Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p. 2014 – 2015 Generální ředitel 10. listopadu 2015 PRAHA 13. ročník jednání s leteckými dopravci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlavní směry a perspektivy rozvoje problematiky eTOD
Advertisements

Ministerstvo dopravy – Odbor civilního letectví
Prezentace pro jednání se zástupci leteckých dopravců –
Bezpečnostní kultura a moderní přístup k bezpečnosti v letecké dopravě
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
SINGLE EUROPEAN SKY INDUSTRY CONSULTATION BODY Mgr. Richard Klíma KŘ/vOK.
Nabídka personálních služeb
Airspace Management Jeneč 2014 Ivan Beneš Oddělení ASM.
Útvar strategie a manažerské podpory Regulační rámec ŘLP ČR, s.p. Výkonnostní plánování pro druhé referenční období (2015 – 2019) Setkání s leteckými dopravci,
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
SINGLE EUROPEAN SKY FUNKČNÍ BLOKY VZDUŠNÉHO PROSTORU Mgr. Richard Klíma KŘ/VOK.
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2013 Generální ředitel 30. října 2013 IATCC PRAHA XI. ročník jednání s leteckými dopravci.
Geografie letecké dopravy ve střední Evropě
ÚSMP / VMKMartin Podešva Benchmarking ANS JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI SE ZÁSTUPCI ŘLP ČR, s. p. IATCC,
VY_32_INOVACE_ Smlouva o EU je platná od Je zavedeno „evropské občanství“ Přináší „kritéria konvergence“ – ekonomické sblížení 1.Stabilita.
Komunikační předpoklady rozvoje cestovního ruchu
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
VÝBOR PRO FINANCOVÁNÍ NÁRODNÍ STRATEGIE BESIP (VFNS) Informace o činnosti výboru pro jednání Rady vlády pro BESIP , Praha.
1 Cenová úroveň roku 2005, vývoj cen pro OZ Asociace Energetických Manažerů Partyzánská 7, Praha 7 Sdružení velkých spotřebitelů energie.
Letecká doprava. + rychlost, úroveň, služby - cena?, střední a dlouhé vzdálenosti nahradila mezikontinentální lodní d. celý svět v dosahu 24 hodin.
Normy a postupy pro provoz CUAV Ing. Tomáš Kujal, Ph.D. Ing. Jiří Chlebek, Ph.D. Letecký ústav Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Obsah Letiště Praha – Ruzyně Základní informace o ČSA
1 Cenová úroveň roku 2004, vývoj cen pro OZ Asociace Energetických Manažerů Partyzánská 7, Praha 7 Sdružení velkých spotřebitelů energie.
Automobilový klastr – integrátor aktivit „Společně v automotive!“
Současný stav a problematika plnění Státní energetické koncepce
Technologie sledují pohyb Telematická řešení nad vozovými parky
ZVÝŠENÍ BEZPEČNOSTI CIVILNÍHO LETECTVÍ LUDMILA CRHOVÁ
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
EU ETS 2005 – 2012 Ladislav Pazdera Ministerstvo průmyslu a obchodu Konference AEM , Praha.
Pokles příjmů obecních rozpočtů a způsoby řešení jeho dopadů Ministerstvo financí ČR Praha listopad 2009 Jan Zikl.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
Červenec ’15 AKTUÁLNÍ VÝVOJ NA FINANČNÍCH TRZÍCH Ing. Jiří Opletal, MBA.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Ing. Pavel Janda FAB CE - Funkční blok vzdušného prostoru v regionu střední Evropy 1 Útvar strategie a manažerské podpory XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH.
Kritické stanovisko k termínu „charakteristický letový den“ jež byl zaveden do NV 272 / 2011 Sb. ( § 12, odst. 5) Ing. Josef Drahota červenec 2015.
O čem to bude Úvod do informačního systému Ing. Radan Kasal
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
ÚSMP / MKMartin Podešva Monitoring plnění výkonnostního plánu XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI SE ZÁSTUPCI ŘLP ČR,
Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Projekt je.
Centrální zásobování teplem Kulatý stůl Hospodářská komora ČR Ing. Pavel Bartoš viceprezident HK ČR , Praha.
Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Ředitel útvaru strategie a manažerské podporyIng. Luboš Hlinovský, MBA Cenová politika ŘLP ČR, s. p. XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ.
Letecká technika pro záchranné práce v IZS CZ.1.06/3.4.00/ Projekt je spolufinancován z Evropské unie, Evropského fondu pro regionální rozvoj v.
Hospodaření fakultních nemocnic a dalších přímo řízených organizací v roce 2010 (11 FN + IKEM, NNH, MOÚ, ÚPMD)
Útvar strategie a manažerské podporyIng. Lukáš Řezníček Informace o Programu SESAR XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Plnění výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
Zkušenosti se sledováním uhlíkové stopy Airport Carbon Accreditation
Informace o zapojení ŘLP ČR, s. p. do programu SESAR
Třídimenzionální radary Základní takticko-technické údaje radarů:
Letiště václava havla praha
Odbor ekonomický Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Rezervační systémy Vznik a vývoj.
Významné projekty ŘLP ČR
REFORMA VEŘEJNÉHO ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ Z POHLEDU ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY
Free Route Airspace Prague
Předávání údajů o cestujících leteckými dopravci Policii České republiky projekt spolufinancovaný z ročního programu 2010 Fond pro vnější hranice.
Regulace výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
Free Route Airspace Prague
VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p.
Technologie a řízení letecké dopravy: 1
ČVUT v PRAZE Fakulta dopravní ÚSTAV LETECKÉ DOPRAVY PROFIL STUDENTA
Koncepce Free Route ve FIR Praha
Ing. Ladislav Friedrich, CSc.
STAV PODNIKU 2017 – 2018 AKTULIZACE STRATEGIE ŘLP ČR, s.p.
Transkript prezentace:

Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2015 Generální ředitel 10. listopadu 2015 PRAHA 13. ročník jednání s leteckými dopravci

OBSAH 1) VÝSLEDKY ŘLP ČR, s.p VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA/LETIŠTI PRAHA 1.2 VLIV UKRAJINSKÉ KRIZE - ZMĚNY 1.3 ZÁKAZNICKÉ PORTFOLIO 1.4 LIDSKÉ ZDROJE 2) PLNĚNÍ VÝKONNOSTNÍCH UKAZATELŮ 2.1 SAFETY /SAF/ Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p KAPACITA /CAP/ 2.3 NÁKLADOVÁ EFEKTIVITA /CEF/ 3) OSTATNÍ INFORMACE 3.1 PROJEKT NEOPTERYX, C/M INTEGRACE 3.2 FREE ROUTE AIRSPACE

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p  předpokládaný meziroční nárůst 2015/2014 o + 4,5 % předpokládaný meziroční nárůst 2015/2014 o 1,5% první nárůst provozu již roku VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p  nejsilnější letní sezóna v historii podniku průměrný počet pohybů 2 400/den nejsilnější provoz – pohybů hodinová kapacita FIR Praha – 161 pohybů/den  průměrný počet pohybů 370/den VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 01 – 09/2015 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA /2015

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p

GERMANY POLAND AUSTRIA SLOVAKIA

1.3 ZÁKAZNICKÉ PORTFOLIO TRAŤOVÁ SLUŽBASU - Přelet. JPodíl v % Meziroční vývoj SU v % LUFTHANSA ,1%-7,2% EMIRATES ,2%28,4% TURKISH AIRLINES ,2%18,1% WIZZ AIR ,5%34,6% BRITISH AIRWAYS ,0%-6,5% QATAR AIRWAYS ,9%2,0% AIR BERLIN ,3%-6,7% ETIHAD AIRWAYS ,1%4,1% KLM ,1%27,1% RYANAIR ,9%n/a Ostatní ,7%1,4% LETIŠTNÍ SLUŽBASU - Přibl. JPodíl v % Meziroční vývoj SU v % ČESKÉ AEROLINIE ,9%-19,6% TRAVEL SERVICE ,3%1,6% EASYJET AIRLINE2 7615,6%8,8% LUFTHANSA2 5505,1%-9,0% RYANAIR1 5613,1%n/a AEROFLOT1 4102,8%0,3% BRITISH AIRWAYS1 3662,8%-0,4% WIZZ AIR1 2892,6%4,7% NORWEGIAN1 0752,2%0,8% SWISS AIRLINES1 0342,1%-10,2% Ostatní ,5%12,9%

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p LIDSKÉ ZDROJE

- nulový počet nehod a vážných incidentů - zvyšovat vyspělost systému řízení bezpečnosti - evropský cíl: 75% úroveň ŘLP ČR, s.p.: 81,33 % Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p SAFETY /SAF/ 2015: průzkum kultury provozní bezpečnosti ŘLP ČR, s.p. - vyhodnocení - celkově vynikající výsledky – „best in class“ - poprvé v historii Eurocontrol nevydal doporučení – ŘLP ČR, s.p. je schopen identifikovat vlastní doporučení - velká důvěra k zodpovědnému přístupu organizace k řešení otázek provozní bezpečnosti - velká důvěra v zodpovědný přístup přímých nadřízených k provozní bezpečnosti a zájem o řešení vzniklých bezpečnostních otázek. - velká důvěra v kompetentnost kolegů a jejich aktivní přístup k safety SPLNĚNO

- trvalé snižování průměrného zpoždění na provedený let Zpoždění FIR Praha celý rok , letní sezóna Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p KAPACITA /CAP/ SPLNĚNO

- každý členský stát přispívá k dosažení celoevropských cílů - evropský cíl pro rok ,92 EUR - běžná cena ŘLP ČR, s.p. je na 71,1 % celoevropského průměru (43,87 EUR) Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p NÁKLADOVÁ EFEKTIVITA /CEF/ SPLNĚNO

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p

 zastaralost současného systému EUROCAT 2000 z roku 2001  návaznost na evropskou integraci ATM – SES a FAB CE   klíčový rozvojový projekt ŘLP ČR, s.p.  3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX PODPIS SMLOUVY  CENA EUR FINANCOVÁNÍ Z VLASTNÍCH ZDROJŮ PODNIKU NASAZENÍ DO PROVOZNÍHO VYUŽÍVÁNÍ V ROCE 2018

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p  jeden vzdušný prostor - jeden řídící letového provozu 3.1 CIVILNĚ – VOJENSKÁ INTEGRACE REALIZACE C/M INTEGRACE OBLASTNÍCH SLUŽEB ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU  optimalizace tratí - vliv na plnění výkonnostních ukazatelů (SAF,CAP, EFC, ENV)  optimalizace využití civilních řídících letového provozu  úspory státního rozpočtu v řádech desítek milionů ročně  prvenství v rámci rozsahu C/M spolupráce v Evropě

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p FREE ROUTE AIRSPACE  uvedení do provozního využívání  využívá až 20% provozu  významné úspory paliva  omezení emisí CO2

DĚKUJI ZA POZORNOST