Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Advertisements

VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Direct marketing (stručně úvodem)
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Informační systémy podnikové systémy CRM
Sociální reklama v rukou konzumu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
EVENT MARKETING.
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
funkce médií ve společnosti moc médií
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
9.Komunikace.
Marketingová komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
MARKETINGOVÝ MIX.
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Vítejte na Marketingu.
PR (nejen) v bance 26. února 2008, TopSeC ESF MUNI, Brno.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Mediální plán.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Np2285 PROPAGACE A MÉDIA Jaro 2014
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Transkript prezentace:

Reklamní agentura

Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších), tedy obsah a formu komerční komunikace, a to na základě zadání (kreativního briefu) klienta. Reklamní agentura historicky zajišťovala pro své klienty veškeré aktivity spojené s reklamou. S postupem doby se projevila specializace a tato struktura tzv. full- service agentur se rozpadla, od reklamních agentur se oddělily mediální agentury, PR agentury, agentury specializující se na pořádání všemožných aktivit, jako jsou ochutnávky, promo akce, koncerty, vznikaly i samostatné kreativní shopy. Dnes na trhu existují jak full-service agentury nabízející široké spektrum služeb, tak i menší agentury. Dalším vývojem se došlo k názoru, že důležitá je jednotná, vnitřně soudržná komunikace, duchem propojená napříč všemi možnými komunikačními kanály (médii). Proto si reklamní agentury začaly říkat komunikační agentury.

Komunikační agentura Novější název pro reklamní agenturu. Vychází z názoru, že zásadní pro komunikaci je fakt, že všechny složky účinné komerční komunikace tvoří jednotný, vnitřně soudržný celek (integrovaná komunikace). Na příjemce sdělení pak působí nejen masmediální reklama, ale i další složky komerční komunikace. Komunikační agentura tak není jen pouhým výrobcem inzerátů, ale tvůrcem komplexní komunikace mezi zadavatelem a jejími potenciálními zákazníky. Komunikační agentury v České republice se sdružují v Asociaci komunikačních agentur

PR agentura PR agentura (public relations agentura) je společnost, která pro své klienty navrhuje, vytváří a provádí PR kampaně (koncepty). PR agentura zajišťuje komunikaci firmy (klienta) s médii (novináři), municipalitami, státními orgány, akcionáři, atp.

Mediální agentura Mediální agentury se specializující na optimalizaci mediálních kampaní. Mediální agentura je prostředníkem mezi zadavateli reklamy a médii, které nabízejí reklamní prostor. Optimalizace zahrnuje náklady na výzkum, plánování a nákup mediálního (inzertního) prostoru. Mediální agentury pracují s nejsofistikovanějšími analytickými a monitoringovými software. Pro své klienty vyjednávají množstevní slevy.