0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mobilní služby a reklama
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Internet Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_internet
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Produkt a jeho reálný přínos pro zadavatele
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering =
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Komunikace a stimulování prodeje
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
INFORMATIKA 8 Úpravy pracovní plochy III2 – I8- 11.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Marketingová komunikace
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) Informační systémy ve státní správě.
Microsoft Dynamics CRM
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Jak se volá doména - ENUM v Česku E E Jiří Peterka
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Připojení k internetu Jakub Adam, 9.B GPRS General Packet Radio Service (GPRS) je služba umožňující uživatelům mobilních telefonů GSM přenos dat a připojení.
Co je to skype ? je peer-to-peer program, umožňuje provozovat Instant messaging, internetovou telefonii(VoIP), videohovory a přenos souborů instalace.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Jak podat odborníkovi informace Nipl, Žák, Slavíček, Jaroš & spol.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Měření multimediálního obsahu
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Další služby sítě Internet (1)
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert Renč, Centrum.cz Holdings)

1 NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ Video Instant messaging Internet v mobilních telefonech MěřitelnostNejvětší výzvy a otázky Standardizováno na videu v bannerech Řeší se pro video v obsahu (komise SPIRu) Jak velký potenciál skutečně představuje? Dokáže být konkurenceschopné vůči TV reklamě? Hodnověrné statistiky k dispozici (určitě pro ICQ) Oficiální standardizace očekávaná na konci roku 2008 Jak jej lze nejlépe využívat? Kam až můžeme zajít v cílení? Zatím nejasný standard Mobil umožňuje technicky velmi sofistikované možnosti měřeni (a cílení) Najde si své místo a kdy? Jak to budou vnímat uživatelé mobilů, tedy my všichni?

2 VIDEOREKLAMA – NOVÁ REALITA Video v reklamním banneru Videoreklama v obsahovém videu MěřitelnostKomentář Standardizované SPIRem Reálně funguje od konce roku 2007 Stejný způsob měření jako u reklamních bannerů (imprese) Vývoj technologií otevírá prostor pro inzerenty, kteří byli tradičně zaměřeni pouze na TV reklamu Různé formy –Spot před content videem –Reklamní banner ve videu –Product placement Žádná forma zatím nevytvořila standard Způsob měření zatím nesjednocen – řeší se Ale už je tady a představuje další potenciál Dnešní výkonnost v portfoliu NetCentrum  450 GRP‘s týdně jen v packu HP/mail/chat

3 VIDEOREKLAMA – Efektivita (CTR)

4 VIDEOREKLAMA – četnost použití různých komunikačních kanálů

5 Mediatype effectiveness = Rate Srovnání efektivity GRP v TV a na internetu (případová studie Sony TV Bravia provedená OMD) TRP je na internetu 3,7x levnější než v TV TRP v TV je 3,2x efektiv- nější (na 1% awareness) než na internetu Při srovnání konkrétní kampaně XYZ na internetu a v TV, pokud vezmeme v úvahu standardní ceníkové ceny a benchmark, je kampaň na internetu 1,165x efektivnější než v televizi. VIDEOREKLAMA – srovnání s TV reklamou v ČR Zdroj: Sony TV Bravia case study, OMD

6 POUŽÍVÁNÍ INSTANT MESSAGINGU V ČR (výzkum na uživatelích ICQ) Zdroj: DINSIGHT, kvalitativní výzkum pro ICQ

7 REKLAMA NA INSTANT MESSAGING – OBROVSKÝ, ZATÍM NEVYUŽITÝ POTENCIÁL (Targeting) Takřka dokonalý targeting Zdroj: MML, NetMonitor

8 REKLAMA NA INSTANT MESSAGING – zásah na denní bázi v ČR Zdroj: UVDT, Radioprojekt, ICQ

9 REKLAMA NA INSTANT MESSAGING – zásah na denní bázi v ČR (internet) Zdroj:NetMonitor, ICQ Strávený čas průměrně 300 minut/den

10 Images for illustration purpose only McDonalds skin Territory: Canada REKLAMA NA INSTANT MESSAGING – nejde jen o bannery…

11 REKLAMA V MOBILNÍM TELEFONU – ZATÍM OTAZNÍK Příležitost – 126% penetrace SIM na českém trhu Nízké (zatím) užívání internetových služeb v mobilním telefonu –Vnímané vysoké zpoplatnění datových služeb –Nízká penetrace HW s možnostmi využívání internetových služeb –Uživatelské návyky Bannery Videoreklama „Push to talk“ (například katalog) Promo – generující akci (přímé volání do prodejního call centra) Typy reklamy

12 DOTAZY?

13 Příloha – ukázky videoreklamy na serverech NetCentrum: - KofolaKofola - BMW (po najetí myší na formát 120x120 v levém horním rohu)BMW - HSBC (120x600)HSBC - AVONAVON - NAXINNAXIN