… najdu tam, co neznám!www.seznam.cz Měření efektivity PPC reklamy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Vertikální cílení online kampaní…
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Nástroj pro efektivní práci moderního makléře Stanislava Kabele, Asim El Amin.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Tomáš Dlouhý – prezentace Y13ANW - Redakční systém WNC Tomáš Dlouhý Y13ANW – První prezentace
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Radek Pavlíček, duben 2010 Aktuální trendy v přístupnosti.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Click Fraud & Web Analytics
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Google Analytics alfa a omega Vašeho businessu Tomáš Míka
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
UHF RFID tagy a antény Libor Hofmann DIO.
Marketing v sociálních sítích SEO, SEM a marketing v PPC systémech Ing. Pavel Rosenlacher
Tribuna českého obchodu TZB
Health 4.0 – kdo povede novou revoluci ve zdravotnictví?
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Měření online reklamy v cestovním ruchu
Poslouchat ženy se vyplatí
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy

… najdu tam, co neznám! Efektivita PPC kampaní Efektivní PPC kampaň je taková, která inzerentovi plní cíl, pro který inzeruje Efektivita nemusí být jen návratnost investic

… najdu tam, co neznám! Co lze měřit Návštěvnost Loajalitu uživatelů Konverze a transakce a další CTR, CPM, CPC nejsou sami o sobě důležité

… najdu tam, co neznám! Čím lze měřit Vestavěným měřením konverzí Externími nástroji –Clicktracks –Google Analytics –a další Různé metodiky měření

… najdu tam, co neznám! Optimalizace a cíle Optimalizace kampaně –Optimalizace webu Optimalizace produktů Návštěvník –Zákazník Stálý zákazník

… najdu tam, co neznám! Měření efektivity z pohledu provozovatele Proč je dobré podporovat měření efektivity –Informovaní a uvědomělí inzerenti –Optimálně nastavené kampaně Přináší inzerentům zisk –Uživatelé vidí relevantní inzeráty –Důvěra uživatelů v inzeráty roste

… najdu tam, co neznám! Měření konverzí v Skliku Měření konverzí využívá menší část inzerentů, kteří tvoří velkou část obratu systému Tyto kampaně se častěji upravují a optimalizují

… najdu tam, co neznám! Dosahovaný konv. p. na různých pozicích

… najdu tam, co neznám! Co z toho Konverze se nedějí jen na prvních pozicích, ale i na druhé, třetí a další stránce Nejde o pozice Jde o návratnost investic

… najdu tam, co neznám! Další aktuální čísla z Skliku Aktivní účty: 10 tisíc Aktivní inzeráty:280 tisíc Počet prokliků denně:480 tisíc

… najdu tam, co neznám! Prostor pro Vaše dotazy Děkuji Vám za pozornost ~Jiří Chomát~