Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Advertisements

Udržitelný rozvoj energetiky
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Zkušenosti s utvářením konsorcií v České republice Jaroslav Šilhánek VŠCHT Praha.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Techniky sběru informací
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Financování politických stran a regulace politických kampaní 6. října 2011 Mgr. Karolína Peake místopředsedkyně vlády 1. místopředsedkyně strany Věci veřejné.
Pojmy a interpretace.
semestrální práce z předmětu mab
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
GPS – Global Positioning System
Návrh systému evidence komponent měřícího řetězce stanic SampleFx.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Průzkum sebehodnocení zdravotního stavu a disability Popis metody průzkumu Datum: 13. června 2006 Číslo projektu: Připravil: Petr Hrala.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výzkumné projekty MŽP v oblasti odpadového hospodářství
Televize 8. ročník.
Cíl přednášky Seznámit se
Sněm RVŠ1 Financování VaV Sněm RVŠ2 Financování - institucionální podpora Návrh RVV na r (po krácení, před MPŘ): MŠMT - VZ +
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Sběr a zpracování statistických dat Praha, 21. dubna 2008 Ústav informačních studií.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Typy počítačových sítí Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Pavel.
Analýzy v projektu „Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji“
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Připravované změny ve VaVaI. Obsah prezentace Posuzování výzkumných organizací Novela zákona č. 130/2002 Sb.
RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
AKTUÁLNÍ INFORMACE INTERNÍ GRANTOVÉ AGENTURY MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ („IGA MZ“) 2. ročník národní konference Biomedicínský výzkum s podporou evropských.
Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
ZÁKON O OCHRANĚ OVZDUŠÍ A LOKÁLNÍ TOPENIŠTĚ Kurt Dědič – odbor ochrany ovzduší MŽP Enviro Ostrravice,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Televize 8. ročník.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Windows 7.
Měření multimediálního obsahu
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Strategie regionu, obce
Interní postupy MAS Brdy
Sociální práce s rodinou 4
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového projektu Ing. Tomáš Gregor, Ph.D

ATO jeho složení a historie ATO založily dne společnosti:  Česká televize  ČNTS spol s r.o.  Premiéra TV a.s., dnes Prima Plus a.s. Dne byla uzavřena smlouva se společností Galaxia a.s.(TV 3), která tímto přistoupila do peoplemetrového projektu a stala se členem ATO

Hlavní cíle ATO Původní:  Sdružit TV subjekty aby spolupracovaly na společném projektu peoplemetrového výzkumu Rozšířené:  Zajišťování společných zájmů členů v oblasti technicko-standardizačních a legislativně právních

Světový lídr v oblasti peoplemetrového měření TAYLOR NELSON SOFRES Více informací o společnosti Taylor Nelson Sofres naleznete na

S OFRESTAYLOR NELSON  Taylor Nelson Sofres je světovým lídrem v poskytování systémů měření sledovanosti televizních stanic.  Taylor Nelson Sofres Peoplemeters™ a Taylor Nelson Sofres PictureMatching™ se používají ve většině zemích po celém světě a jsou napojeny na vyspělé systémy za účelem analýzy sledovanosti televize.  Elektronické měření sledovanosti televize realizuje Taylor Nelson Sofres ve více než 23 tis. domácnostech po celém světě. …víc, než jen informace

Inovace v měření televizní sledovanosti První společnost která uvedla: PeopleMetry  Tlačítkové přihlašování do systému Komunikaci přes síťový rozvod Měření časově posunutého sledování nahraného pořadu Hodnocení pořadů přes PeopleMeter  PictureMatching  1,5 miliónu USD je každoročně investováno do výzkumu a vývoje

S OFRESTAYLOR NELSON Peoplemetry  v ČR ”Elektronické měření sledovanosti televize metodou Peoplemetrů“ realizujeme na českém trhu od roku Cílem výzkumu je poskytovat podrobné údaje o sledovanosti televize pro televizní stanice, reklamní agentury a zadavatele reklamy. Panel byl vybudován během února až dubna 1997 a uveden do zkušebního provozu 17. dubna Oficiálně byl projekt zahájen a od této doby jsou poskytována data o denní sledovanosti hlavním televizním stanicím - TV Nova, České televizi, Prima TV a od i TV 3!“.

Peoplemetry  v ČR Parametry peoplemetrového projektu Zaváděcí výzkum domácností 4 x za rok reportování z kontinuálního výzkumu norem panelu na 1250 domácnostech (5000 ročně) Hrubá velikost panelu 660 domácností 20% panelu je aktualizováno za rok Monitoruje se  Podrobně sledovanost 4 (nově 5) TV stanic  Nahrávání pořadů na videorekordéry  Přehrávání videa  Teletext

Peoplemetry  v ČR Činnosti prováděné pro udržení kvality výzkumu Udržování struktury panelu podle kontinuálního výzkumu Kontrola chování panelových domácností na denní bázi Pravidelná půlroční kontrola složení a vybavení domácnosti Vážení denních dat Koincidenční studie - srovnání peoplemetrových dat se sledovaností zjišťovanou telefonickým dotazováním

Peoplemetry řady 4900 Technické vybavení

Schema používaného monitorovacího vybavení v ČR

Analytický a plánovací software Infosys

Share kvartály 2000

Vývoj TVR v roce 2000

Spojení výzkumu LSS s měřením sledovanosti TV

Aspekty zapojení TV3 do peoplemetrového projektu Legislativní – vstup do ATO Technický – přesnější monitorování kabelových kanálů a úpravy systému COMTEL Metodologický – změna vážení, kontrolní charakteristiky Změna pro uživatele dat – nové kategorie, pozměněná platnost stávajících kategorií

Výzkum norem panelu a změna vážení Nutnost určení projekce populace na peoplemetrový panel a tzv. univers Podle posledních dat z kontinuálního výzkumu je penetrace TV ,5%. Ve skutečnosti je v panelu cca 25% penetrace TV 3 a toto číslo roste První výsledky kontinuálního výzkumu za 3.čtvrtletí budou k dispozici koncem října 2000 Bude aplikováno vážení přes počet domácností a jedinců 4+

Změny pro uživatele dat Změna struktury ASCII dat  Přidaná demografie v PVF – Možnost příjmu TV3  Přidané sekvenční číslo kvůli novým kategoriím Přidání nových cílových kategorií uvozených možností příjmu TV 3  jednotlivci 4+, dospělí 15+, muži 15+, ženy 15+, muži ,  ženy 15-54, dospělí 15-34, dospělí 15-44, dospělí  hospodyně 18+, přednosta 18+ Změna způsobu užívání dosavadních 75 cílových kategorií  Výpočet Share je možný ve všech dosavadních kategoriích  Tisíce a TVR mají omezenou platnost v kolonce TV 3 Informace o doporučených kategoriích budou zasílány s daty

Stávající kategorie – kritéria platnosti V současné době je v agregovaných ASCII datech 75 kategorií + nových 11 kategorií pro TV 3 Pro kolonku TV 3 v případě kategorií vytvářených z denních dat  Výsledky nehodnověrné - < 80 jednotlivců  Výsledky ještě použitelné - 80–100 jednotlivců  Výsledky hodnověrné - > 100 jednotlivců Pro kolonku TV 3 v případě doporučení TNS Media na základě stavu panelu  Výsledky nehodnověrné - < 100 jednotlivců  Výsledky ještě použitelné jednotlivců  Výsledky hodnověrné - > 130 jednotlivců děti nedoporučeno osoba s nejvyšším příjmem v pořádku dospělí 15+ SŠ119s výhradami

S OFRESTAYLOR NELSON …víc, než jen informace Světový lídr v oblasti peoplemetrového měření Více informací o společnosti Taylor Nelson Sofres naleznete na