 Sb. o podmínkách.
INFORMACE PRO STUDENTY 1. ročníku bakalářského studia v kombinované formě na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně v ak. roce 2008/2009.
Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Co by měl vědět student nastupující do 1. ročníku Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity 23. září 2011.
Informace pro studenty 1. ročníku bakalářského studia v prezenční formě akademický rok 2009/2010 Fakulta managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně.
Setkání zaměstnanců FHS Studijní blok – 1. část Libor Marek.
STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB VNITŘNÍ NORMA FAKULTY MANAGEMENTU A EKONOMIKY.
Setkání zaměstnanců Pedagogické záležitosti So ň a Vávrová, Libor Marek.
Studentští poradci Bezpečně studiem Vašek a Lenka
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2017/2018
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Průvodce pro studenty 1. ročníku bakalářského studia na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně (FHS UTB) v akademickém roce 2009/2010.
Zápis do studia na FF UHK
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Fakulta zdravotnických studií
Vlastní myšlenkou Vlastní cestou.
Zápisem do 1. ročníku jste se stali studenty
Fakulta zdravotnických studií
Studentští poradci Bezpečně studiem Vašek a Lenka
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2016
Ústav zdravotnických věd
Důležité informace k organizaci SZZ v lednu 2014
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Doktorské studium na FLD
Základní informace pro studující 1. ročníku
Studijní program Ošetřovatelství
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
Kreditní systém studia
Novinky v předškolním vzdělávání
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Porada vedoucích SO
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
AKADEMICKÝ ROK 2019/2020 Adresa:
Zápis do 1. ročníku bakalářský program - Strojírenství
Transkript prezentace:

Setkání zaměstnanců FHS Studijní blok - 3. část Studijní agenda Pavla Lečbychová

k k Referentky studijního oddělení Referentky studijního oddělení Ing. Pavla Lečbychová (580 studentů) Ing. Pavla Lečbychová (580 Sociální pedagogika (navazující magisterské studium), Učitelství odborných předmětů pro SŠ, Všeobecná sestra (kombinované studium), stipendia, poplatky za studium. Jitka Zapletalová (930 studentů) Jitka Zapletalová (930 Učitelství pro mateřské školy, Sociální pedagogika (bakalářské prezenční a kombinované studium), Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře. Ing. Jana Korčáková studentů) Ing. Jana Korčáková Filologie/Philology, Ošetřovatelství (prezenční studium), Zdravotně sociální péče, Porodní asistence

Článek 2 - Akademický rok a časové členění studia Časový plán příslušného akademického roku vyhlašuje děkanka FHS po projednání v AS FHS do konce dubna předcházejícího akademického roku. Časový plán akademického roku stanovuje zejména: a) termíny zápisu a předběžného zápisu do studia (období pro vytváření studijního plánu studenta a konečné termíny pro přihlašování do jednotlivých studijních předmětů studijního plánu), b) začátek a konec výuky, zkouškového období a prázdnin v jednotlivých semestrech, c) konečný termín pro vykonání zkoušek a získání zápočtů v akademickém roce, d) termíny pro kontrolu studia (prez. Bc. po 1. semestru :00 hodin), e) období, v němž se konají státní závěrečné zkoušky, a termíny pro přihlašování k nim.

Článek 3 - Studijní plány Ve výjimečných případech může děkan studentovi na jeho písemnou žádost udělit výjimku z obecných pravidel pro sestavování studijního plánu. Při zachování obsahové části studijního programu lze upravit průběh studia a termíny kontroly studia studentům, kteří chtějí absolvovat část studia na jiné vysoké škole, zejména v zahraničí, nebo si chtějí rozšířit své poznatky stáží nebo jinou podobnou aktivitou. Při rozhodování děkan přihlédne zejména k dosaženým studijním výsledkům studenta a charakteru plánovaných aktivit. Důvodem pro udělení výjimky mohou být i jiné závažné důvody (zejména zdravotní). Pokud je žádosti studenta vyhověno, musí se pedagogovi prokázat rozhodnutím děkanky.

Článek 6 - Způsob zakončení předmětu Předmět lze znovu zapsat pouze jednou (vztahuje se na všechny předměty aktuálního studijního plánu). Pokud předmět již není dále vyučován, zapíše si student nahrazující předmět, který mu stanoví ředitel příslušného ústavu. Článek 8 - Dokumentace (sylabus) předmětu Garant předmětu zajistí zveřejnění dokumentace předmětu v IS/STAG nejpozději v prvním týdnu výuky. Student je povinen tyto informace sledovat.

Článek 10 - Ověřování studijních výsledků Studenti ve studijních programech uskutečňovaných FHS mohou v příslušném akademickém roce získat zápočet a konat zkoušku zpravidla v termínech určených časovým plánem výuky pro daný semestr, musí však bezpodmínečně dodržet mezní termín konání zápočtů a zkoušek pro daný akademický rok (31. srpen 12:00 hodin). Pokud student absolvuje zkoušku/klasifikovaný zápočet s prospěchem lepším než F (nedostatečně) a není s výslednou známkou spokojen, může ve výjimečných případech písemně požádat zkoušejícího o opakování zkoušky, přičemž celkový počet pokusů daný touto směrnicí nesmí být překročen. Tento postup je možno aplikovat v daném předmětu pouze jednou. Pokud je studentovi vyhověno, do studijní dokumentace zapíše zkoušející poslední dosažený výsledek bez ohledu na výsledek předcházejícího pokusu. Rozhodnutí o možnosti opakovat úspěšně absolvovanou zkoušku/klasifikovaný zápočet je zcela v kompetenci zkoušejícího, který nemá povinnost své rozhodnutí zdůvodňovat.

Článek 11 - Zápočet a klasifikovaný zápočet Podmínky pro udělení zápočtu a klasifikovaného zápočtu stanoví garant předmětu vždy v prvním týdnu výuky. Při zakončování předmětu musí student dodržet návaznost předmětů stanovenou studijním plánem. K ukončení předmětu zápočtem nebo klasifikovaným zápočtem lze přistoupit až po absolvování předchozího podmiňujícího předmětu. Student má možnost získat zápočet a klasifikovaný zápočet v řádném a jednom opravném termínu, tj. celkem ve dvou termínech. Řádné i opravné termíny zápočtu a klasifikovaného zápočtu stanoví zkoušející předmětu a studenti se na ně přihlašují prostřednictvím IS/STAG. Řádný termín zápočtu/klasifikovaného zápočtu lze absolvovat nejpozději do konce řádného zkouškového období; pokud se student tohoto řádného termínu nezúčastní, tento termín mu propadá. Opravného termínu se lze zúčastnit v řádném nebo opravném zkouškovém období. Omluva neúčasti se podává vyučujícímu nejpozději v den konání zápočtu/klasifikovaného zápočtu. Student má právo nahlédnout do opravené písemné práce do 30 dnů od data zapsání výsledku zápočtu či klasifikovaného zápočtu do IS/STAG, pokud je písemná práce součástí zápočtu nebo klasifikovaného zápočtu.

Článek 12 - Zkouška Při zakončování předmětu zkouškou musí student dodržet návaznost předmětů stanovenou studijním plánem (a musí splnit zápočet před zkouškou). V zájmu časové úspory může ředitel ústavu povolit studentovi účast ve výuce předmětu, u kterého je návaznost porušena. Zakončení tohoto předmětu je možné pouze udělením zápočtu ; k ukončení předmětu zkouškou lze přistoupit až po absolvování podmiňujícího předmětu. Student má možnost vykonat zkoušku v řádném a jednom opravném termínu, tj. celkem ve dvou termínech. Řádné i opravné termíny zkoušek stanoví zkoušející a studenti se na ně přihlašují prostřednictvím IS/STAG. Řádný termín zkoušky lze absolvovat nejpozději do konce řádného zkouškového období ; pokud se student řádného termínu nezúčastní, tento termín mu propadá. Opravného termínu se lze zúčastnit i v řádném zkouškovém období. Po absolvované zkoušce je student povinen si zkontrolovat výsledek v IS/STAG. Omluva z termínu zkoušky se podává zkoušejícímu nejpozději v den zkoušky.

