S Olgou hodinu za hodinou Mgr. Renata Nogolová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Nogolová. Autor obrázků Tomasz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznáš, kolik je právě hodin?
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
KDE JSOU MÍČE – NA, POD, ZA, PŘED aktivita
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Číslovky s obrázky I Autor obrázků © Tomasz Nogol souhlasí s jejich zveřejněním na Metodickém portálu. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
JÍT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Anketa (stravování) 1) Kolikrát denně jíš?
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Začínáme s podstatnými jmény I
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CO VŠECHNO VÍM O HODINÁCH
Interaktivní procvičování barev a paměti na tvary těles.
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ovoce hrou Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Neživá příroda − horniny
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Druháci a matematika 3 Opakujeme si sčítání, odčítání do 20
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
KRÁLÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
Káča Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém.
Fyzika – vyhledávání hodnot z grafů.
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Kde žije… Klikni na obrázek místa, kde žije dané zvířátko. Pokud vybereš správně, zvířátko se objeví. Pokud špatně, objeví se naštvaný smajlík. Autorem.
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Převody jednotek délky - 2.část
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL S PŘECHODEM
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Na které písmenko začíná obrázek?
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Transkript prezentace:

S Olgou hodinu za hodinou Mgr. Renata Nogolová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí s jejich zveřejněním na Metodickém portálu. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Chceš vědět, co dělá Olga během dne? DOPOLEDNEVEČER ODPOLEDNERÁNO

Přiřaď časové údaje k jednotlivým hodinám: čtvrt na osmpůl osmétři čtvrtě na sedmosm hodin 7:307:156:458:00 Pokud chceš vědět, co tou dobou dělá Olga, klikni na hodiny. Zpět

6:45 Touto dobou Olga vstává. Jde do koupelny, kde se umyje a učeše. Pak se obleče a ustele postel. Vyprávěj, jak vypadá tvé ráno. Zpět

7:15 Olga snídá. Víš, v kolik hodin snídáš ty? Co míváš k snídani? Myslíš, že je důležité se ráno nasnídat? Zpět

7:30 Olga jde do školy. Většinou jezdí autobusem, ale někdy ji tatínek odveze autem. Jak jezdíš do školy ty? Nebo chodíš pěšky? Zpět

8:00 Olga už je ve třídě a má připraveno vše potřebné, protože za chvíli přijde paní učitelka. První hodinu mají český jazyk. Víš, v kolik hodin začíná vyučování u vás? Zpět

DOPOLEDNE Tentokrát přiřaď hodiny k údajům a zapiš digitální čas: devět hodin a deset minut půl desáté čtvrt na jedenáct půl dvanácté 9:10 Zapsaný čas si zkontroluj: 9:3010:1511:30 Zpět Opět se můžeš podívat, co dělá Olga. Klikni na hodiny.

9:10 Olga má matematiku. Kolikátá vyučovací hodina to je? a)první b)druhá c)třetí Zpět Jakou hodinu bys měl tou dobou dnes ty?

9:30 Olga má za sebou dvě vyučovací hodiny a teď svačí. Také si se spolužáky povídají. Co ještě může dělat Olga o přestávce? Co by dělat neměla? Zpět

10:15 Zpět Olga má třetí vyučovací hodinu. Dnes je to výtvarná výchova. Zvonit bude v 10:30. Kolik času zbývá do konce hodiny?

11:30 Zpět Olga jde na oběd. Pomůžeš jí správně uložit příbor?

ODPOLEDNE Zpět Seřaď hodiny, jak mají po sobě následovat: Jistě už víš, co máš udělat, pokud chceš vědět, co tou dobou dělá Olga.

13:30 Olga se vrátila ze školy. Zpět Nejprve se umyla. Pak si chvilku odpočinula a teď píše domácí úkoly. Musí si pospíšit, protože za hodinu a půl jí začíná balet. V kolik hodin se vracíš ze školy? Píšeš domácí úkoly hned, nebo až později?  V kolik hodin jí začíná hodina baletu?

15:00 Olze začíná hodina baletu. Zpět Chodíš také do nějakého kroužku? Hraješ na hudební nástroj? Věnuješ se sportu?

16:10 Olga přišla z baletu domů. Pořádně jí vyhládlo, takže už byl čas na. Zpět svačinu Navrhni, co by si Olga mohla dát.

16:30 Zpět Někdy se tou dobou jde Olga ještě učit, ale dnes už má vše do školy připravené, tak si může jít hrát.

VEČER Zpět Dokážeš na hodinách ukázat následující časové údaje? 18:0020:3020:0018:45 Opět se můžeš podívat, co dělá Olga. Stačí kliknout na hodiny.

18:00 Olga večeří. Zpět Někdy mívají u Olgy teplou večeři, jindy mají obložené chleby nebo zeleninový salát. U večeře se ale vždy sejdou u stolu a povídají si, co během dne zažili. Vyprávěj, jak je tomu u vás.

18:45 Olga se jde dívat na televizi. Pak půjde do koupelny. Zpět Kolik času trávíš během dne u televize nebo u počítače?

20:00 Před spaním si Olga ještě chvíli čte. Zpět Co právě čteš? Máš nějakou oblíbenou knížku?

20:30 Po náročném dni jde Olga spát. V kolik hodin chodíš spát ty? Zpět Dobrou noc! Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Renata Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí s jejich zveřejněním na Metodickém portálu. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.