Social Media Marketing SEO & Linkbuilding 2012/11/30.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Technologie pro CI. Od technologií pro CI vyžadujeme především funkce vyhledávání v rozsáhlých databázích na základě libovolných dotazů, propojování a.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Představujeme službu Samepage
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
2OP484 Manažerská informatika 4Office doplňkySnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 SharePoint 2015 a další nástroje Co nebylo ve skriptech
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Kyberšikana Denisa Opatrná ČJL+AJ. Centrum pro rodiče a děti Google  Je dostupné na
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Tribuna českého obchodu TZB
Analýza nových forem marketingu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Atraktivní zaměstnavatel
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Social Media Marketing SEO & Linkbuilding 2012/11/30

Marketing Components

Jaké sociální sítě používáte?

Social Media Marketing -Sociální sítě: nový prostor pro persvazivní komunikaci -Změna směru komunikace z Change one-to-many (tradiční média, TV, tisk…) na many-to-many -SMM se snaží získat pozornost a/nebo návštěvníky webu prostřednictvím sociálních médií -Publikovaný obsah by měl motivovat uživatele k jeho dalšímu sdílení (princip virálního marketingu). Přátelé bývají důvěryhodnější zdroj informací než reklama a firmy -Word-of-mouth v digitálním prostředí

Social Media Marketing Hlavní Strategie: 1)Loajalita 2)Povědomí o značce 3)Prodej Zlaté pravidlo: „Nejdříve naslouchejte, pak teprve mluvte“ -Sociální média jako součást zákaznické podpory, skvělá příležitost monitorovat negativní názory uživatelů a změnit je ve svůj prospěch - Společnosti najímají stále více lidí, kteří se o komunikaci v SMM starají a odpovídají uživatelům

Social Media Marketing Socialbakers testovali zda firmy odpovídají na otázky fanoušků na svých Facebook stránkách. Zdroj: Socialbakers.com

Social Media Marketing Zdroj: Socialbakers.com

Placený a neplacený obsah v sociálních sítích -Sociální sítě jako prostor pro sebeprezentaci (kdo jsem, co mám rád…) -Postoje ke značkám jako součást osobní image (cool značky, které mám rád, které podporuji) -Výzkum: Rozdíl ve vnímání Facebook Page x Facebook Ads -Postoj k reklamě bývá obecně negativní, ale Facebook Page není vnímána jako reklama!

Schultzův Push-Pull model marketingové komunikace Zdroj: Schultz 2008 in Kelly – Kerr – Drennan, 2010

Lepší strategie – vytvářet komunity aktivních uživatelů, kteří mají ke značce vztah Zvyšovat interakci uživatelů (engagement) a zvýšit pravděpodobnost, že se obsah dostane i k jejich přátelům Motivovat je dál obsah sdílet Placený a neplacený obsah v sociálních sítích

Twitter -500 milionů uživatelů, 170 aktivních uživatelů -Specifická cílová skupina: geeci, IT, marketeři atd. -Tweet má limit 140 znaků, fotky, videa -Firemní účet na twitteru – 3-7 tweetů denně -Placená reklama: Promoted Tweets, Promoted Trends, Promoted Accouts (aktuálně v beta provozu jen pro malé množství inzerentů) -Monitoring: TweetDeck, HootSuite

Twitter

Buďte opatrní na automatický twitterfeed

Facebook - Miliarda měsíčně aktivních uživatelů, 552 milionů denně aktivních Možnosti propagace: -Facebook Page -Facebook Ads -Sponsored Stories -Promoted Posts

Facebook Page

Obrázky fungují lépe než textové statusy Proč?

Facebook Page Poll: zeptejte se fanoušků

Facebook Page Milestone

Facebook -Obsah publikovaný stránkami se nezobrazuje všem fanouškům, jen zlomku EdgeRank = algoritmus pro výpočet důležitosti příspěvku, ovlivňuje co se zobrazí v NewsFeedu -Affinity (vztah uživatele k jednotlivým příspěvkům stránky) -Weight (různá důležitost akcí, např. komentář má větší váhu než like) -Time Decay (čím starší příspěvek, tím nižší má váhu) Více informací: -Snaha Facebooku zpoplatnit přes Promoted Posts

Facebook – Promoted Posts

Facebook Ads - Facebook Ads – mohou být zacílené podle věku, pohlaví, místa, zájmů, vzdělání, stavu, a dokonce i sexuální orientace -Ne všichni uživatelé prozradí vše -Cílení podle profilu uživatele -Jaká může být hlavní nevýhoda oproti PPC ve vyhledávání cílené na klíčová slova?