Článek 18 - Zápis do dalšího roku studia Student si může v odůvodněných případech výjimečně zapsat i předměty z jiného ročníku studia, pokud to kapacita předmětu umožňuje a jsou dodrženy věcné a časové návaznosti studijních předmětů, resp. etapy jejich studia. Podmínkou takového zápisu je kladné stanovisko ředitele příslušného ústavu. Článek 19 - Podmínky pro zápis předmětů Předmět je možno zapsat a absolvovat pouze v tom semestru, v němž se vyučuje. Údaj o semestru v dokumentaci předmětu je závazný.

Článek 23 - Uznání části studia O uznání předmětu rozhoduje děkanka na základě doporučení ředitele ústavu nebo jím pověřené osoby s přihlédnutím k míře shody mezi tematickými celky předmětu absolvovaného na jiné škole a příslušného předmětu na FHS a také s ohledem na dobu, která uplynula od splnění předmětu. Při rozhodování přihlíží zejména k podmínkám vyjmenovaným v čl. 23 odst. l SZŘ UTB. Zkouška/klasifikovaný zápočet může být uznán(a), pokud výsledná známka je A, B, C podle stupnice ECTS a ne starší 5 let. Písemné žádosti o uznání předmětu daného semestru přijímá studijní oddělení nejpozději 2 týdny po zahájení výuky v semestru. SZŘ UTB - (2) Uznání části studia lze podmínit vykonáním rozdílových zkoušek. O uznávání částí studia nebo jednotlivých zápočtů a zkoušek rozhoduje děkan s přihlédnutím k vyjádření pověřeného člena rady studijního programu nebo garanta předmětu. Na postup při rozhodování v této věci se vztahuje § 68 zákona.

Článek 27 - Diplomová nebo bakalářská práce (7 SZŘ) Pokud student diplomovou nebo bakalářskou práci neobhájí, zkušební komise rozhodne, zda student tuto práci doplní, nebo zcela přepracuje nebo vypracuje práci s jiným zadáním. Zdůvodnění svého rozhodnutí uvede komise do protokolu o SZZ a seznámí s ním studenta.

Článek 54 - Dokumentace o studiu Vedení studijní dokumentace v programech uskutečňovaných FHS odpovídá běžným normám UTB a aktuálním upřesněním příslušného proděkana FHS pro pedagogickou činnost. Opravená a vyhodnocená písemná zkouška je součástí studijní dokumentace a zkoušející ji archivuje na příslušném ústavu dle Spisového a skartačního řádu UTB (zkušební zprávy S5, ročníkové/seminární práce S10). Zkoušející jednotlivých předmětů zodpovídá za to, že výsledek zápočtu, klasifikovaného zápočtu nebo zkoušky každého studenta je zaznamenán do IS/STAG nejpozději 7 pracovních dnů po jeho vykonání a student je povinen zkontrolovat si správnost a úplnost zápisu svých studijních výsledků v IS/STAG. V případě pochybností o správnosti či úplnosti údajů uvedených v IS/STAG (ve výkazu o studiu) student ihned kontaktuje zkoušejícího, který je do 4 pracovních dnů od zveřejnění výsledku povinen vyřešit zjištěné nedostatky. V případě, že tak pedagog neučiní, kontaktuje student sekretariát příslušného ústavu; ten musí sjednat nápravu do 3 pracovních dnů. Po lhůtě se IS/STAG uzavře a pedagog ani asistentka výsledek neuloží.