Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek 2.10.2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Advertisements

Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Analýza pracovního místa Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Nabídka personálních služeb
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Audit IT procesů ve FNOL
Hodnocení pracovního výkonu
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Eva Brožová Alexandra Bečvářová
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Předmět: Řízení podniku 1
Evaluační strategie a evaluační plán Prabir Ganguly EURO SERVICE GROUP, s.r.o. Seminář “Sebehodnocení projektu v rámci CIP EQUAL“, 27.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Realizační tým ICZ duben 2005
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Zavedení systému řízení pracovního výkonu provázaného do systému odměňování a vzdělávání zaměstnanců ministerstva, rozvoj manažerských dovedností Dodavatel:
marketingové poradenství
Graduate Recruitment Zakladatelé Deloitte Touche Tohmatsu.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.
Prezentace společnosti GOLFER s.r.o Konference Partnerství pro budoucnost – CÍLOVÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ MÍSTNÍHO ROZVOJE STRATEGIE A PROJEKTY.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Duben 2006 SDZA Správa datových zdrojů a aplikací.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Helios Orange - Implementace systému
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Strategie Smart Administration David Zeisel Odbor programového řízení Ministerstvo vnitra ČR
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Optimalizace organizační struktury MMO Zkušenosti z projektu.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
“Analýza agend a optimalizace výkonu státní správy v resortu životního prostředí” Aleš Vokál Ministerstvo životního prostředí.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Sociální práce v roce 2012 Bc. Ivana Vedralová. Od Úřad práce ČR převezme:  Činnosti, které přímo souvisejí s řízením, rozhodováním a výplatou.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Assessment centrum.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Transkript prezentace:

Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek

Obsah 1.Krátké představení BDO Advisory s.r.o. 2.Klíčové aktivity Projektu, jejich cíle a výstupy 3.Harmonogram Projektu 4.Dotazy, ukončení Strana 2

Představení BDO Advisory s.r.o. Informace o společnosti Celosvětově tvoří společnost BDO pátou největší síť poradenských a auditorských společností (cca 400 pracovníků v ČR); globální strategie BDO je zaměřena na rychlý růst, a to i prostřednictvím fúzí a akvizic. Společnost BDO Advisory s.r.o. (dále také „BDO Advisory“) poskytuje vysoce kvalitní poradenství a služby a jejím cílem je především pomoci svým klientům s optimalizaci hospodaření organizací ve veřejné správě a v orientaci a stabilizaci podnikání v neustále se měnících tržních a hospodářských podmínkách. Strana 3

Klíčové aktivity Projektu a jejich výstupy V rámci Projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ budou realizovány klíčové aktivity, které jsou definovány níže. Strana 4 1.Procesní řízení  Organizační struktura AS-IS  Procesní model TO - BE  Organizační struktura – TO-BE  Návrh reorganizace vnitřních směrnic  Seznámení vedení úřadu s návrhem TO-BE (seznámení s plánem implementace reorganizace) 2.Provedení Mystery Client 3.Vzdělávání v oblastech souvisejících s projektem

Klíčové aktivity Projektu a jejich výstupy Níže jsou podrobně popsány klíčové aktivity Projektu, které se budou bezprostředně týkat všech zaměstnanců úřadu Strana 5 2.Provedení Mystery Client  Dotazníkové šetření klientské spokojenosti  50 osobních, 30 telefonických a 40 ových kontrolních kontaktů se zaměstnanci úřadu  Kontrolní kontakty budou realizovány průběžně v období 6 měsíců, aby byla zajištěna objektivita a věrohodnost hodnocení  Hodnocení pracovníků úřadu bude standardizované a bude realizováno na základě předem definovaných kritérií, např.:  Vstřícnost a „slušné chování“  Oborná úroveň  Schopnost odpovědět na dotazy  Rychlost odbavení klienta  Atd. 3.Vzdělávání v oblastech souvisejících s projektem 2 denní školení (nebo 2 x 1 denní) komunikačních a prezentačních dovedností (30 zaměstnanců rozdělených do 3 skupin)  První část školení proběhne ve skupině a bude zaměřena na školení „měkkých dovedností“  Ve druhé části školení bude poskytnuta zpětná vazba ve formátu 1 + 1, kdy budou shrnuty kladné poznatky z Mystery Client a oblasti, ve kterých je prostor pro zlepšení při komunikaci s klienty úřady 2 denní školení manažerských dovedností a řízení lidských zdrojů (4 vedoucí zaměstnanci, personalista, vedení úřadu a dalších 10 osob)  Školení bude zaměřeno na efektivní řízení lidských zdrojů a řízení organizace

Harmonogram Projektu Strana V následujícím projektovém plánu je znázorněn přístup BDO Advisory k naplnění projektových cílů. Předmět plnění je rozdělen do 3 projektových etap. Procesní optimalizace úřadu 1 4. Provedení Mystery Client 2 3

Dotazy, ukončení BDO Advisory s.r.o. is a member firm within BDO International Limited (BDO International). References to BDO are to BDO International or its member firms. BDO International and its member firms are not a worldwide partnership. BDO International does not provide services to clients. Services are delivered independently by the member firms. Strana 7