RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Polovodiče 1 Mgr. Milan Hampl EU OPVK ICT2-1/F07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Sčítálek.
Anotace Žák dokáže formátovat text v aplikaci MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže naformátovat text a nastavit různé formáty.
Masarykovo gymnázium.
Masarykovo gymnázium Barbora Ondruchová.
ZŠ T. G. Masaryka, Jihlava - Ondřej Partl
Masarykovo gymnázium, SZŠ a VOŠZ Vsetín
Historie školy Původně zde byla v roce 1976 otevřena Zvláštní škola internátní v nově otevřených prostorách Na Vizině 28 ve Slezské Ostravě. V současné.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:Postřiky proti škůdcům Kód VM:VY_52_INOVACE_64_64 Vzdělávací předmět:Pěstování rostlin Tematická oblast:Škůdci.
IKT MS Office Access Formuláře Ing. Jana Horáková
ACCESS TVORBA TABULEK, CVIČENÍ - 05 Ing. Jana Horáková IKT MS Office
VY_32_INOVACE_03_NÁCVIK ČTENÍ
PROČ JÍT NA MG VSETÍN? Budeš mít všeobecný přehled o čemkoliv
Optika Mgr. Miluše Hamplová EU OPVK ICT2-2/F20 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Škola.
"Pepíčku, jak zní rozkazovací způsob od slovesa mlčet
ODSTAVEC Ing. Petr Hanáček MS OFFICE - WORD
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Finální úpravy fotografie Číslo DUM: III/2/VT/2/3/60 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
CESTUJEME PO ZÁPADNÍCH ČECHÁCH Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
CO JE TO VESMÍR slovní druhy ohebné Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TRUE- FALSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Přísudek a podmět II – Shoda Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
SPRING AND EASTER ACTIVITIES Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ČESKO jména vlastní a obecná Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSeznámení s největšími vynálezy lidstva, využití videa z internetu, náměty pro skupinovou činnost a prezentace vynálezů. AutorMgr. Ivana Tesařová.
AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické.
PTÁCI Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
JAK VZNIKAJÍ NÁZVY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
VÍTEJTE V MLADOŇOVICÍCH! Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VYJMENOVANÁ SLOVA PO B a F – opakování Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
KŘÍŽEM KRÁŽEM NAŠÍM SVĚTADÍLEM Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
STAVBA SLOVA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
JÁ A MŮJ KAMARÁD Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Po našich hradech a zámcích Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
CALENDAR 1/winter, spring, summer/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Něco o Praze /souvětí a věta jednoduchá/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Vyjmenovaná slova po s trochu jinak Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
ČAS a POHYB /hravé činnosti s časem/
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
SLOVESO JE ZÁKLAD VĚTY Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Vyjmenovaná slova po v a slova s předponou vy-, vý- Autor: Mgr
PODZIM A LIDOVÁ SLOVESNOST Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Skryté kurikulum.
ZŠ a MŠ Svatobořice-Mistřín
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
Vítejte na dnešním workshopu
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_06_Školní místnosti
7 Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Dětenice, okres Jičín
Výprava za kronikou Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Návštěva Záchranky u nás v Pardubičkách
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Transkript prezentace:

RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/

AnotacePracovní listy a ukázky školního humoru sloužící jako motivace a aktivizace na začátku školního roku. Využívají nejen reprodukci textu, ale i jeho tvůrčí obměňování a doplňování. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětČeský jazyk Očekávaný výstupReprodukuje obsah přiměřeně složitého sdělení. Pracuje tvořivě s textem. Druh učebního materiáluUkázky školního humoru. Cílová skupinaŽáci 4. ročníku Metodický postupUveden v textu. Datum

Toto cvičení využijeme na začátku školního roku jako rozcvičku a motivaci k učení. Můžeme je spojit se soutěží O nejlepší baviče třídy. Děti si vylosují různé vtipy ze školního prostředí připravené na lístcích. Celá řada je jich v čítankách Nová škola a ve starších učebnicích češtiny, např. JINAN /4. ročník/. K dispozici je též internet. Děti si vtipy doma nebo ve škole připraví k reprodukci. Soutěž může začnout. Součástí hodnocení je způsob podání a hodnotící arch /BAROMETR SMÍCHU/. Spolužáci si průběžně zapisují body, např. od 1 do 5. Nakonec vše vyhodnotí a vyberou největší baviče třídy.

1. 2. „ Proč se rostliny nepohybují, Pepíčku?“ „ Aby je včely nemusely honit.“ 3. „ Který savec nemá zuby, Mirečku?“ „Náš dědeček.“ 4. Nesmál jsem se tělocvičnému nářadí, kterému se říká koza. Smál jsem se spolužákovi, který se ji pokoušel podojit. 5. „Prosím vás, kde bych tady našel poštovní schránku?“ „Běžte pořád podél zdi a když budete mít štěstí, narazíte do ní hlavou.“ 6. Zbyšek rozbil okno a malý Zbyněk na něj volá: „Utíkej blátem, táta má bačkory!“ 7. Nevzal jsem mu svačinu! Já mu jenom z těch chlebů vytáhl řízek! Opustil jsem školní budovu v době výuky, protože mi z okna vypadla svačina a já ji tam nechtěl nechat jen tak ležet.

BAROMETR SMÍCHU Jméno, číslo vtipu Bodové hodnocení / 1, 2, 3, 4, 5 /

Další možnosti práce s vtipem : TVŮRČÍ DOPLŇOVÁNÍ A VYMÝŠLENÍ VLASTNÍCH VTIPŮ. Např. : Já vím, že se v jídelně neřve. ………………………………… Úkol: Vymysli vlastní verzi doplnění. /Já vím, že se v jídelně neřve. Jen jsem chtěl projevit radost, že máme k obědu kuře. atd./ Opět můžeme využít BAROMETR SMÍCHU. Nejde však už jen o pouhou reprodukci, ale o tvůrčí činnost.