Facebook Ads & Sponsored Stories

LinkedIn -Sociální síť pro profesionály -Uživatelský profil = CVčko -Propojení s kolegy, obchodními partnery, spolužáky, přáteli atd. -Využitelné v HR pro nábor zaměstnanců -Company Profile ( Products, Career, Employees) -LinkedIn Groups -LinkedIn Ads (PPC)

LinkedIn – Company profile

Google milionů uživatelů, 100 milion měsíčně aktivních -Využívá výhodu twitteru (je otevřený) a Facebooku (možné publikovat různý obsah, není omezen znaky) -Circles (obsah se může zobrazit jen vybraným skupinám uživatelů) -Company Pages -Největší slabina Google+: Opravdu nízky engagement 

Pinterest -1,36 milionu denně aktivních uživatelů -Start-up, boom v tomto roce -Vizuální obsah jako obrázky a videa, sdílení prostřednictvím „repinování“ -„Sociální síť pro ženy“ -Není úplně vhodný pro všechny -společnosti -Skvělý pro e-shopy (móda, bytové doplňky, gadgets, atd.)

Pinterest

Social Media Marketing Čas pro zvídavé dotazy

Marketing Components

SEO & Linkbuilding Search Engine Marketing – SEO (Search Engine Optimization) – Linkbuilding – PPC (Pay Per Click) SEO - stránky nebo odkazy ke stránkám optimalizují tak, aby co nejvíce vyhovovaly algoritmu vyhledávačů a zobrazily se tak na předních pozicích „Zdarma“ přivede návštěvníky webu, kteří hledají dané klíčové slovo (=velmi cenní a relevantní)

Proč být na předních pozicích?

SEO – základní pojmy Klíčové slovo (keyword) Zpětný odkaz (backlink) Externí odkaz Interní odkaz SERP (Search Engine Result Page) Page Rank Odkazový profil Text odkazu (anchor text)

SEO On page faktory Úprava obsahu a HTML kódu stránky (title, h1,h2.., friendly url, alt, meta description, meta keywords, strong), web copywriting Off page faktory Kolik a jaké stránky na náš web odkazují

SEO - Klíčová slova Důležitá jak pro tvorbu obsahu stránky, tak pro správnou volbu anchor textů pro zpětné odkazy Nejprve je třeba analýza klíčových slov Vhodná také klasifikační analýza (pomůže odhalit další slova) Nutné zvážit, jak jsou daná slova hledaná

Kličová slova Klasifikační analýza -Seznam slov z Google Analytics -nástroj Návrh klíčových slov v Google Adwords -interní vyhledávání -našeptávač ve vyhledávači

Klíčová slova Příklad: Content Management System 1) platform, software, solution, tool, product, project, editor, service 2) easy, easy to use, best, top, simple, popular, leading, enterprise 3) free, freeware, open source 4) compare, build, implement, deliver, deploy, integrate, evaluate

Web copywriting Psaní chytlavých textů s ohledem na SEO – hustota klíčových slov v textu – titulek stránky – struktura nadpisů (h1-h6) – ztučněný klíčových slov – propojení přes interní odkazy – meta keywords a meta description – PS: texty se musí dát číst!

Linkbuilding Page Rank – rank Googlu, důraz na off-page faktory Hodnota od 0-10 Čím více odkazů od „důležitých“ stránek, tím vyšší PageRank

Linkbuilding Získávání zpětných odkazů: Vhodný anchor text: NIKDY NE klikněte zde, ale stáhněte si e-commerce whitepaper – Vyhledávání relevantních webů, platba nebo výměna odkazů – Blogy – Microsite – Diskuze, fóra – PR weby, platba za článek, recenzi, soutěž… – Vytvářet zajímavý obsah, na který budou ostatní odkazovat sami – virální šíření

Vyhodnocení úspěšnosti Pozice na SERP v dané zemi Návštěvy z Organic Search přes Google Analytics (brand and non brand) Počet návštěv na landing pages, které se snažíme optimalizovat Webmaster tools – počet vyhledávacích dotazů, impresí a kliků z Google

Vyhodnocení úspěšnosti Monitoring vývoje pozic v SERP v Collabim.com

Chcete vědět víc?

Prostor pro jakékoliv dotazy