Registr uměleckých výsledků SEGMENT DESIGN Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze garant segmentu: prof. ak. arch. Jiří Pelcl.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matouš Kostlivý, Sektorový manažer pro ICT
Advertisements

„Dílo umělecké je výkonem zvláštního poznávání světa i pravím dále, že je to poznávání právě tak samostatné a oprávněné jako poznávání vědecké.“ T.G.M.
Co je estetika?  věda o podstatě a formách tvorby podle zákonů krásy  základ osvojení světa jako tvůrčí,cílevědomé činnosti lidí-estetické osvojování.
Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
Potravinářské veletrhy a výstavy ve východních teritoriích
I Institut tvůrčí fotografie je součástí Filozoficko- přírodovědecké fakulty a později Slezské univerzity v Opavě od roku 1990.
Prezentace studijních oborů Střední škola, Rokycany.
TVÁŘ A MĚSTO - výtvarný projekt ZŠ T. G. M. ve Fulneku (se žáky 8. a 9
Inovační aktivity podniků v letech 2008–2010
Vítejte v Městské knihovně Čelákovice
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Které předměty zachraňovat? - u Stránského kritéria vyvěrají z pojmu muzealita - Russio – reprezentativita --- autentický svědek a úloha předmětu v komunikaci.
ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY 1. část: TRENDY, POJMY, PRINCIPY.
Bauhaus
Design.
Užité umění po 2. světové válce
Keramika po 2. světové válce
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Design tužkou a ve 3D Současný český design (Daniel Piršč) VY_32_ZAZNAM_Design1r0113 Hana Děcká.
Kreativní tvorba studentů uměleckoprůmyslových škol zaměřená na průmyslovou výrobu.
h e l e n a s a m o h e l o v á narozena 1941 v Praze studia : Střední uměleckoprůmyslová škola Praha VŠUP Praha, ateliér keramiky a porcelánu Od.
Společenské a hospodářské prostředí
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Marketing finančních služeb 2.
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR TECHNOLOGICKÝ PROFIL ČR Aktuální úkoly 2011 Jan Kofroň ÚPV, 1.června 2011.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastObčanské právo Datum vytvoření
Požadavky KOMA-Servis na absolventy pro obor hydrauliky Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ“ Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
BAUHAUS Jana Bobčíková.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
76. zasedání Rady ředitelů (Brno, 2. června 2011)
Design tužkou a ve 3D Současný český design (Lucie Koldová) VY_32_ZAZNAM_Design1r0112 Hana Děcká.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
CZ.1.07/1.1.10/ Design VV, 8.ročník Mgr. Zdenka Meškánová ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana.
Ochrana duševního vlastnictví a design
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Design tužkou a ve 3D Současný český design (studio Qubus) VY_32_ZAZNAM_Design1r0111 Hana Děcká.
ZS1BP_IVU1 Interpretace výtvarného umění 1 Mgr. Alice Stuchlíková katedra výtvarné výchovy, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
Prezentace společnosti PROFI REGAL s.r.o. Pro XXII. Valné shromáždění Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů ČR 23. – 25. října 2011.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Centrum vzdělanosti Libereckého kraje – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Programy podpory technického vzdělávání v Jihomoravském kraji.
Řepka a možnosti jejího zapojení v komoditní vertikále Bakalářská práce Vypracoval: Adam Čáslava Vedoucí práce: prof. Ing. Věra Bečvářová, CSc.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Nové oděvní materiály Další možnosti vývoje materiálů.
Rada kraje pro rozvoj lidských zdrojů Plzeňského kraje a Komise pro technické vzdělávání v Plzeňském kraji
DO JABLONCE NAD NISOU ZA SKLEM A BIŽUTERIÍ. navštivte JABLONEC NAD NISOU město sklářských tradic a bohaté bižuterní současnosti bránu do Jizerských hor.
Registr uměleckých výstupů segment Výtvarné umění doc. Mgr. Michal Koleček, Ph.D.
UMĚNÍ, VÍRA A NÁBOŽENSTVÍ
Marketingový plán podniku
Toleranční analýza Zpracoval: Prof. Ing. Ladislav Ševčík, CSc
Podpora marketingu vín příspěvky z Vinařského fondu
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Společnost vědeckotechnických parků ČR, z.s.
LETTRISTICKÁ MOZAIKA Tematická oblast
Trhy kulturního dědictví a umění
VY_32_INOVACE_19_ČR – součást společenstva hospodářsky vyspělých států
Šimon Vohradský MT DESIGN.
Velká Morava.
DOBRY DEN.
„Inovace a propojení výuky stavebních materiálů a hmot “
Setkání těžařů Mikulov, Hotel Galant,
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Transkript prezentace:

Registr uměleckých výsledků SEGMENT DESIGN Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze garant segmentu: prof. ak. arch. Jiří Pelcl

Oblasti designu  produktový a průmyslový design  užité umění: sklo, keramika, porcelán, šperk, móda, textil…  grafika

Druhy výsledků  realizovaný design  vystavený design  design v soutěžích, oborových přehlídkách

Ukazatele A-B-C-D - REALIZOVANÝ DESIGN A - realizace nového výrobku, design zásadního významu z hlediska inovativnosti, použití pro sériovou výrobu B - realizace nového výrobku, design inovativního významu pro použití ve výrobě; autorská limitovaná edice C - realizace nového výrobku, design pro kusovou výrobu; autorské dílo pro soukromého klienta; autorský objekt, tisk D - realizace nového výrobku, autorské dílo obsahující rozvojový potenciál

Ukazatele A-B-C-D – VYSTAVENÝ DESIGN A - významná výstavní akce zásadního a objevného významu B - výstava přinášející řadu významných inovací C - výstava rozvíjející současné trendy D - výstava obsahující rozvojový potenciál

Ukazatele A-B-C-D – DESIGN V SOUTĚŽÍCH A - hlavní cena v prestižní soutěži, oborové přehlídce B - ocenění ve významné soutěži, oborové přehlídce C - nominace na umístění v soutěži, oborové přehlídce D - design uplatněný účast v soutěži, oborové přehlídce

Děkuji Vám za pozornost.