Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
Advertisements

ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
VZDĚLÁVÁNÍ INFORMATIKY NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH & POTŘEBY PRAXE Mgr. Petr Suchánek, Ph.D. Ing. Dominik Vymětal, DrSc.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Na co se v bance neptají…. Představení společnosti Alexiss Group s.r.o. Po mnoha letech působení na českém finančním trhu jsme se rozhodli v létě roku.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Důležitost propojování sociální a zdravotní péče pro duševně nemocné- jak by měl vypadat úspěšný systém začleňování osob s psychiatrickou diagnózou MUDr.Lenka.
Pohled tisku, názory veřejnosti a vězeňské populace na sankční politiku v ČR Institut pro kriminologii a sociální prevenci Praha Republikový výbor pro.
Plánování sociálních služeb a transformace aneb Systémově, společně a statečně Šárka Hlisnikovská Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Důvody vzniku projektu…. Méně jak 50% obyvatel využívá internet! Méně jak 50% obyvatel využívá internet! Jen málo z těch, co ho využívají, ho využívají.
Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015.
Lidská společnost digitálního věku
Hlavní město Praha Protidrogová politika hl. m. Prahy Krajské oddělení protidrogové prevence PRM MHMP Mgr. Nina Janyšková.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Due diligence Lucie Hladká Postup při právní prověrce  Organizace času a (ostatní) práce  Revize dostupných relevantních přípravných dokumentů.
Maticové počítače. Při operacích s maticí se větší počet prvků matice zpracovává současně a to při stejné operaci. Proto se pro tyto operace hodí nejlépe.
Moje představa o koordinované rehabilitaci Bc. Václav KRÁSA Předseda NRZP ČR.
Vydělávej peníze on-line prostřednictvím investice do reklamních bannerů!  KAŽDÝ PÁTEK VÝPLATY - VÝBĚR OD 20 EURO !  ZISKY + REFERÁL PROVIZE + ZHODNOCENÍ.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Setkání zástupců 1. ročníků
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Mobilní aplikace nebo web?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Informace a informační zdroje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Portál knihoven
Hodnocení sluchu hendikepovými testy.
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Název vzdělávacího materiálu
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Kvadratické nerovnice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
PhDr. Eva Ferrarová Ph. D. Mgr. Lenka Ebringerová
Turistická informační centra na Vysočině
Jsou v životěchvíle , kdy nám přítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej chtěli mít při sobě.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Postup pro podávání žádosti do výběrového řízení o dotaci- pořízení, zachování a obnovu hodnot místního kulturního, národního a historického povědomí z rozpočtu.
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Vítá vás nový PowerPoint
Podpora sociální práce na území Statutárního města Kladna
Diagnostika dítěte předškolního věku
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí

Charakteristické rysy vyhledávání nemovitostí v ČR Člověk v ČR nakupuje nemovitost průměrně pouze 1x až 2x za život Jde o velice citlivé rozhodnutí Uživatel si chce zjistit v takové chvíli maximum informací a rozhodnout se co nejlépe V době krize se počet „rychlých rozhodnutí“ ohledně realit ještě snížil, potřeba získávat informace je ještě vyšší

Běžný nákupní proces Zjištění problému / potřeby Vyhledávání Ohodnocení dalších možností, alternativ Rozhodnutí o koupi a akce Zhodnocení po provedení koupě (= post purchase evaluation)

Charakteristické rysy nákupního procesu realit Nákupní proces trvá týdny / měsíce Vyhledávání je velice důkladné Komparace eventualit je maximální Uživatel (=hledající) je silně zatížen emocemi – Snaží se být racionální – Sní, představuje si – Ve většině případů je v silné emotivní zátěži způsobené vidinou finanční zátěže

Na co je tedy důležité se při nabízení realit zaměřit? Co dělat při propagaci jinak než při prodeji „běžných“ produktů? Jak efektivně propagovat nemovitosti, aby je ti správní uživatelé vyhledali?

Zaměřit se na cílového uživatele = na správnou cílovou skupinu – Nemusím komunikovat k mase, stačí oslovit to správné cílové publikum = zájemce o bydlení – Mít optimálně nastavenou distribuční síť (jak v off-line, tak v on-line médiích) Poskytnout uživateli dostatečné srovnání = poskytnout maximum informací, aby uživatel nemusel jít hledat dál – Pokud dostatečné srovnání poskytnout se svou nabídkou nemůžete, spojte se se zprostředkovateli = s realitními portály / realitními časopisy

Využít všechny kanály propagace = být všude tam, kde uživatel informace hledá  V současné době klienti při hledání využívají 3 typy médií WEBTISKMOBIL  Specializované stránky  Vyhledávače   Realitní časopisy  Všeobecný inzertní tisk  Deníky  internet v mobilu  Apple / iPhone  iPad  Abyste oslovili 100 % klientů MUSÍ SE VAŠE SDĚLENÍ OBJEVOVAT VE VŠECH 3 MÉDIÍCH

Děkuji za pozornost Zdeňka Kučerová

OT: Jak často jste v posledním roce hledal(a) informace o nemovitostech v těchto zdrojích? Vzorek: 513 respondentů ; v % Prověřujeme, kde vás hledají vaši klienti