Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky 8. 11. 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
Setkání informačních center Zlínského kraje Uherské Hradiště
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Česká centrála cestovního ruchu
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Východní Morava, ráj pro cykloturistiku
Název prezentace Moravskoslezský kraj - kraj plný zážitků ? Konference Ostrava
Destinační management TO Jeseníky-východ
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Regionální konference v MSK
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s., Nejlepší destinační management ČR Je nám pět let! Luhačovice,
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy- dosavadní zkušenosti, nové příležitosti VÝROČNÍ KONFERENCE CESTOVNÍHO RUCHU TURISTICKÉHO REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Destinační společnost Východní Čechy
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice,
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Letos se jezdí k nám! Role destinačního managementu v období ekonomické krize PhDr. Dana Daňová.
Jednání s pracovníky TIC a cestovního ruchu měst a obcí Brno, listopad 2008.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Upgrade Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace.
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
Cyrilometodějské jubileum 2013 Přehled aktivit Zlínského kraje Ing. Ladislav Kryštof Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy, 29. ledna 2012.
Projekt Otevřené brány zpřístupnění významných sakrálních památek ve Zlínském kraji.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Ú hel pohledu OTEVŘENÉ BRÁNY POUTNÍ STEZKY VÝCHODNÍ MORAVY EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA SV. CYRILA A METODĚJE Tři projekty zaměřené na poutnictví, tři pohledy.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Nové webové stránky a upgrade
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Aktuální informace o činnosti CCRJM
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky

Program jednání 1.Přivítání účastníků 2.Web 3.Informace o možnostech 4.Plán aktivit centrály na rok Hodnocení turistické sezony plán aktivit na rok 2012 – jednotlivá informační centra 6.Závěr jednání, exkurze (nové prostory IC Valašské Klobouky, hrad Brumov)

2. Web Editace do , fakturace Zapojení do facebooku – přátelé, sdílení, psaní příspěvků ( Bannery na stránkách obcí a jejich dalších organizací Tipy na výlety, trasy

2. Web Dotazy, hotline: Ing. Vladimíra Horáčková , Aktivace dalších dopisovatelů – zápisník cestovatelů k jednotlivým místům podléhá schvalování hl. administrátorem

3. Informace o možnostech

4. Plán aktivit centrály na rok fam/press tripy, zdrojové trhy: Rakousko, Polsko, Slovensko prezentací v zahraničí: Polsko, Německo, Slovensko účast na 7 domácích a 7 zahraničních veletrzích CR TUZEMSKÉTERMÍNY Regiontour Brno Holiday World Praha For BIKES Praha - Letňany Dovolená Ostrava Infotour a cykloturistika Hradec Královébřezen Euroregion Tour Jablonec nad Nisou ITEP Plzeňprosinec ZAHRANIČNÍ Ferien Messe Vídeň ITF Slovakiatour Bratislava Dresdner Reisemarkt Ferien Messe Salzburglistopad Glob Katovice OC Dominikanska Wroclawříjen TC Lipskolistopad

4. Plán aktivit centrály na rok 2012 magazín Východní Moravy – čtvrtletní vydání (nejbližší distribuce ) kampaně – inzerce, bannery na webech, promo IC tour podpora akcí na webu tvorba propagačních materiálů – průvodce Východní Moravy tvorba vysokonákladových letáků pro informační centra projekt 4 moravských krajů: Morava a Slezsko – TOP výlety na běžkách – křest leden 2012 projekt IOP – týká se východní části ČR vč. Vysočiny a východních Čech, v rámci projektu budou vytvořeny nabídkové listy na míru pro turisty z Německa, Rakouska, Polska, Slovenska a Itálie, proveden cílený marketing, vytvořen speciální web. Doba trvání 09/ /2013 pravidelná aktualizace rezervační systémy stávající, nové

2. Plán aktivit centrály na rok 2012 Poutní turistika na Východní Moravě produktové listy MJS II Grandtour – vícedenní program s putováním po poutní trase nové informační materiály (čj, nj, ij, pj) propagace na veletrzích a prezentacích součinnost s projektem Otevřené brány, s Il Cammini de Europa, CzechTourism spolupráce s českou biskupskou konferencí, maticemi a farnostmi souvislost s oslavami 1150 let příchodu sv. Cyrila a Metoděje na Moravu (projekt „Velehrad 2013“), koordinace aktivit

4. Plán aktivit centrály na rok 2012 Regionální kancelář pro kongresovou turistiku inzerce v tisku (ČR i zahraničí) pořádání konference cestovního ruchu CCR VM 24. ledna 2012, Luhačovice, Společenský dům činnosti ve spolupráci s Czech Convention Bureau Webové stránky Informace Ing. Zdeněk Urbanovský tel:

5. Hodnocení turistické sezony plán aktivit na rok 2012 – jednotlivá informační centra

6. Závěr jednání, exkurze (nové prostory IC Valašské Klobouky, hrad Brumov)

Děkujeme Vám za pozornost Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s., nositel ceny Destinační management ČR (1993–2010) tel.: