Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Popiš jedním slovem, co se na obrázcích děje.
Advertisements

Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum aktivně posun myší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum pasivně 1 sekunda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss vytvořená v Zoneru Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné.
Dělení lomených výrazů
PŘEDLOŽKY PŘED NÁMI S VČELKOU MIJOU
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z.
SLOVESA SE SLŮNĚTEM PRO DRUHÁČKY
Začínáme s podstatnými jmény I
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
SLOVESNÉ ČÍSLO Autor prezentace: Mgr. Jaroslava Zámostná
Popiš jedním slovem, co se na obrázcích děje.
Interaktivní procvičování barev a paměti na tvary těles.
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Rozcvička Urči typ funkce:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
SLOVESA Staň se kouzelníkem.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Opakujeme druhy slov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Příprava na lomené výrazy
HOW MUCH CHEESE HAVE YOU GOT?
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Barvy a tvary logické řady
Najdi dva stejné obrázky
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Název učebního materiálu
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Na které písmenko začíná obrázek?
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Převody jednotek času – 2. část
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ČÁSTI TĚLA Potřebné věci Autor © Žaneta Prošková
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Pracovní list 1) Do které kategorie jazyků se řadí španělština?
Transkript prezentace:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Přiřaď slovesa k jejich osobě: vyčistí uklízím napije se hrajeme skáčete jeli jste neházej malovali jste doplníme 23 slavili budeš nosit našli jsme 1

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Roztřídil(a) jsi správně? 231 vyčistí uklízím napije se slavili budeš nosit našli jsme hrajeme skáčete jeli jste neházej malovali jste doplníme

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Rozděl slovesa podle jejich čísla: vyslyšíme projede budete stavět posekali natrháš lepili jste uklidím připrav najedli se vybarvila byl čteme J MN

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Zařaď slovesa podle jejich času: min bud poletíme vyšli ťukámválí se vykveto u pršelo vyrobíte pasou se dojel jsi učíme se zazpíváš napsala usmažila svítínavaří seď přít

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Máš to správně? bud poletímevyšli ťukám válí se vykveto u pršelo vyrobíte pasou se dojel jsi učíme se zazpívášnapsala usmažila svítí navaří seď min. přít

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Ke každému slovesu doplň správnou osobu a číslo: vyřešil jsi porostou překvapíme zasloužíte si oznamuji bude oplocen 1. os., č. j. 2. os., č. j. 3. os., č. j. 1. os., č. mn. 2. os., č. mn. 3. os., č. mn.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Ke každému slovesu přiřaď jeho mluvnické kategorie: cvrnkali jsme mete vynosíš vzbudili jste se bruslím přivážíš namažou budeme vítězit zatáčeli 3. os., č. mn., čas min. 2. os., č. mn., čas min. 1. os., č. mn., čas bud. 1. os., č. j., čas přít. 2. os., č. j., čas bud. 3. os., č. mn., čas bud. 1. os., č. mn., čas min. 3. os., č. j., čas přít. 2. os., č. j., čas přít.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Doplň sloveso ve správném tvaru. najít (2. os., č. j., čas min.) ………………… vyhodit (1. os., č. mn., čas přít.) …………………… otevřít (3. os., č. j., čas bud.) ………………… rozsvítit (1. os., č. j., čas min.) ……………… psát (2. os., č. mn., čas přít.) ………………… probudit se (3. os., č. mn., čas min.) ………………. vykopat (3. os., č. j., čas bud.) …………………….. osladit (2. os., č. mn., čas min.) …………………… našel jsi vyhazujeme probudili se píšete rozsvítil jsem otevře vykope osladili jste

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Pan Šotek Tiskařský zapracoval a v textu jsou chyby. Najdi je a oprav. Teta z Brna nás pravidelně navštěvujete. Všichni si o nás myslíme, že jsme knihu vzal. V bazénu jste plaveme prsa na čas? Eva doneseš sešit paní učitelce ke kontrole. Tatínek rozštípala jsem několik polen na třísky. Když se miminka nenají, budou pláčovat. Je potřeba naložíme spoustu cihel. Děti se radujeme z dobrých známek.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Správné řešení: Teta z Brna nás pravidelně navštěvuje. Všichni si o nás myslí, že jsme knihu vzali. V bazénu jste plavali prsa na čas? Eva donesla sešit paní učitelce ke kontrole. Tatínek rozštípal několik polen na třísky. Když se miminka nenají, budou plakat. Je potřeba naložit spoustu cihel. Děti se radují z dobrých známek.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Paní Šotka Tiskařská se také činila. Podařilo se jí vymazat některé údaje. Pokus se je doplnit zpátky. nevěděli jste –, č. mn., čas minulý červenáme se – 1. os.,, čas přítomný vyčistíte – 2. os., č. mn., dováděl jsem – 1. os., č. j., bublá – 3. os.,, čas přítomný zavařovali jsme –,, čas minulý budeš se ukrývat – 2. os., č. j., blýská se –, č. j., čas přítomný budete nuceni – 2. os.,, čas budoucí

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Podařilo se ti zmařit práci paní Šotky ? nevěděli jste – 2. os., č. mn., čas minulý červenáme se – 1. os., č. mn., čas přítomný vyčistíte – 2. os., č. mn., čas budoucí dováděl jsem – 1. os., č. j., čas minulý bublá – 3. os., č. j., čas přítomný zavařovali jsme – 1. os., č. mn., čas minulý budeš se ukrývat – 2. os., č. j., čas budoucí blýská se – 3. os., č. j., čas přítomný budete nuceni – 2. os., č. mn., čas budoucí

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Věty napiš tak, jako by se všechno už stalo. Maminka peče koláč, který mi moc chutná. Píšeme babičce pohled, že jsme na výletě. V úkolu barevně označíte slovesa. Děti pojedou na prázdniny k moři. Kluci budou hrát na školním hřišti fotbal. Pomáháš tatínkovi, když opravuje kolo? Knihu přečte Jirka za jeden večer. Jana venku nejraději jezdí na kole.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. A jak to má být? Maminka pekla koláč, který mi moc chutnal. Psali jsme babičce pohled, že jsme byli na výletě. V úkolu jste barevně označili slovesa. Děti jely na prázdniny k moři. Kluci hráli na školním hřišti fotbal. Pomáhal jsi tatínkovi, když opravoval kolo? Knihu přečetl Jirka za jeden večer. Jana venku nejraději jezdila na kole.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Použité kliparty (zdarma ke stažení):