… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy
… najdu tam, co neznám! Efektivita PPC kampaní Efektivní PPC kampaň je taková, která inzerentovi plní cíl, pro který inzeruje Efektivita nemusí být jen návratnost investic
… najdu tam, co neznám! Co lze měřit Návštěvnost Loajalitu uživatelů Konverze a transakce a další CTR, CPM, CPC nejsou sami o sobě důležité
… najdu tam, co neznám! Čím lze měřit Vestavěným měřením konverzí Externími nástroji –Clicktracks –Google Analytics –a další Různé metodiky měření
… najdu tam, co neznám! Optimalizace a cíle Optimalizace kampaně –Optimalizace webu Optimalizace produktů Návštěvník –Zákazník Stálý zákazník
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity z pohledu provozovatele Proč je dobré podporovat měření efektivity –Informovaní a uvědomělí inzerenti –Optimálně nastavené kampaně Přináší inzerentům zisk –Uživatelé vidí relevantní inzeráty –Důvěra uživatelů v inzeráty roste
… najdu tam, co neznám! Měření konverzí v Skliku Měření konverzí využívá menší část inzerentů, kteří tvoří velkou část obratu systému Tyto kampaně se častěji upravují a optimalizují
… najdu tam, co neznám! Dosahovaný konv. p. na různých pozicích
… najdu tam, co neznám! Co z toho Konverze se nedějí jen na prvních pozicích, ale i na druhé, třetí a další stránce Nejde o pozice Jde o návratnost investic
… najdu tam, co neznám! Další aktuální čísla z Skliku Aktivní účty: 10 tisíc Aktivní inzeráty:280 tisíc Počet prokliků denně:480 tisíc
… najdu tam, co neznám! Prostor pro Vaše dotazy Děkuji Vám za pozornost ~Jiří Chomát~