Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
představujeme vám SLIDEPLAYER.CZ
Advertisements

Od eTwinningu Od eTwinningu Národní konference eTwinning, Most, 11. května 2012 k eTwinningu? k eTwinningu?
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
| Copyright© 2010 Microsoft Corporation Markéta Douděrová Microsoft PŘEDSTAVENÍ:
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
KOMUNIKACE BEZ HRANIC!! Vítejte v éře a …rrring a.
Evropské projekty v oblasti matematiky, přírodovědných a technických předmětů Barbora Grečnerová
Představujeme službu Samepage
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
INTERNETOVÁ BEZPEČNOST
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
LIDÉ DÁVAJÍ LIDEM Všude jsou jen lidé – individuální dárci, firemní dárci, úředníci….. Lidé dávají dary, když jsou o to požádáni. Jakmile darují, musíme.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Posílání fotek Letecká pošta- První web ne který můžeme umístit velké množství fotek.
Projekt METODIKA II Vítejte na dnešní prezentaci.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
Co je to hoax? HOAX je poplašná zpráva, která obsahuje nepravdivé anebo zkreslené informace.
Rozpočetnictví a kalkulace
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Digitální portfolio Dominik Fellner Důvody a cíle: -Všichni máme přirozenou potřebu uchovávat a předávat svou historii a poznání. -Způsoby,
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Užitečné stránky.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
V YUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Loučková, Hrabinová, Jurášková.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
FACEBOOK. CO JE FACEBOOK? - společenský webový systém - komunikace mezi uživateli - přeložen do 68 jazyků -V roce 2010 vznikl americký film The Social.
Nechcete nikoho ochu­dit o svá moudra, názory a famózní řeč? PRESENT.ME.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Informační systém Masarykovy univerzity „IS MU“
Individuální dárcovství
Masová média a jejich vliv
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
iMUNIS Portálové řešení pro obce
Michal Popelář, Wunderman Interactive
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Stanislava Andršová Josef Vlach
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR

Co nám technologie umožňují, co předtím nebylo možné?

Kliknout pro záchranu života (ne)stačí?

Oslovení stávajících i potenciálních příznivců Platba příspěvků Pravidelná komunikace s dárci Aktuality z terénu Administrativa Kampaně za změnu poměrů, petice – „nefinanční“ zapojení Využití technologií v individuálním fundraisingu

Trpělivost růže nepřináší 40% uživatelů opustí stránku, pokud se načítá déle než 3 sec

Buďte tam, kde jsou vaši příznivci Placené odkazy Bannery Blogy Diskusní fóra Online komunity Online vysílání

Vyprávějte příběh. Jednotně.

Na druhé straně jsou taky lidé. Proč nepoužíváme více živých chatů??

Tvořte obsah tak, aby se dal sdílet. Proč lidé sdílejí? -Chtějí si předávat užitečné a zábavné obsahy -Definují tím sami sebe -Rozvíjejí vztahy -Dávají najevo, co je zajímá Podporujte sdílení, požádejte lidi, aby přidali důvody, proč sdílejí, aby přidali svůj osobní příběh, oceňte sdílení.

Vždy připraven !

Testuj, testuj, testuj Verze A (původní): 18,99 % konverze Verze B: 23,92 % konverze Verze C: 21,74 % konverze 17 dnů, 2265 unikátních návštěv, 489 konverzí, konverze = klik na formulář pro pravidelný dar

Nové „celebrity“

Inspirace z UNICEF USA: 10 minut bez telefonu na Světový den vody Jaké to je obejít se bez něčeho mnohem méně důležitého, než je pitná voda? Registrace, sponzorováno firemním partnerem, výzva k zapojení, komunikace výsledků, sdílení.