- POLABÍ - ZNAČENÍ REGIONÁLNÍCH VÝROBKŮ Michaela Roškotová MAS Podlipansko, o.p.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Značení místních výrobků a služeb v cestovním ruchu na Šumavě Financováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Místní akční skupina LAG Podralsko Místní akční skupina LAG Podralsko Práce na projektu byly zahájeny v únoru 2011 Název a podobu značky schválila Valná.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
Zpráva o činnosti sekretariátu MAS – medializace a propagace (bod 8 programu) Valné shromáždění Chotěvice, Evropský zemědělský fond pro rozvoj.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Potenciál území v oblasti integrace a inovace Ekonomika a zaměstnanost (spolupráce škol a lokálních firem, coworkingová centra, podnikatelské inkubátory,
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
Regionálna značka a prínosy regionálneho značenia pre výrobcov tradičných regionálných produktov na Česko-Poľsko-Slovenskom pohraničí - Górolsko Swoboda.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
ZNAČENÍ MÍSTNÍCH PRODUKTŮ ve venkovských regionech ČR Iva Dyková, Apus, ARZ Praha,
Koncept farmářských prodejen
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Ruce které umí. „BESKYDY originální produkt ® “ Značka je jednou ze tří nejstarších (2005) značek sdružených v Asociaci regionálních značek (sdružuje.
Školení: vhodné fungování a zapojení nástrojů územních politik Ostrava,Hotel Brioni
Regionální konference v MSK
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Nové oddělení cestovního ruchu -Tvorba koncepce rozvoje cestovního ruchu -Navázání na Strategický plán města -Spolupráce s Komisí cestovního ruchu -Spolupráce.
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Nové produkty na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky v Ústeckém kraji … Poznejte regiony České republiky
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
1 Spolupráce Klubu českých turistů se subjekty cestovního ruchu.
N Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ n Číslo a název šablony n klíčové aktivity III/2 n klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Regionální rozměr podpory zemědělství Ing. Josef Ryšavý Litoměřice.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
turistická oblast v srdci Čech
Regionální potravina ve Středočeském kraji
Značka „Českosaské Švýcarsko
Fiche 5 – Relax v lese Článek 25 Neproduktivní investice v lesích
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

- POLABÍ - ZNAČENÍ REGIONÁLNÍCH VÝROBKŮ Michaela Roškotová MAS Podlipansko, o.p.s.

místní výrobky nabízí: - výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) - kvalitu: ruční práce, osobní přístup místní výrobky nabízí: - výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) - kvalitu: ruční práce, osobní přístup výrobky jsou součástí charakteru, tradic, kultury regionuvýrobky jsou součástí charakteru, tradic, kultury regionu ekonomika regionuekonomika regionu Využití místních výrobků pro cestovní ruch

Regionální značka – jedna z cest podpory rozvoje regionů Podkrkonoší a Haná

Polabí – regionální produkt

Vymezení území

původ výrobku – od místního výrobce původ výrobku – od místního výrobce kvalitu kvalitu šetrnost k přírodě šetrnost k přírodě jedinečnost jedinečnost - tradice - tradice - místní suroviny - místní suroviny - řemeslná práce - řemeslná práce - motiv regionu - motiv regionu - výjimečná kvalita - výjimečná kvalita Co značka vyjadřuje?

Řemeslné výrobky - výrobky ze dřeva, proutí, slaměné výrobky, fotografie, keramika, pečivo, šperky, papírové obaly, krajka, sklo, nábytek, … Potraviny a zemědělské produkty - mléko, sýry, maso, obiloviny, víno, ovoce, zelenina, nápoje (šťávy a mošty), lesní plody, ryby, med, … Přírodní produkty - léčivky, bylinné čaje, rákos pro stavební účely, extrakty z rostlin pro kosmetické účely, kompost, minerální voda, … Čeho se značení týká?

návštěvníkovi výrobcům - zvýšení prestiže výrobků v ČR i zahraničí – využití dobrého jména regionu (chráněného území) - reklama a propagace – zejm. v cestovním ruchu - nové možnosti odbytu: prodejní místa, jarmarky, e-shop, turistická informační centra… - sounáležitost s regionem, zapojení do dění, spolupráce, v rámci regionu (nové kontakty) - prezentace regionu navenek, posílení image Jak značka pomáhá?

články a tiskové zprávy oviny letáky, katalogy výrobků a další tiskoviny sezonní noviny společné stánky pro jarmarky prodejní místa v regionu Propagace v regionech

Prodejní místa Turistické informační centrum Poděbrady (ZPP) Předjednané Skanzen v Přerově nad Labem Muzeum Keltů v Dobšicích Lesní ateliér Kuba v Kersku

webové stránky veletrhy cestovního ruchu národní i mezinárodní trhy semináře, konference, prezentace partnerství (Czech Tourism, MŽP) Propagace regionálních značek ve spolupráci s ARZ

Intarzovaná dřevovýroba - Alois Točík, Loukonosy 47 Drátování - Lada Borecká, Krchleby 231 Med - Včelařská farma Veletov - Jana Provazníková, Veletov 20 Kovářská výroba - Stanislav Kouba, nám. Bedřicha Hrozného 7, Lysá n.L. Hrnkové květiny - Zahradnictví Jandl, Skleníkový areál Dobré pole u Kouřimi Kočka z Kerska – Bronislav Kuba, Lesní atelier Kuba, Kersko Drobná dekorativní keramika – Matěj Hnátek, Klášterní Skalice 39 Ovčí sýry - Bioarma Košík, Dagmar Havlová, Košík 67 Pivo – Pivovár Svatý Ján, Ing.Martin Karaivanov, Polepy Kovářské výrobky – Leo Pivoňka, Kšely 4 Keramické formy na pečení – Michal Kalfus, Říčany Ručně malované originály z Polabí – Marcela Ptáčková, Císařská kuchyně Certifikovaní výrobci

Podlipansko všemi smysly - turisté vítáni Hlavní cíl projektu - propagace regionu Podlipansko a Středočeského kraje Podlipansko chceme vidět, slyšet, cítit i ochutnat - Propagace na webu, účast na veletrzích cestovního ruchu - Presstripy, inzerce v mediích, v metru, v příměstských autobusech - Propagace v Regionálním muzeu Kolín - Informační tabule – v obcích, na hranicích regionu, na významných místech - Webová kamera - Zvukové nosiče s namluvenými pověstmi včetně tlumočení do znakové řeči - Propagační předměty – vandrovní knížka, letáky, turistický průvodce, DVD, pivní tácky, odznaky, miniatura pro geocashing, tričko, květina - Turistické noviny, postery, kalendáře, kuchařka, puzzle, - Vzdělávání regionálních aktérů (marketingové přístupy a nástroje) - Plán publicity – časový i finanční plán propagace

Intarzovaná dřevovýroba

Drátování

Certifikované výrobky

Michaela Roškotová MAS Podlipansko, o.p.s. Chvalovická 1076, Pečky tel: Kontakty

Děkuji za pozornost.