Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Základní škola, Brno, Štolcova 16
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Klíčová aktivita 03 l Tuzemské a zahraniční stáže vedoucích pracovníků a učitelů mateřských škol Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Klíčová aktivita 04 Osobnostní a sociální rozvoj učitele MŠ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Cesta k modernímu vzdělávání
Program 1.Úvodní informace 2.Veřejné zakázky 3.Pracovní výkazy a ostatní podklady 4.Webová aplikace a rezervování školení 5.Představení aktivit KA-1 a.
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora transformace v.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Odborná diskuze MŠMT, Projektový záměr Profesní podpora učitele.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
„Zavedení systematické podpory procesu plánování sociálních služeb a péče sociálně potřebným na Středním Vsetínsku, Velkokarlovicku a Hornolidečsku“ Operační.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Seminář pro příjemce Operační program vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Plán vzdělávacích aktivit
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Š A B L O N Y II.
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Transkript prezentace:

Obsah, metody a formy polytechnické výchovy v mateřských školách Seznámení s projektem Milan Podpera

Cílová skupina Cílovou skupinou projektu jsou učitelé mateřských škol, popř. ředitelé MŠ (spojených ZŠ a MŠ) a jejich zástupci. Jedná se o pedagogické pracovníky západočeského regionu (z Plzeňského a Karlovarského kraje). Vzhledem k přesahu některých aktivit je projekt vhodný i pro pedagogy speciálních mateřských škol. Celkově je v regionu cca přes dva tisíce učitelů MŠ.

Popis projektu - cíle Podpořit polytechnickou výchovu v MŠ. V této oblasti chceme učitele MŠ vzdělávat prostřednictvím kurzů DVPP. Přispět k profesnímu rozvoji CS v oblasti komunikačních a osobnostně kultivujících kompetencí (také prostřednictvím kurzů DVPP).

Popis projektu - cíle Posílit horizontální, vzájemné kolegiální učení (jeden od druhého), což naplňuje kurz interního mentoringu a stáže tuzemské a zahraniční.

Klíčové aktivity KA 1 - Podpora polytechnické výchovy v mateřských školách - kurzy DVPP KA 2 - Podpora osobnostního rozvoje učitelů v mateřských školách - kurzy DVPP KA 3 - Stáže - specifická forma vzdělávání pedagogů KA 4 - Interní mentoring - kurz DVPP KA 5 - Evaluace

Výstupy KA 1 ◦ 160 proškolených osob v DVPP Polytechnická výchova ◦ studijní materiály k výše uvedeným kurzům KA 2 ◦ 80 proškolených účastníků ◦ studijní materiály KA 3 ◦ 60 absolventů stáží (zahraničních i tuzemských) ◦ závěrečné zprávy účastníků

Výstupy KA 4 ◦ 15 proškolených účastníků DVPP Interní mentoring ◦ studijní materiály KA 5 ◦ 3 průběžná evaluační kolokvia ◦ závěrečná konference ◦ Počet účastníků z řad CS na všech evaluačních akcích bude celkem 80 ◦ odborná publikace (elektronická)

Monitorovací indikátory Počet nově vytvořených/inovovaných produktů ◦ 1 elektronická odborná publikace ◦ do Počet podpořených osob - klienti služeb ◦ 315 učitelek a učitelů MŠ ◦ do Počet podpořených osob - poskytovatelé služeb ◦ 26 lektorů, metodiků a mentorů ◦ do