Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice,
Marketingová podpora domácího cestovního ruchu na Východní Moravě celkové výdaje projektu Kč z toho dotace EU ve výši Kč 11/10 – 12/14 Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů v TO
Marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu na Východní Moravě celkové výdaje projektu Kč z toho dotace EU ve výši Kč 11/10 – 12/14 Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů v TO
Významné kulturní akce a cíle východní části České republiky Realizace projektu: 7/2011 – 3/2013 Celkové způsobilé výdaje: Kč, z toho 95 % dotace, 5 % vlastní zdroje. Partneři projektu: CCR JM, VysočinaTourism, DA Východní Čechy, Jihomoravský, Olomoucký a Moravskoslezský kraj Projekt zaměřen na propagaci společného území vůči zahraničním trhům (německý, rakouský, italský, polský a slovenský) Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů
Administrace projektů V roce 2012 bylo v rámci realizovaných projektů administrováno 9 veřejných zakázek v hodnotě přesahující 16 mil. Kč Byly předloženy 3 monitorovací hlášení s žádostí o platbu, v rámci kterých bylo proplaceno na dotacích z ROP a IOP ,58 Kč Byly předloženy 3 monitorovací hlášení bez žádosti o platbu Byly předloženy 4 zprávy o zajištění udržitelnosti projektů
Veletrhy 8 domácích veletrhů (Brno, Praha 2x, Jablonec n. N., Hradec Králové, Ostrava, České Budějovice, Plzeň) 6 zahraničních veletrhů (Bratislava, Trenčín, Vídeň, Drážďany, Lipsko, Katovice) Trend – snižování počtu veletržních účastí (důvodem je nepoměr mezi cenou/výkonem)
Kampaně (domácí) Image reklama: inzerce (VLP, COT, EUROBEDS, hypoturistika), bannery (indes.cz, seznam.cz), billboard, direct mail spoluzaci.cz, spoty (F1 ČR, MMS výběr Morava a ČR) Poutní turistika : inzerce (VLP), spoty (Rádio Čas, Brno), billboardy IC Tour: prezentace na 55 místech ČR Magazín Východní Moravy: 4 x ročně
Kampaně (zahraniční) tvorba 4 produktových listů pro Polsko, Slovensko, Německo a Rakousko, Itálii. Témata: Kulturní turistika (poutní stezky, kulturní stezky) Lázeňství, wellness, medical a beauty Gastronomie, folklor, tradice, poznávací turistika Kampaně B2B: vkladky ve vybraném odborném tisku (katalog TO), oslovení min. 30 CK s nabídkou produktů, mailový newsleter – speciál k výročí Cyrila a Metoděje; vklad listů do katalogů 15 CK a TO Kampaně B2C: inzerce, on-line reklamy
Kampaně v projektu Významné kulturní akce a cíle východní části ČR Pro potřeby oslovování zejména B2B klientely bylo vytvořeno 36 produktových listů (tištěných) a 96 produktových nabídek ve formě PDF (umístění na web, mailing, B2B/B2C) Kampaně dle trhů: Itálie – PR; reklama ve spolupráci s Ryanair; TZ, mailing na TO, CK; elektronický newsletter (2x); TK Miláno; produktový DL leták; on-line reklama; fam a press trip; prezentace v Turíně; prospektový servis (Salone del Camper) Německo – PR; inzerce; mailing na TO, CK; elektronický newsletter (2x); Festival chutí a zážitků v Drážďanech; fam a presstrip; on-line reklama;
Kampaně v projektu Významné kulturní akce a cíle východní části ČR ● Rakousko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, mailing na TO a CK, elektronický newsletter (2x), Festival chutí a zážitků ve Vídni, produktový leták, on- line reklama ●Slovensko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, elektronický newsletter (4x), spot v rádiu, vkladka v novinách, Festival chutí a zážitků v Bratislavě, on-line reklama, prezentace Trenčín ●Polsko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, elektronický newsletter (3x), spot v rádiu, upoutávky v kině, vkladka v novinách, Festival chutí a zážitků v Katovicích, on-line reklama
Webové prezentace – xml propojení – akce.cz, sousede.cz, portál ČD.cz apod. zveřejňování článků na novinky.cz - změna profilu. 2-3 upoutávky denně na akce apod. – firemní web – zveřejňování povinných údajů, komunikace s partnerywww.ccrvm.cz – produktový web v rámci projektu Významné turistické akce a cíle východní části ČRwww.moravia-czech.eu on-line rezervace ubytování – Hotel Time + CzeCoT
Propagační materiály (tištěné/elektronické) DCR leták k poutní turistice, produkt pro školní výlety (elektronicky), turistické atraktivity Zlínska a Luhačovicka, turistické atraktivity Kroměřížska, Slovácko - Toulky s duchovním rozměrem (církevní památky), Trhací mapa Valašska, Průvodce Východní Moravou ( ks), Mapa zážitků ( ks)
Propagační materiály (tištěné, IOP) ● italština – Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa Střední Evropy; Objevte s karavanem nepoznané krásy ČESKA! Zážitkové wellness pobyty s pivem i vínem; Česko jako ho neznáte! polština – Dolce Vita; Zábava nejen pro děti; Za odkazem Jana Pavla II na Moravě;Poutní cesta; Zimní dovolená; Na kole kolem řek, na hory i za vínem; Za vínem do zámků i do unikátních sklepních uliček Rakousko – Beskydy – idylická krajina snů; Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa; Atraktivní pobyty pro zdraví a krásu; Speciální wellness pobyty; Perly světového dědictví UNESCO Německo – DOLCE VITA: Po stopách památek UNESCO; Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa; Atraktivní pobyty pro zdraví a krásu – wellness; Cesta po nejkrásnějších parcích a zahradách; Když víno teče proudem
Propagační materiály (IOP), prezentace, fam a press tripy, tiskové konference (DCR, PCR, IOP) Slovensko - Zábava nejen pro děti, Poutní stezky, Zážitkové wellness pobyty, Na kole kolem řek, na hory i za vínem,Za vínem do zámků i unikátních sklepních uliček, tiskové konference/prezentace: Brno, Bratislava (2), Drážďany, Praha, Vídeň, Katovice, Miláno, Kielce, fam a press tripy: Slovensko (2), Polsko (2), Rakousko, MICE Česko, Itálie (2), Německo, Rusko (2), Makedonie
Kongresová a incentivní turistika Kongresová a incentivní turistika, ve spolupráci s CzT, CCB: –inzerce v odborných médiích, odborná konference CR, trip pro specialisty (inspekční cesta), prezentace MICE potenciálu v zahraničí (prezentace Turíno). –členové regionální kanceláře East Moravia Convention Bureau : Lázně Luhačovice, a.s., Město Luhačovice, Hotel Augustiniánský dům, Akademia Centrum UTB Zlín, HP Tronic, s.r.o., Statutární město Zlín, Zámek Napajedla.
Církevní turistika -součinnost s maticemi Velehradská, Svatohostýnská, Svatokopecká a KČT – značení poutních tras -Spolupráce s Cammini d´Europa – trasa Svatý Hostýn – Velehrad v katalogu tohoto evropského sdružení -Spolupráce s odborem kultury KÚ ZK – Otevřené brány -Spolupráce se ZK na projektu Evropská kulturní stezka Sv. Cyrila a Metoděje -CCR VM členem celostátní pracovní skupiny pro náboženský CR při CzT
Projekt čtyř moravských krajů a aktivní in-house PR -Duchovní dědictví Moravy a Slezska -Realizátor: Olomoucký kraj, jazykové mutace ČJ, PL, IT, NJ -Náklad ks katalogů In-house PR realizovaná CCRVM V roce 2012 bylo vydáno celkem 269 tiskových zpráv. Monitorovali jsme na jejich základě 1698 mediálních výstupů, což představuje 6,3 výstupů,zveřejnění/tiskovou zprávu! Přepočet na plochu představuje 16,9 mil. Kč!!!
Děkuji za pozornost a spolupráci Tel.: