Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice, 29. 1. 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
OBLAST 3: KULTURNÍ A VZDĚLÁVACÍ VÝMĚNA MLADÝCH EVROPANŮ Mgr. Pavel Černuška, Ph.D. Cyrilometodějská teologická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci.
CESTOVNÍ RUCH A REKREACE
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Česká centrála cestovního ruchu
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD
Destinační management TO Jeseníky-východ
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
Aktivity v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Regionální konference v MSK
Marketingová Strategie Strategie.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s., Nejlepší destinační management ČR Je nám pět let! Luhačovice,
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy- dosavadní zkušenosti, nové příležitosti VÝROČNÍ KONFERENCE CESTOVNÍHO RUCHU TURISTICKÉHO REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Analýza návštěvnosti moravských krajů, S DŮRAZEM na kraj ZLÍNSKÝ RNDr. Ivan Marek m-ARK Marketing a reklama s.r.o. → Statistiky máme rádi…
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2013 Vsetín,
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Zlínský kraj a podpora cestovního ruchu Ing. Ladislav Kryštof člen Rady ZK pro oblast kultury a cestovního ruchu Vsetín
Letos se jezdí k nám! Role destinačního managementu v období ekonomické krize PhDr. Dana Daňová.
HIT sezony Nejlepší valašská hospoda 2011 Vyhlášení výsledků.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Cyrilometodějské jubileum 2013 Přehled aktivit Zlínského kraje Ing. Ladislav Kryštof Výroční konference cestovního ruchu Východní Moravy, 29. ledna 2012.
Projekt Otevřené brány zpřístupnění významných sakrálních památek ve Zlínském kraji.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Ú hel pohledu OTEVŘENÉ BRÁNY POUTNÍ STEZKY VÝCHODNÍ MORAVY EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA SV. CYRILA A METODĚJE Tři projekty zaměřené na poutnictví, tři pohledy.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Aktuální informace o činnosti CCRJM
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Velehrad - Centrum kulturního dialogu západní a východní Evropy
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Přehled činnosti za rok 2012 Kunovice,

Marketingová podpora domácího cestovního ruchu na Východní Moravě celkové výdaje projektu Kč z toho dotace EU ve výši Kč 11/10 – 12/14 Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů v TO

Marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu na Východní Moravě celkové výdaje projektu Kč z toho dotace EU ve výši Kč 11/10 – 12/14 Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů v TO

Významné kulturní akce a cíle východní části České republiky Realizace projektu: 7/2011 – 3/2013 Celkové způsobilé výdaje: Kč, z toho 95 % dotace, 5 % vlastní zdroje. Partneři projektu: CCR JM, VysočinaTourism, DA Východní Čechy, Jihomoravský, Olomoucký a Moravskoslezský kraj Projekt zaměřen na propagaci společného území vůči zahraničním trhům (německý, rakouský, italský, polský a slovenský) Financování zajištěno z dotací Zlínského kraje, bez spolufinancování partnerů

Administrace projektů V roce 2012 bylo v rámci realizovaných projektů administrováno 9 veřejných zakázek v hodnotě přesahující 16 mil. Kč Byly předloženy 3 monitorovací hlášení s žádostí o platbu, v rámci kterých bylo proplaceno na dotacích z ROP a IOP ,58 Kč Byly předloženy 3 monitorovací hlášení bez žádosti o platbu Byly předloženy 4 zprávy o zajištění udržitelnosti projektů

Veletrhy 8 domácích veletrhů (Brno, Praha 2x, Jablonec n. N., Hradec Králové, Ostrava, České Budějovice, Plzeň) 6 zahraničních veletrhů (Bratislava, Trenčín, Vídeň, Drážďany, Lipsko, Katovice) Trend – snižování počtu veletržních účastí (důvodem je nepoměr mezi cenou/výkonem)

Kampaně (domácí) Image reklama: inzerce (VLP, COT, EUROBEDS, hypoturistika), bannery (indes.cz, seznam.cz), billboard, direct mail spoluzaci.cz, spoty (F1 ČR, MMS výběr Morava a ČR) Poutní turistika : inzerce (VLP), spoty (Rádio Čas, Brno), billboardy IC Tour: prezentace na 55 místech ČR Magazín Východní Moravy: 4 x ročně

Kampaně (zahraniční) tvorba 4 produktových listů pro Polsko, Slovensko, Německo a Rakousko, Itálii. Témata: Kulturní turistika (poutní stezky, kulturní stezky) Lázeňství, wellness, medical a beauty Gastronomie, folklor, tradice, poznávací turistika Kampaně B2B: vkladky ve vybraném odborném tisku (katalog TO), oslovení min. 30 CK s nabídkou produktů, mailový newsleter – speciál k výročí Cyrila a Metoděje; vklad listů do katalogů 15 CK a TO Kampaně B2C: inzerce, on-line reklamy

Kampaně v projektu Významné kulturní akce a cíle východní části ČR Pro potřeby oslovování zejména B2B klientely bylo vytvořeno 36 produktových listů (tištěných) a 96 produktových nabídek ve formě PDF (umístění na web, mailing, B2B/B2C) Kampaně dle trhů: Itálie – PR; reklama ve spolupráci s Ryanair; TZ, mailing na TO, CK; elektronický newsletter (2x); TK Miláno; produktový DL leták; on-line reklama; fam a press trip; prezentace v Turíně; prospektový servis (Salone del Camper) Německo – PR; inzerce; mailing na TO, CK; elektronický newsletter (2x); Festival chutí a zážitků v Drážďanech; fam a presstrip; on-line reklama;

Kampaně v projektu Významné kulturní akce a cíle východní části ČR ● Rakousko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, mailing na TO a CK, elektronický newsletter (2x), Festival chutí a zážitků ve Vídni, produktový leták, on- line reklama ●Slovensko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, elektronický newsletter (4x), spot v rádiu, vkladka v novinách, Festival chutí a zážitků v Bratislavě, on-line reklama, prezentace Trenčín ●Polsko – PR články, inzerce v katalozích TO, CK, elektronický newsletter (3x), spot v rádiu, upoutávky v kině, vkladka v novinách, Festival chutí a zážitků v Katovicích, on-line reklama

Webové prezentace – xml propojení – akce.cz, sousede.cz, portál ČD.cz apod. zveřejňování článků na novinky.cz - změna profilu. 2-3 upoutávky denně na akce apod. – firemní web – zveřejňování povinných údajů, komunikace s partnerywww.ccrvm.cz – produktový web v rámci projektu Významné turistické akce a cíle východní části ČRwww.moravia-czech.eu on-line rezervace ubytování – Hotel Time + CzeCoT

Propagační materiály (tištěné/elektronické) DCR leták k poutní turistice, produkt pro školní výlety (elektronicky), turistické atraktivity Zlínska a Luhačovicka, turistické atraktivity Kroměřížska, Slovácko - Toulky s duchovním rozměrem (církevní památky), Trhací mapa Valašska, Průvodce Východní Moravou ( ks), Mapa zážitků ( ks)

Propagační materiály (tištěné, IOP) ● italština – Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa Střední Evropy; Objevte s karavanem nepoznané krásy ČESKA! Zážitkové wellness pobyty s pivem i vínem; Česko jako ho neznáte! polština – Dolce Vita; Zábava nejen pro děti; Za odkazem Jana Pavla II na Moravě;Poutní cesta; Zimní dovolená; Na kole kolem řek, na hory i za vínem; Za vínem do zámků i do unikátních sklepních uliček Rakousko – Beskydy – idylická krajina snů; Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa; Atraktivní pobyty pro zdraví a krásu; Speciální wellness pobyty; Perly světového dědictví UNESCO Německo – DOLCE VITA: Po stopách památek UNESCO; Nejslavnější katedrály, kostely a poutní místa; Atraktivní pobyty pro zdraví a krásu – wellness; Cesta po nejkrásnějších parcích a zahradách; Když víno teče proudem

Propagační materiály (IOP), prezentace, fam a press tripy, tiskové konference (DCR, PCR, IOP) Slovensko - Zábava nejen pro děti, Poutní stezky, Zážitkové wellness pobyty, Na kole kolem řek, na hory i za vínem,Za vínem do zámků i unikátních sklepních uliček, tiskové konference/prezentace: Brno, Bratislava (2), Drážďany, Praha, Vídeň, Katovice, Miláno, Kielce, fam a press tripy: Slovensko (2), Polsko (2), Rakousko, MICE Česko, Itálie (2), Německo, Rusko (2), Makedonie

Kongresová a incentivní turistika Kongresová a incentivní turistika, ve spolupráci s CzT, CCB: –inzerce v odborných médiích, odborná konference CR, trip pro specialisty (inspekční cesta), prezentace MICE potenciálu v zahraničí (prezentace Turíno). –členové regionální kanceláře East Moravia Convention Bureau : Lázně Luhačovice, a.s., Město Luhačovice, Hotel Augustiniánský dům, Akademia Centrum UTB Zlín, HP Tronic, s.r.o., Statutární město Zlín, Zámek Napajedla.

Církevní turistika -součinnost s maticemi Velehradská, Svatohostýnská, Svatokopecká a KČT – značení poutních tras -Spolupráce s Cammini d´Europa – trasa Svatý Hostýn – Velehrad v katalogu tohoto evropského sdružení -Spolupráce s odborem kultury KÚ ZK – Otevřené brány -Spolupráce se ZK na projektu Evropská kulturní stezka Sv. Cyrila a Metoděje -CCR VM členem celostátní pracovní skupiny pro náboženský CR při CzT

Projekt čtyř moravských krajů a aktivní in-house PR -Duchovní dědictví Moravy a Slezska -Realizátor: Olomoucký kraj, jazykové mutace ČJ, PL, IT, NJ -Náklad ks katalogů In-house PR realizovaná CCRVM V roce 2012 bylo vydáno celkem 269 tiskových zpráv. Monitorovali jsme na jejich základě 1698 mediálních výstupů, což představuje 6,3 výstupů,zveřejnění/tiskovou zprávu! Přepočet na plochu představuje 16,9 mil. Kč!!!

Děkuji za pozornost a spolupráci Tel.: