9.6.2014 Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpracoval: Rastislav Steranka
Advertisements

Ing. Michal Blaško, Euroregion Praděd
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Stezka technických atraktivit
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Regionální konference v MSK
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vznik a vývoj TIC a jejich podpory v Moravskoslezském kraji Ing. Petra Papoušková
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Novinky na rok 2009 ODBORY PRODEJE A EXPORTNÍCH SLUŽEB.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko Bc. Pavlína Ambrosch Kunín.
Upgrade Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
turistická oblast v srdci Čech
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
215. Žofínské fórum „Středočeský kraj a rozvoj cestovního ruchu“
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Aktuální informace o činnosti CCRJM
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce

Rozdělení turistického regionu Severní Morava a Slezsko

Organizace cestovního ruchu v regionu Turistická oblast Zastřešující organizaceWWW stránky pro návštěvníky Těšínské SlezskoRegionální rada rozvoje a spolupráce se sídlem v Třinci Beskydy-ValašskoDestinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko o.p.s. Poodří - Moravské Kravařsko Destinační management turistické oblasti Poodří-Moravské Kravařsko o.p.s. OstravskoStatutární město Ostravawww.ostravainfo.cz Opavské SlezskoStatutární město Opavawww.opavske-slezsko.cz Jeseníky-východEuroregion Pradědwww.jeseniky-rodina.cz

Projekt financovaný z ROP Moravskoslezsko : 85% tj. 6 mil Kč Kofinancování projektu z dotace MSK:15% tj. 1 mil Kč Doba realizace projektu: Aktivity projektu: 1) Tvorba produktů cestovního ruchu 2) Propagace a jednání se zástupci CK na veletrzích cestovního ruchu 3) Prezentační akce pro novináře a CK v zahraničí 4) Study tour - press/fam trip 5) Marketingová kampaň 6) Workshopy 7) Vyhodnocení projektu Destinační management TR

Tvorba produktů cestovního ruchu Tvorba produktů pro jednotlivé cílové zahraniční trhy - Francie, Velká Británie, Rusko, Ukrajina, Polsko, Slovensko, Německo celkem 30 produktů vycházejících z TOP nabídky jednotlivých turistických oblastí –oslovení všech certifikovaných ubytovacích zařízení v Moravskoslezském kraji –oslovení relevantních poskytovatelů služeb v cestovním ruchu s nabídkou spolupráce Zacílení na vhodné cílové skupiny dle jednotlivých zemí na základě dostupných analýz a výzkumů Obsah produktů vytvářen ve spolupráci s destinačními managementy turistických oblastí Vytváření článků (příběhů) o atraktivitách a zajímavostech regionu a jejich rozesílání k dalšímu využití spolupracujícím subjektům Produkty budou umístěny na k tomu vytvořených micrositech umístěných na webových stránkách Moravskoslezského kraje - a budou vytištěny formou produktových listů v příslušné jazykové mutaci 5

PRODUKTY

Propagace a jednání se zástupci CK na veletrzích cestovního ruchu Oslovení a nabídka spolupráce směřovaná na všechny incomingové CK v ČR a CK v zahraničí mající v nabídce Českou republiku - formou u Poskytnutí detailních informací o subjektech zapojených do produktu (kontakty, ceníkové ceny, apod.) Uvedení přímého odkazu na CK na webu s vytvořenými produkty - využití stávajícího webu Moravskoslezského kraje - Možnost zakoupení zájezdu vytvořeného dle produktu klikem na odkaz na cestovní kancelář Produktové listy tvořeny tak, aby se daly jednoduše vložit do katalogu spolupracujících CK Účast na veletrzích cestovního ruchu v sousedních zemích - Německo (Berlín), Polsko (Wroclaw, Katowice), Slovensko (Bratislava) 7

Prezentační akce pro novináře a CK přímé prezentační akce v cílových destinacích - využití zázemí a pomoci Českých center a Czechtourismu –Francie (Paříž) –Velká Británie (Londýn) –Rusko (Moskva) –Ukrajina (Doněck) Pozváni spolupracující cestovní kanceláře, novináři dle doporučení zahraničních zastoupení Czechtourismu Pro zástupce CK a novináře budou připraveny místní speciality a produkty Prezentace spojena s doprovodným programem určeným i pro veřejnost - výstava fotografií z regionu 8

9 Study tour - press/fam trip Zástupci cestovních kanceláří a novinářů z Francie, Velké Británie, Ruska, Ukrajiny - pobyt bude uzpůsoben připraveným produktům tak, aby si zúčastnění na vlastní kůži zažili to co budou následně nabízet svým klientům Marketingová kampaň Internetová kampaň ve dvou destinacích Velká Británie, Francie PPC reklama umístěná na googlu, facebooku, youtube Banerová reklama - umístěná na stránkách zaměřených na cestovní ruch např. lastminute.com, apod. Reklama odkazuje na microsity umístěné na webových stránkách kraje

Shrnutí projektu Zaměření marketingových aktivit do zemí a míst s existencí pravidelného leteckého spojení s Ostravou - Velká Británie (Londýn), Francie (Paříž) Využití potenciálu "východních trhů" - Rusko, Ukrajina Doplnění aktivit na trzích sousedních států (Polsko, Slovensko, Německo) Zaměření na tvorbu a podporu prodeje konkrétních produktů určených pro využití jak individuálním turistou tak cestovními kancelářemi a touroperátory (pobyty, pobytové balíčky) Marketingová kampaň zaměřená na podporu prodeje vytvořených produktů Zhodnocení výsledků projektu - na základě návštěvnosti z cílových zahraničních trhů 10

Přínosy fungujícího destinačního managementu: Jasná pravidla veřejné podpory pro soukromé subjekty Fungující síť spolupracujících aktérů v CR (správci atraktivit, poskytovatelé služeb apod.) Komplexní a kvalitní nabídka CR Komplexní marketing (tiskoviny, e-marketing, podpora prodeje nabídky CR) Hospodárnost a efektivnost marketingových aktivit Inovace v CR zvyšující konkurenceschopnost dané destinace apod Přínosy zvýšené návštěvnosti: Zvýšení návštěvnosti přináší zvýšení příjmů z turistů a jednodenních návštěvníků. Zvýšení příjmů z turistů a jednodenních návštěvníků přináší nová pracovní místa. Nová pracovní místa mohou přinést stabilizaci obyvatel a nové obyvatele obce. Noví obyvatelé obce přináší do pokladny obce sdílené daně..

Ing. Jiří Vzientek tel: