Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
Advertisements

David PETR, Kateřina VOISOVÁ
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Dotace pro MŠ a ZŠ přes ŠABLONY MěÚ Holice,
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Portál IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Mgr. Jaroslav Křivánek Prostějov venkov o.p.s.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Šablony pro SŠ a VOŠ I Výzva č. 02_16_035 a 02_16_042.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
Šablony pro SŠ a VOŠ I Výzva č. 02_16_035 a 02_16_042.
Aplikace Monitorovací systém
Aplikace Monitorovací systém
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ Výzva č. 02_16_022: pro MŠ a ZŠ v krajích.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
Animace škol (šablony)
Plán vzdělávacích aktivit
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Aplikace Monitorovací systém
Aplikace Monitorovací systém
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Vzorový projekt pro ZŠ.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Vítejte na třetí místní konferenci
Vzorový projekt pro gymnázia
OP VVV Výzva Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – šablony II Setkání zástupců škol
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Vzorový projekt pro ZŠ.
ŠABLONY II Výzva č. 02_18_063 OP VVV Pro žadatele.
Šablony pro SŠ a VOŠ I Výzva č. 02_16_035 a 02_16_042.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý

PROGRAM SETKÁNÍ Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování ▫ systém podávání žádosti ▫ základní informace a nastavení projektu ▫ typy šablon Portál IS KP14+ ▫ úvod do práce s IS KP14+ ▫ elektronický podpis ▫ založení a vyplnění žádosti ▫ finalizace žádosti

SYSTÉM ŽÁDOSTI V OP VVV elektronické podání prostřednictvím IS KP1+ formální hodnocení hodnocení přijatelnosti doklady k právnímu aktu právní akt zálohová platba zprávy o realizaci, žádosti o platbu závěrečná zpráva o realizaci

ZÁKLADNÍ INFORMACE číslo výzvy: 02_16_022 druh výzvy: průběžná alokace: Kč fond: ESF

ČASOVÉ NASTAVENÍ vyhlášení výzvy: zahájení příjmu žádostí: ukončení příjmu žádostí: nejpozději délka trvání projektu: 24 měsíců zahájení realizace: nejdříve ukončení realizace: nejpozději udržitelnost: nerelevantní

RELEVANTNÍ PRAVIDLA A DOKUMENTY Výzva a její přílohy (např. Přehled šablon a jejich věcný výklad) Pravidla pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů Příručka IS KP14+ Metodická doporučení (výše platů, obvyklé ceny)

ZÁKLADNÍ INFORMACE II výše podpory: 100 % podmínka: zapojení do dotazníkového šetření MŠMT z listopadu 2015/března 2016 každá škola (IČ) podává 1 projekt maximální rozpočet je stanoven mj. počtem dětí/žáků k výběr pouze z předpřipravených tzv. šablon aktivit dokladování pouze výsledků a výstupů

FINANČNÍ NASTAVENÍ min. rozpočet: Kč max. rozpočet: Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč) ZŠ i MŠ min Kč Příklad: ZŠ a MŠ s 250 dětmi/žáky = (ZŠ) (MŠ) (děti/žáci) => Kč

FINANČNÍ NASTAVENÍ každá šablona má svoji jednotkovou cenu jednotková cena zahrnuje i náklady na administraci způsob financování: ex-ante výše zálohové platby: 60 % 40 % proplaceno po první Zprávě o realizaci (6 měsíců)

VÝBĚR ŠABLON min. 1 šablonu z oblasti vyhodnocené dotazníkovým šetřením jako nejslabší – kontrola přijatelnosti projektu výběr zbývajících šablon je na rozhodnutí školy omezení maximálním rozpočtem možnost volby 1 šablony vícekrát pozor na duplicitu aktivit s jinými projekty školy zřízené dle § 16 mají omezený výběr

OBSAH ŠABLONY číslo a název aktivity investiční priorita specifický cíl cíle a popis realizace aktivity cílová skupina výstup aktivity dokládání výstupů ve zprávě o realizaci projektu dokládání výstupů pro kontrolu na místě indikátor výstupu celkové náklady na aktivitu v Kč podrobná specifikace šablony

TEMATICKÉ OBLASTI PRO ZŠ 1.Personální podpora 2.Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ 3.Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ 4.Spolupráce s rodiči žáků ZŠ

1.1 ŠKOLNÍ ASISTENT nezaměňovat s asistentem pedagoga poskytuje základní nepedagogickou podporu, rozvoj mimoškolních aktivit, podpora při administrativní a organizační činnosti pedagoga nutnost identifikovat alespoň 3 žáky ohrožené školním neúspěchem odborná kvalifikace: min. střední vzdělání (pedagogika, asistent pedagoga) min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3 žáci OŠN Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

1.2 ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG min. 3 žáci s potřebou podpůrných opatření 1. stupně/ se SVP odborná kvalifikace: dle zákona o PP min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3x plán pedagogické podpory/ind. vzd. plán u SVP Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

1.3 ŠKOLNÍ PSYCHOLOG min. 3 žáci s potřebou podpůrných opatření 1. stupně/ se SVP odborná kvalifikace: dle zákona o PP min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3x plán pedagogické podpory/ind. vzd. plán u SVP Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

1.4 SOCIÁLNÍ PEDAGOG min. 3 žáci ohrožení školním neúspěchem není pedagogický pracovník podpora vzdělávání soc. znevýhodněných žáků, prevence obtíží v oblasti chování, včasné odhalení ohrožených dětí odborná kvalifikace: VŠ (sociální pedagogika, sociální práce) min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3 žáci OŠN Kč (0,1 úvazku na 1 měsíc)

2.1 VZDĚLÁVÁNÍ PP – DVPP 16 HODIN varianty: ▫ čtenářská gramotnost ▫ matematická gramotnost ▫ cizí jazyky ▫ inkluze pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.2 VZDĚLÁVÁNÍ PP – DVPP 32 HODIN varianty: ▫ čtenářská gramotnost ▫ matematická gramotnost ▫ cizí jazyky ▫ mentoring pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.3 VZDĚLÁVÁNÍ PP ZAMĚŘENÉ NA INKLUZI – DVPP 32 HODIN získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti inkluze ve vzdělávání pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.4 VZDĚLÁVÁNÍ PP – DVPP 56 HODIN varianty ▫ čtenářská gramotnost ▫ matematická gramotnost ▫ cizí jazyky ▫ mentoring pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.5 VZDĚLÁVÁNÍ PP ZAMĚŘENÉ NA INKLUZI – DVPP 56 HODIN získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti inkluze ve vzdělávání pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.6 VZDĚLÁVÁNÍ PP – DVPP 80 HODIN varianty ▫ čtenářská gramotnost ▫ matematická gramotnost ▫ cizí jazyky ▫ mentoring pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.7 VZDĚLÁVÁNÍ PP ZAMĚŘENÉ NA INKLUZI – DVPP 80 HODIN získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti inkluze ve vzdělávání pouze akreditované kurzy min. polovina hodin prezenční formou (možnost využití webinářů, videokonferencí) doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.8 VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGICKÉHO SBORU ZAMĚŘENÉ NA INKLUZI - DVPP 8 HODIN vzdělávání pro celý pedagogický sbor připravené dle potřeb konkrétní školy budování kultury školy z hlediska vzdělávání žáků s potřebou podpůrných opatření, sociální znevýhodnění, problematika heterogenity skupiny a klimatu třídy apod. pouze akreditované kurzy realizace přímo ve škole, příp. i mimo školu doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro pedagogický sbor)

2.9 VZÁJEMNÁ SPOLUPRÁCE PEDAGOGŮ ZŠ tematické oblasti: ▫ čtenářská gramotnost ▫ matematická gramotnost ▫ inkluze minitým 3 PP, schůzky k aktivitám na podporu tématu každý PP absolvuje 2x vzdělávací cyklus ▫ 6 hod. společného plánování a reflexí ▫ 2 hodiny hospitací u kolegů ▫ 2 hodiny reflexe hospitovaných hodin realizace přímo ve škole, příp. i mimo školu doklady: zápis o setkáních- jména, data, reflexe Kč (1 cyklus)

2.10 SDÍLENÍ ZKUŠENOSTÍ PEDAGOGŮ Z RŮZNÝCH ŠKOL PROSTŘEDNICTVÍM VZÁJEMNÝCH NÁVŠTĚV cílem je získání a přenos příkladů dobré praxe PP s vedením školy identifikuje oblast pro rozvoj -> výběr hostitelské školy -> pedagog průvodce = vzájemné vzdělávání min. 16 hodin spolupráce během 10 měsíců – min. 2 návštěvy, min. ½ hodin na návštěvách, zbývající část dle uvážení (příprava, reflexe, doporučení pro další práci) doklady: zápis o návštěvách - jména, data, reflexe, zhodnocení; zápis z interního sdílení zkušeností pro ostatní PP školy Kč (1 cyklus vzájemných návštěv)

2.11 TANDEMOVÁ VÝUKA NA ZŠ tandemová výuka není hospitace 2 PP společně naplánují a zrealizují 10 vyučovacích hodin v průběhu 5 po sobě jdoucích měsíců po každé hodině proběhne reflexe a zhodnocení celý cyklus = 10 hodin výuky a 10 hod. přípravy možnost využít studenta 4. či 5. ročníku pedagogické fakulty doklady: záznam z realizace tandemové výuky (jména PP, stručný popis průběhu), třídní kniha se záznamem Kč (1 cyklus)

2.12 CLIL VE VÝUCE NA ZŠ pedagog-lektor cizího jazyka ▫ vede 2 své kolegy, kteří nevyučují cizí jazyk ▫ připraví min. 25 výukových lekcí cizího jazyka (po min. 60 min.) v průběhu 5 po sobě jdoucích měsíců ▫ ve spolupráci s nejazykářem připraví 5 CLIL minilekcí (aktivita v jedné vyučovací hodině v délce alespoň 20 minut), která je následně realizována pedagogové-nejazykáři se zúčastní DVPP ke CLIL v délce min. 8 hodin doklady: záznam z 25 lekcí, záznam z 10 CLIL minilekcí, třídní kniha se záznamem, osvědčení k DVPP Kč (1 cyklus)

2.13 NOVÉ METODY VE VÝUCE NA ZŠ cílem je prohloubit profesní kompetence PP prostřednictví vzájemné spolupráce s prvky mentoringu pedagog-expert vede 2 své kolegy (pedagog-začátečník) podpora ucelených přístupů (např. Hejného metoda, Čtením a psaním ke kritickému učení a další) podpora metod v návaznosti na dotazníkové šetření, Metodiku pro hodnocení rozvoje gramotností ČŠI podpora obecných témat z oblasti společného vzdělávání a osobnostního rozvoje expert připraví a zrealizuje pro začátečníky min. 5 hodin (60 min.) vzdělávacích setkání/lekcí/mentorských rozhovorů z vybrané oblasti expert ve spolupráci s každým začátečníkem připraví 1 minilekci (aktivita v jedné vyučovací hodině v délce alespoň 20 minut), která je následně realizována doklady: záznam z 5 lekcí, záznam z 2 minilekcí, třídní kniha se záznamem Kč (1 cyklus)

3.1 ČTENÁŘSKÝ KLUB PRO ŽÁKY ZŠ pro žáky 1. stupně ohrožené nízkou úrovní čtenářské gramotnosti min. 5 žáků zařazení min. 2 žáků ohrožených školním neúspěchem min. 1x návštěva osobnosti v klubu min. 1x den otevřených dveří klubu min. 16 schůzek (90 min) v 5 po sobě jdoucích měsících – zpravidla 1x týdně průměrná návštěvnost min. 75 % veden 2 pracovníky: ▫ pedagogický pracovník školy kvalif. pro výuku na 1. st. ▫ knihovník/PP jakékoliv školy/pedagog volného času doklady: třídní kniha klubu, 2 žáci OŠN Kč (1 cyklus)

3.2 KLUB ZÁBAVNÉ LOGIKY A DESKOVÝCH HER PRO ŽÁKY ZŠ cílem je rozvoj logického a strategického myšlení dětí min. 5 žáků zařazení min. 2 žáků ohrožených školním neúspěchem min. 1x návštěva osobnosti v klubu min. 1x den otevřených dveří klubu min. 16 schůzek (90 min) v 5 po sobě jdoucích měsících – zpravidla 1x týdně průměrná návštěvnost min. 75 % veden 2 pracovníky: ▫ pedagogický pracovník školy kvalif. pro výuku na ZŠ ▫ PP jakékoliv školy/pedagog volného času doklady: třídní kniha klubu, 2 žáci OŠN Kč (1 cyklus)

3.3 DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ZŠ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM doučování vedené pedagogem, asistentem pedagoga či jinou určenou osobou pro skupinu min. 3 žáků žáci se mohou v průběhu realizace obměňovat min. 16 hodin (60 min) v 5 po sobě jdoucích měsících – zpravidla 1x týdně průměrná návštěvnost min. 75 % doklady: třídní kniha klubu, 3 žáci OŠN Kč (1 cyklus)

3.3 PŘÍPRAVA NA VYUČOVÁNÍN ŽÁKŮ ZŠ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM „odpolední škola“ vedená pedagogem, asistentem pedagoga či jinou určenou osobou pro skupinu min. 3 žáků žáci se mohou v průběhu realizace obměňovat min. 48 hodin (60 min) v 5 po sobě jdoucích měsících – zpravidla 3x týdně výjimečně i mimo školu v 1 cyklu hrazena 1x aktivita se vzdělávacím potenciálem (např. divadlo, zoo) průměrná návštěvnost min. 75 % doklady: třídní kniha klubu, 3 žáci OŠN Kč (1 cyklus)

4.1 ODBORNĚ ZAMĚŘENÁ TEMATICKÁ SETKÁVÁNÍ A SPOLUPRÁCE S RODIČI ŽÁKŮ ZŠ odborně zaměřená tematická setkávání rodičů za účasti externího odborníka na téma související s modernizací škol a vzdělávacího systému min. rozsah 12 hodin (např. 6 setkání po 2 hod.) pro skupinu min. 8 rodičů doklady: zápis o setkáních, prezenční listiny Kč (1 cyklus)

INDIKÁTORY (VÝSTUPY) počet podpůrných personálních opatření počet podpořených osob – pracovníci ve vzdělávání počet poskytnutých služeb individuální podpory pedagogům počet platforem pro odborná tematická setkání počet mimoškolních aktivit vedoucích k rozvoji kompetencí

INDIKÁTORY ZA PROJEKT celkový počet účastníků (bagatelní podpora 24 hodin) počet organizací, ve kterých se zvýšila kvalita výchovy a vzdělávání a proinkluzivnost počet pracovníků ve vzdělávání, kteří v praxi uplatňují nově získané poznatky a dovednosti počet dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření v podpořených organizacích počet dětí, žáků a studentů Romů v podpořených organizacích celkový počet dětí, žáků a studentů v podpořených organizacích

REALIZACE PROJEKTU zprávy o realizaci, žádosti o platbu závěrečná zpráva o realizaci nepodstatná změna podstatná změna dokladování realizace uchovávání dokumentů není potřeba samostatný projektový účet zadávání veřejných zakázek povinná publicita

PŘESTÁVKA

IS KP14+

PORTÁL IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat systémové požadavky, které naleznete na úvodní stránce aplikace pod záložkou HW a SW požadavky. ▫ Doporučené prohlížeče; ▫ Důvěryhodné webové stránky; ▫ Doplňkové aplikace ▫ Test kompatibility počítače. test HW a SW požadavků

PORTÁL IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat systémové požadavky, které naleznete na úvodní stránce aplikace pod záložkou HW a SW požadavky. ▫ Doporučené prohlížeče; ▫ Důvěryhodné webové stránky; ▫ Doplňkové aplikace ▫ Test kompatibility počítače. test HW a SW požadavků

Kvalifikovaný certifikát Kvalifikovaný certifikát (elektronický podpis) všechny formuláře v aplikaci jsou vždy podepsány kvalifikovaným certifikátem (žádost o podporu, žádost o přezkum hodnocení, zpráva o realizaci, žádost o platbu,…); přehled poskytovatelů uveden na stránkách Ministerstva vnitra Vlastnosti certifikátu: Kvalifikovaný certifikát. Certifikát musí být určen pro elektronické podepisování dokumentů. Certifikát obsahuje privátním klíč. Aktuální platnost. Výše uvedení vlastnosti garantuje certifikační autorita. FAQ Elektronický podpis – záložka FAQ úvodní obrazovky IS KP14+ - postupy pro práci s certifikáty.

Plné moci Elektronické či listinné ( v systému označené jako papírové ) Listinná ( papírová) plná moc – úředně ověřená; vkládá zmocněnec a potvrzuje svým el. podpisem - varianta s registrací zmocnitele a bez registrace Elektronická plná moc – zmocnitel i zmocněnec musí být registrováni v aplikaci a musí mít el. podpis.

ZÁKLADY PRÁCE S IS KP14+ REGISTRACE V IS KP14+ ÚVODNÍ OBRAZOVKA – DEPEŠE PROFIL UŽIVATELE - NOTIFIKACE ŽADATEL - MOJE PROJEKTY, NOVÁ ŽÁDOST, SEZNAM VÝZEV ZALOŽENÍ ŽÁDOSTI, PŘÍSTUP K PROJEKTU VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI – VÝBĚR AKTIVIT KONTROLA, FINALIZACE

DĚKUJI ZA POZORNOST Kyjovské Slovácko v pohybu, z.s.