Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Sdružení cestovního ruchu Aktivity a činnost SM-SCR
Vize JMK v inovacích Vize JMK v inovacích JMK je nejvíce inovativní region v rámci ČR a mezi prvními padesáti v EU JMK je nejvíce inovativní region v rámci.
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Východní Morava, ráj pro cykloturistiku
Prezentace turistické oblasti
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Země živitelka 2009 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Tisková konference
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
CESTOVNÍ RUCH 2. Přednáška Vymezení, základní pojmy a podmínky CR
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Regionální konference v MSK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy- dosavadní zkušenosti, nové příležitosti VÝROČNÍ KONFERENCE CESTOVNÍHO RUCHU TURISTICKÉHO REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice,
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Zlínský kraj a podpora cestovního ruchu Ing. Ladislav Kryštof člen Rady ZK pro oblast kultury a cestovního ruchu Vsetín
Letos se jezdí k nám! Role destinačního managementu v období ekonomické krize PhDr. Dana Daňová.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
statutární náměstkyně hejtmana
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
KONGRESOVÝ CESTOVNÍ RUCH
Značka „Českosaské Švýcarsko
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Aktuální informace o činnosti CCRJM
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Transkript prezentace:

Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov

Komunikace, koordinace, spolupráce = základní podmínky rozvoje CR Návštěvníky turistické destinace žádné hranice nezajímají. Chtějí ucelenou nabídku v rámci určitého území, jedou za určitým tématem a za zážitky apod. Nutnost spolupráce na všech úrovních v rámci oboru v rámci regionu mezi sousedními regiony na národní úrovni ….

MORAVIA CONVENTION BUREAU Od je jedním ze zakládajících členů Czech Convention Bureau  Duben East Moravian Convention Bureau Společně realizují řadu aktivit - výstupy v odborném tisku - prezentace doma i v zahraničí – road show, workshopy, veletrhy - společně oslovují zahraniční trhy Společně jsou lépe vidět!

Všichni máme zájem prosadit se na trhu. Vnímáme se jako konkurence? Nutno vnímat rozdíly trhu. Čím vzdálenější destinace, - tím globálnější nabídka. Turistikou nabídku vytváříme s ohledem na rozlišovací schopnost potenciálních návštěvníků.

Spolupráce 4 moravských krajů Od roku 2005 kraje Jihomoravský, Zlínský, Moravskoslezský a Olomoucký vytvářejí společnou turistickou nabídku Moravy a Slezska: „Morava a Slezsko – přijďte a poznejte více“, komplexní turistický průvodce po nejkrásnějších místech Moravy a Slezska, „Morava a Slezsko – region plný chutí a zážitků“ gastroprůvodce „Morava a Slezsko – průvodce pěšího turisty“ „Cykloprůvodcem po Moravě a Slezsku“ navazuje a tematicky rozvíjí předcházející společný materiál, mapový soubor „Na kole celou Moravou a Slezskem“

Centrála cestovního ruchu Jižní Morava a Centrála cestovního ruchu východní Moravy = spolupráce nejen na papíře - společná turistická nabídka - společné turistické produkty - společné marketingové aktivity

Společná prezentace jižní a východní Moravy v metropolích východního Německa: Magdeburg Berlín Drážďany Lipsko Připravujeme další - duben 2011

Společná prezentace ve spolupráci s Czech Convention Bureau roadshow MICE v Německu Mnichov Kolín prezentace nabídky pro pořádání kongresových a incentivních akcí

Další příklady dobré spolupráce Moravská jantarová stezka, turistický produkt vedený napříč moravskými regiony Partnerství v projektu IOP Významné turistické akce a cíle východní části České republiky Podpora společných turistických produktů na Baťově kanále a jeho propagace Svatojakubská stezka – turistická stezka vedoucí jižní Moravou a navazující na sousední regiony

Asociace organizací cestovního ruchu, z.s.p.o. Zakládajícími členy : Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava Centrála cestovního ruchu Východní Moravy Vysočina Tourism Destinační společnost Východní Čechy = organizací cestovního ruchu, které pracují na základě pověření či zřízení příslušným krajem. Cílem Asociace je navrhovat a podílet se při tvorbě legislativních a hospodářských opatření ve vztahu k cestovnímu ruchu. Asociace chce být dalším významným komunikačním kanálem mezi centrálními institucemi a regiony. Má zájem na prohlubování spolupráce v oblasti cestovního ruchu.

Děkuji Vám za pozornost a těším se na další spolupráci Mgr. Zuzana Vojtová Mgr. Zuzana Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, z.s.p.o. Radnická 2, Brno