Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Advertisements

ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Průzkum kvality a spokojenosti s PID
ODBAVOVACÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
ODBAVOVACÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Projekty EOC v ČR v období
Integrovaný dopravní systém
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Integrovaná doprava Plzeňska a veřejná doprava v Plzeňském kraji
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Projektové záměry ROPID v oblasti odbavovacích a informačních systémů na území Prahy a Středočeského kraje v programovém období Ing. Radim.
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Integrované dopravní systémy
INTESPOJ Návrh standardizace Informačních systémů
Centrální dispečink IDS JMK a nové technologie v dopravě
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Plzeňské městské dopravní podniky, a. s.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Integrovaná doprava Plzeňska (změny od 1.dubna 2012)
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Společné projekty PID a SID
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Integrované dopravní systémy v době výběrových řízení Zodpovědnost – rozhoduje se o podobě veřejné dopravy na cca 15 let dopředu Výběrová řízení – šance.
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Pracovní skupina Dopravní systémy a telematika
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Neveklov v Pražské integrované dopravě
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Nejedeš na černo?.
ING. MARTIN AMBROŽ AŽD Praha s.r.o..
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Integrované dopravní systémy Žďár na Sázavou 15. května 2019
Transkript prezentace:

Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil

1 Integrované územní investice - ITI

2 Integrovaná strategie pro ITI Pražské metropolitní oblasti

3 ITI Pražské metropolitní oblasti - projekty

4

5 Centrální dispečink - Informace cestujícím v reálném čase o skutečné poloze jednotlivých spojů, a to nejen pro zastávkové informační systémy, ale i pro připravované mobilní aplikace - Automatická informace pro řidiče v místech garantovaných přestupů - Podpora dispečerského řízení - Kontrola provedených výkonů pro objednatele Příklad odesílání zpráv do MPV z vozidel smluvních dopravců prostřednictvím GSM

6 Rozvoj preference veřejné dopravy -CÍL: zajištění vyšší rychlosti, plynulosti a spolehlivosti provozu tramvajových a autobusových linek -Preference veřejné dopravy na křižovatkách řízených světelným signalizačním zařízením (SSZ), -zajištění vyhrazené jízdní dráhy pro vozidla veřejné dopravy v uličním prostoru, -řízení dopravního proudu, -vybavení vozidel veřejné dopravy zařízeními pro zajištění komunikace vozidla se SSZ, respektive dalšími telematickými systémy, -stavební úpravy a vybavení zastávek veřejné dopravy. POZITIVNÍ EFEKTY: -cestující jede rychleji a kratší dobu, jeho spoj není zdržován ostatním provozem, -cestující dorazí do cíle včas, bez zpoždění (bez ohledu na dopravní situaci), -dojde ke snížení spotřeby trakční energie, respektive pohonných hmot u vozidel a celkově se zvýší efektivita systému VHD

7 Rozvoj preference veřejné dopravy

8 Modernizace informačního systému SČK -zavedení informačních panelů do vozidel dopravců Středočeského kraje -zastávkové informační prvky (sloupky, panely) na vybrané zastávky veřejné dopravy -velkoplošné informační panely na vybrané významné zastávky veřejné dopravy ve Středočeském kraji.

9 -zvýšení přesnosti provozu vlivem větší kontroly práce řidičů i zlepšení plynulosti provozu vozidel veřejné dopravy -možnost zajištění garantovaných přestupů pro cestující veřejnost -zpětná vazba do vozidla – nutnost čekání na zpožděný spoj, komunikace s dispečerem -zlepšení informovanosti cestující veřejnosti o nabídce veřejné dopravy -vytvoření efektivního nástroje pro zajištění mimořádností v dopravě na území Prahy a Středočeského kraje -nástroj pro kontrolu standardů – tj. zvýšení kvality veřejné služby pro uživatele veřejné dopravy na území společného integrovaného systému -podklady pro zlepšení dopravní obslužnosti -úspora času cestujících a snížení znečištění ovzduší -zvýšení důvěry cestujících ve veřejnou dopravu -sjednocení standardů dopravní obslužnosti pro oblast Prahy a Středočeského kraje Přínosy projektů

10 Rozšíření sítě samoobslužných prodejních zařízení Instalace samoobslužných prodejních automatů na vybrané zastávky veřejné dopravy ve Středočeském kraji PŘÍNOSY -zvýšení počtu míst, kde je možné koupit jízdní doklady -zvýšení atraktivity veřejné dopravy také pro zahraniční návštěvníky hl. m. Prahy i Středočeského kraje -zlepšením dostupnosti předplatních jízdních dokladů zejména v regionu -zlepšení informovanosti cestující veřejnosti o nabídce veřejné dopravy

11 instalace kombinovaných validátorů jízdních dokladů společného systému Prahy a Středočeského kraje ve vybraných železničních stanicích a zastávkách ve Středočeském kraji Rozšíření odbavovacího zařízení na území SČK PŘÍNOSY: -Plnohodnotná integrace železniční dopravy do společného systému IDS Prahy a Středočeského kraje -rozšíření kombinovaných validátorů jízdenek na dosud do PID neintegrované úseky železničních tratí a autobusových linek je nezbytně nutné pro vznik jednotného integrovaného systému pro celé území Prahy a Středočeského kraje -možnost další optimalizace sítě veřejné dopravy díky plné integraci železniční dopravy

12 Celkové zvýšení atraktivity a efektivity veřejné dopravy a zvýšení počtu přepravených osob ve společném integrovaném systému, na úkor individuální automobilové dopravy SPOLEČNÝ CÍL VŠECH PROJEKTŮ

Děkuji za Vaši pozornost