Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR
Co nám technologie umožňují, co předtím nebylo možné?
Kliknout pro záchranu života (ne)stačí?
Oslovení stávajících i potenciálních příznivců Platba příspěvků Pravidelná komunikace s dárci Aktuality z terénu Administrativa Kampaně za změnu poměrů, petice – „nefinanční“ zapojení Využití technologií v individuálním fundraisingu
Trpělivost růže nepřináší 40% uživatelů opustí stránku, pokud se načítá déle než 3 sec
Buďte tam, kde jsou vaši příznivci Placené odkazy Bannery Blogy Diskusní fóra Online komunity Online vysílání
Vyprávějte příběh. Jednotně.
Na druhé straně jsou taky lidé. Proč nepoužíváme více živých chatů??
Tvořte obsah tak, aby se dal sdílet. Proč lidé sdílejí? -Chtějí si předávat užitečné a zábavné obsahy -Definují tím sami sebe -Rozvíjejí vztahy -Dávají najevo, co je zajímá Podporujte sdílení, požádejte lidi, aby přidali důvody, proč sdílejí, aby přidali svůj osobní příběh, oceňte sdílení.
Vždy připraven !
Testuj, testuj, testuj Verze A (původní): 18,99 % konverze Verze B: 23,92 % konverze Verze C: 21,74 % konverze 17 dnů, 2265 unikátních návštěv, 489 konverzí, konverze = klik na formulář pro pravidelný dar
Nové „celebrity“
Inspirace z UNICEF USA: 10 minut bez telefonu na Světový den vody Jaké to je obejít se bez něčeho mnohem méně důležitého, než je pitná voda? Registrace, sponzorováno firemním partnerem, výzva k zapojení, komunikace výsledků, sdílení.