RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí 2015 + IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Trh práce v Jihomoravském kraji – dosavadní vývoj
Advertisements

Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Česká republika KRAJE Klikni na správný kraj.
Dotazníkové šetření v rámci projektu RIS – podnikatelská část JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jakub Křižka Tel
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Charakteristika trhu práce v Jihomoravském kraji.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
Pojmy a interpretace.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
semestrální práce z předmětu mab
VOLBY DO KRAJSKÝCH ZASTUPITELSTEV SERIÁL 13 DEBAT V CENTRECH VŠECH ČESKÝCH A MORAVSKÝCH KRAJŮ POŘADÍ VZESTUPNÉ PODLE POČTU VOLIČŮ POČET OBYVATEL.
Workshop SFDP - Telč 2007 Fotogrammetrické firmy v České republice - průzkum současného stavu Ing. Jindřich Hodač Ph.D. Bc. Tereza Klečková Telč, 22. -
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Prioritní oblasti prevence, speciálního školství a institucionální výchovy MŠMT - Prevence, speciálního školství a institucionální výchovy.
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
Czech Point na poštách ISSS Mgr. Pavel Kolář náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Jindřichův Hradec Spolupráce mezi knihovnami v koncepcích a v realitě.
Průzkum trhu.
RUD – rozpočtové určení daní přílohy zákona č. 243/2000 Sb,
Název krajePodíl kraje v %Podíl obce v % Praha14,39,0 Jihočeský2,85,6 Jihomoravský5,713,5 Karlovarský4,25,1 Královéhradecký10,37,6 Liberecký11,59,3.
25let ZKUŠENOSTÍ Obsah Rozhlasový trh
( vzdělanostní struktura obyvatel )
Výběrové šetření pracovních sil (VŠPS)
Sekundární analýza na datech z kontinuálního výzkumu „Příjezdový cestovní ruch 2005 – 2007“ Příjezdový cestovní ruch v Jihomoravském kraji Ing. Ondřej.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Policie České republiky Kriminalita za rok 2013.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Aktuální údaje o stavebnictví a bytové výstavbě Tisková konference  Stavebnictví.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ.
IT ve škole 2499/21/7.1.4/2010 Kraje ČR VY_32_INOVACE_C03 Sada 1 Člověk a příroda ZŠ Pačejov.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Jak se vyvíjely kraje v minulých letech ? Základní tendence demografického, sociálního.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | czso.cz1/12 JAK SE DAŘÍ CESTOVNÍMU RUCHU V ČESKÉ REPUBLICE? Pavel Vančura Tisková konference,
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 3 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: únor 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast:
HISTORIE A TYPOLOGIE MÉDIÍ 3
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Hospodaření obcí v roce 2016
Měření multimediálního obsahu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Aktuální vývoj pracovní úrazovosti
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Stručná informace o plnění Národní strategie BESIP 2020
Informace o projektech v IDS JMK
Telefónica Tato firma, která rozhodně nebyla považována za favorita tendru, je v české kotlině v podstatě neznámá - největší trhy má ve Španělsku a zemích.
ANALÝZA POTŘEB NA ŠKOLÁCH – Výstupy z Dotazníkového ŠETŘENÍ
Akademický senát AMU 26. března Akademický senát AMU.
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Migrační tendence v Moravskoslezském kraji
PODÍL ŽÁKŮ, KTEŘÍ ÚSPĚŠNĚ SLOŽILI MATURITNÍ ZKOUŠKU Z CELKOVÉHO POČTU KONAJÍCÍCH MATURITNÍ ZKOUŠKU (ČISTÁ MÍRA ÚSPĚŠNOSTI) Nebudeme-li uvažovat ty přihlášené.
Příjezdový cestovní ruch ČR
Česká republika územní členění.
Vyjmenuj kraje ČR VY_32_INOVACE_01
Naplňování Krajského akčního plánu vzdělávání 1 Ústeckého kraje setkání pracovních skupin 21.února 2018.
ČERPÁNÍ DOTAČNÍCH PROSTŘEDKŮ Z OPERAČNÍCH PROGRAMŮ V ÚSTECKÉM KRAJI
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Co říká česká veřejnost?
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Vyjmenuj tři kraje ČR podle velikosti VY_32_INOVACE_03
Transkript prezentace:

RADIOPROJEKT © 03. února 2016 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015 VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC Prezentace výsledků III. čtvrtletí IV. čtvrtletí 2015

- 2 - Jaký byl v té době průměrný měsíční plat? Minikvíz na úvod … aneb ČAS LETÍ I V ÉTERU Kolik stál v roce 1980 kvalitní tranzistorový přijímač? a)900 Kčs b)1 600 Kčs c)2 300 Kčs a)1 256 Kčs b)1 956 Kčs c)2 656 Kčs Takže v roce 1980 jste si mohli koupit za svůj měsíční plat 1,6 tranzistorového přijímače! a)900 Kčs b)1 600 Kčs c)2 300 Kčs a)1 256 Kčs b)1 956 Kčs c)2 656 Kčs

- 3 - Průměrný měsíční plat v roce 2016 je Minikvíz na úvod… aneb ČAS LETÍ I V ÉTERU A kolik stojí kvalitní tranzistorový přijímač v roce 2016? Takže v roce 2016 si můžete koupit za svůj měsíční plat už 32,8 tranzistorového přijímače! 800 Kč Kč

- 4 - Základní parametry výzkumu  Sběr dat metodou CATI (telefonické dotazování)  Náhodný výběr  30 % z databáze pevných linek  70 % náhodné generování mobilních telefonních čísel  Počet respondentů / rok  Cílová skupina respondentů let  Průměrná délka rozhovoru 17 minut  Realizace MEDIAN a STEM/MARK

- 5 - Vývoj poslechovosti v populaci

- 6 - Vývoj poslechovosti v populaci

- 7 - Rozhlas celkem - čtvrthodinový profil III/15 – IV/15

- 9 - Souhrnné ukazatele poslechovosti  Weekly reach 84,3% (růst o 0,6 p.b.)  Průměrný počet poslouchaných stanic minulý týden 2,14  Daily reach 62,6% (pokles o 0,3 p.b.)  Průměrný počet stanic poslouchaných včera 1,52 (beze změny)  ATS relative 4:52:06 (pokles o 2 minuty 54 sekund) (beze změny)

Celoplošné rozhlasové stanice – poslech minulý týden (v tis.) *statisticky významná změna -16*

Celoplošné rozhlasové stanice – poslech včera (v tis.) *statisticky významná změna +5

Vývoj celoplošných rozhlasových stanic – poslech minulý týden (v tis.)

Vývoj celoplošných rozhlasových stanic – poslech včera (v tis.)

Podíl rozhlasových stanic na trhu (v %) +1,2+1,2 -0,7 -0,5 -0,2-0,2 +0,1 +0,5 -0,4

Regionální stanice – poslech minulý týden (v tis.) * -25*

Regionální stanice – poslech včera (v tis.)

PRAHASTŘEDOČESKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

JIHOČESKÝ KRAJPLZEŇSKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

KARLOVARSKÝ KRAJÚSTECKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

LIBERECKÝ KRAJKRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

PARDUBICKÝ KRAJVYSOČINA Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

JIHOMORAVSKÝ KRAJOLOMOUCKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

ZLÍNSKÝ KRAJMORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ Týdenní poslech v krajích (v tis.) + Share (v %)

Mediální zastupitelství – poslech minulý týden (v tis.)

Mediální zastupitelství – poslech včera (v tis.)

Mediální zastupitelství – podíl na trhu (v %) RADIOHOUSE: 51,8 (-0,3) +0,1 -0,3 +0,7 -0,2

Alternativní poslech rádií (v tis.) Nejposlouchanější stanice na internetu Zahraniční rádia Nejposlouchanější regionální stanice na internetu Zahraniční internetová rádia

Alternativní poslech rádií – využívané platformy (v %)

Alternativní poslech rádií – využívané platformy Nejposlouchanější stanice poslouchané prostřednictvím tabletu/mobilního telefonu: Nejposlouchanější stanice poslouchané prostřednictvím kabelové televize:

Stanice s nejvyšší ATS relative

Poslech v posledních 7 dnech - vybrané soc. skupiny (%) Vyšší manažeřiKvalifikovaní manuální pracovníci Nepracující důchodciStudenti