České Švýcarsko o. p. s. Šetrná doprava v Českém Švýcarsku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Česká severní dráha. Zvukový doprovod:Automatický posuv.
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Destinace České Švýcarsko
Ochrana přírody v ČR Lukáš Kotlár.
Týden turistiky a sportu
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Valná hromada MAS Šluknovsko Společenský klub Střelnice Varnsdorf 19. října 2013.
Ústecký kraj region energetiky a těžby hnědého uhlí Jeden z nejhustěji
Integrovaný dopravní systém
Filip Chvátal ANALÝZA DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI V OBCÍCH ČR.
Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko Výroční zpráva 2001.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Autor: Mgr. Hana Řehůřková Školní rok: 2011/12 Určení: 8. ročník základní školy Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vyučovací předmět: Zeměpis Téma: Kraje.
Region severních a východních Čech Střecha střední Evropy
Fyzicko-geografická sféra
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
 Mezní Louka leží v rekreační obci Mezná, v srdci národního parku České Švýcarsko.
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Národní parky v České republice
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
39.1 Ústecký kraj – poznáš jeho dominanty?
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Fond malých projektů ČR – Sasko v Euroregionu Nisa
Np České švýcarsko.
Nový dopravní systém Ústeckého kraje a soutěže na veřejnou dopravu
Nové oddělení cestovního ruchu -Tvorba koncepce rozvoje cestovního ruchu -Navázání na Strategický plán města -Spolupráce s Komisí cestovního ruchu -Spolupráce.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
České Švýcarsko. 1. Nabídky v Českém Švýcarsku České Švýcarsko
Ústí nad Labem, Professur für Bahnverkehr, öffentlicher Stadt- und Regionalverkehr WIR BEWEGEN DIE WELT. Fakultät Verkehrswissenschaften „Friedrich.
Představení VVO a spolupráce na přeshraničním rozvoji dopravy s Ústeckým krajem Verkehrsverbund Oberelbe s.r.o Holger Dehnert vedoucí oddělení v Ústí n.L.,
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
2 Řeka Jizera Největší pravostranný přítok Labe (cca 165 km). Pramen na svahu hory Smrk v Jizerských horách. Soutok s Labem u Lázní Toušeň a Káraného.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Pondělí
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
VLAKY Od koněspřežky po super vlaky Autor: Eduard Špička.
Výlet Českosaské Švýcarsko
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Ústecký kraj region energetiky a těžby hnědého uhlí Jeden z nejhustěji
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Dopravní ceniny, tarify, slevy, letový řád
Lužické hory „nová destinace na trhu“
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
Značka „Českosaské Švýcarsko
České dráhy a požadavky objednatelů
v mikroregionu Dačicko
Integrace Neratovic a Mělníka
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
, KÚ Ústeckého kraje.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Zájezd do Českého Švýcarska
Výlet Českosaské Švýcarsko
Přírodní krásy i tragédie na území jednoho kraje
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Transkript prezentace:

České Švýcarsko o. p. s. Šetrná doprava v Českém Švýcarsku

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku Do roku 2004:  Nepravidelné spojení autobusem z Děčína na Mezní Louku (soukromý dopravce)  oblast Jetřichovic odříznuta od Děčína, Hřenska i Šluknovska – žádné spojení turistickými autobusy, přednost má jen základní dopravní obslužnost Hřensko Jetřichovice Krásná Lípa Děčín Hřensko Krásná Lípa Jetřichovice Děčín

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku ROK 2005:  1. Zavedení turistického autobusu (České Švýcarsko o.p.s.) v létě o sobotách a nedělích Varnsdorf – Krásná Lípa – Jetřichovice Česká Kamenice – Jetřichovice – Hřensko  2. Zavedení linky dvoupatrového autobusu (Frank Nuhn) květen – říjen, denně (4x) Königstein – Hřensko – Mezní Louka Bad Schandau Děčín Hřensko Mezní Louka Mezná Jetřichovice Česká Kamenice Krásná Lípa KönigsteinBad Schandau Děčín HřenskoMezní Louka Mezná Jetřichovice Česká Kamenice Varnsdorf Krásná Lípa

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku ROK 2005:  po 60 letech přímé sezónní autobusové spojení Varnsdorfu, Krásné Lípy a Jetřichovic (DPÚK)  po 10 letech pravidelné spojení Děčína, Hřenska a Mezní Louky 4x denně, i v sobotu a neděli (DPmD)  poprvé spojení ze Saského Švýcarska s Hřenskem a Mezní Loukou dvoupatrovým autobusem NATIONALPARKEXPRES (Frank Nuhn)  Nevýhoda: tři dopravci, nekoordinovaný jízdní řád

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku ROK 2006:  Motorový vlak - provozuje Klub přátel lokálky poprvé polookružní spojení kolem NP České Švýcarsko Kamenický Šenov – Česká Kamenice – Jedlová – Krásná Lípa – Panský – Mikulášovice – Dolní Poustevna  Poprvé ekobus – provozuje České Švýcarsko o.p.s. a ČSAD Česká Lípa Česká Lípa – Janov – Jetřichovice – Vlčí Hora – Krásná Lípa  Vlak Děčín – Bad Schandau – jezdí denně (nově i ve všední dny)

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku 2006 – 2007: Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko:  vydala brožuru „Šetrná doprava v Českém Švýcarsku“ (veškerá spojení včetně přeshraničních: vlak, bus, tram, loď)  zavedla sezónní linky ekobusu a motorového vlaku  základ pro budoucí systém: Nationalparkbahn (páteř), na ni navazují ekobusy do NP

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku ROK 2008:  Ústecký kraj přebírá a zajišťuje taktový provoz na prodloužené lince Českým Švýcarskem s navazujícími spoji Děčín – Hřensko- Jetřichovice – Chřibská –Doubice – Krásná Lípa  Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko a Správa Národního parku Saské Švýcarsko vydávají mapu přeshraničních spojení  České dráhy provozují celoročně o víkendech spojení ve směru Krásná Lípa – Panský – Mikulášovice

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku  Turistický autobus (počet cestujících) (Děčín-) Mezní Louka – Jetřichovice – Krásná Lípa

Šetrná doprava v Českém Švýcarsku

Cíl:  páteřní železnice Nationalparkbahn Bad Schandau – Rybniště – Jedlová – Děčín, zatím se nedaří, datum obnovení přechod u D. Poustevn a - Sebnitz stále nejasné  navazující autobusy: přestupy z vlaku v České Kamenici, Krásné Lípě, Sebnitz, Hřensku, Děčíně  pravidelné spojení lodí Děčín – Hřensko – Bad Schandau, nedaří se, není zájem ani z německé strany  jednotný tarif (nyní již RegioNet Labe/Elbe)  turistická infrastruktura na nádražích: infocentra, penziony, půjčovny kol – ČD nemají zájem provozovat (na rozdíl od jiných regionů)

Vize turistických spojení Sebnitz Unger Pravčická brána Vlčí hora Schrammstein e Jedlová NationalparkbusNationalparkbus Kuhsta ll Hinterhermsdf. Bad Schandau Schöna/Hřensko Č. Kamenice Museumsbahn Nationalparkbus Kirnitzschtalbah n Jetřichovice Krásná Lípa Jiřetín p. J. Děčín Mikulášovice Rumburk Varnsdorf Ebersbach Neustadt Šluknov Turistické cesty Spojení autobusy

Obecně prospěšná společnost České Švýcarsko  Rozvojová agentura regionu nejen pro cestovní ruch  Koordinátor Czech Tourismu pro nejsevernější Čechy  Největší partner Turistického spolku Saské Švýcarsko, společné vytvoření přeshraniční destinace  Příprava podkladů pro nominaci Českosaského Švýcarska na zápis na Listinu světového přírodního dědictví UNESCO Jiří Rak, ,