Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
David PETR, Kateřina VOISOVÁ
Advertisements

BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Webová aplikace IS KP14+ Ing. Bohumila Kubíková
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
WEBOVÁ APLIKACE MS2014+ Ing. Josef Šetek Seminář pro SC 3.2 ZVYŠOVÁNÍ EFEKTIVITY A TRANSPARENTNOSTI VEŘEJNÉ SPRÁVY PROSTŘEDNICTVÍM ROZVOJE VYUŽITÍ A KVALITY.
WEBOVÁ APLIKACE MS2014+ Ing. Anna Kreutziger Seminář pro SC 1.3 ZVÝŠENÍ PŘIPRAVENOSTI K ŘEŠENÍ A ŘÍZENÍ RIZIK A KATASTROF Průběžná výzva č. 19 Technika.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
Webová aplikace IS KP14+ Ing. Jitka Zdvíhalová Seminář pro SC 2.5 Snížení energetické náročnosti v sektoru bydlení 37.Výzva – Energetické úspory v bytových.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Portál IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Mgr. Jaroslav Křivánek Prostějov venkov o.p.s.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+. URL aplikace IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
Aplikace Monitorovací systém
Aplikace Monitorovací systém
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ Výzva č. 02_16_022: pro MŠ a ZŠ v krajích.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
Animace škol (šablony)
Praha, Mgr. Ljubomir Džingozov
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Plán vzdělávacích aktivit
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
Brno, Ing. Lenka Skopalíková
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Aplikace Monitorovací systém
Aplikace Monitorovací systém
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Praha, Mgr. Martina Brandejsová
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Š A B L O N Y II.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Vítejte na třetí místní konferenci
OP VVV Výzva Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – šablony II Setkání zástupců škol
Aplikace MS2014+ Portál IS KP14+.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ MŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý

PROGRAM SETKÁNÍ Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování ▫ systém podávání žádosti ▫ základní informace a nastavení projektu ▫ typy šablon Portál IS KP14+ ▫ úvod do práce s IS KP14+ ▫ elektronický podpis ▫ založení a vyplnění žádosti ▫ finalizace žádosti

SYSTÉM ŽÁDOSTI V OP VVV elektronické podání prostřednictvím IS KP1+ formální hodnocení hodnocení přijatelnosti doklady k právnímu aktu právní akt zálohová platba zprávy o realizaci, žádosti o platbu závěrečná zpráva o realizaci

ZÁKLADNÍ INFORMACE číslo výzvy: 02_16_022 druh výzvy: průběžná alokace: Kč fond: ESF

ČASOVÉ NASTAVENÍ vyhlášení výzvy: zahájení příjmu žádostí: ukončení příjmu žádostí: nejpozději délka trvání projektu: 24 měsíců zahájení realizace: nejdříve ukončení realizace: nejpozději udržitelnost: nerelevantní

RELEVANTNÍ PRAVIDLA A DOKUMENTY Výzva a její přílohy (např. Přehled šablon a jejich věcný výklad) Pravidla pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů Příručka IS KP14+ Metodická doporučení (výše platů, obvyklé ceny)

ZÁKLADNÍ INFORMACE II výše podpory: 100 % podmínka: zapojení do dotazníkového šetření MŠMT z listopadu 2015/března 2016 každá škola (IČ) podává 1 projekt maximální rozpočet je stanoven mj. počtem dětí/žáků k výběr pouze z předpřipravených tzv. šablon aktivit dokladování pouze výsledků a výstupů

FINANČNÍ NASTAVENÍ min. rozpočet: Kč max. rozpočet: Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč) ZŠ i MŠ min Kč Příklad: ZŠ a MŠ s 250 dětmi/žáky = (ZŠ) (MŠ) (děti/žáci) => Kč

FINANČNÍ NASTAVENÍ každá šablona má svoji jednotkovou cenu jednotková cena zahrnuje i náklady na administraci způsob financování: ex-ante výše zálohové platby: 60 % 40 % proplaceno po první Zprávě o realizaci (6 měsíců)

VÝBĚR ŠABLON min. 1 šablonu z oblasti vyhodnocené dotazníkovým šetřením jako nejslabší – kontrola přijatelnosti projektu výběr zbývajících šablon je na rozhodnutí školy omezení maximálním rozpočtem možnost volby 1 šablony vícekrát pozor na duplicitu aktivit s jinými projekty školy zřízené dle § 16 mají omezený výběr

OBSAH ŠABLONY číslo a název aktivity investiční priorita specifický cíl cíle a popis realizace aktivity cílová skupina výstup aktivity dokládání výstupů ve zprávě o realizaci projektu dokládání výstupů pro kontrolu na místě indikátor výstupu celkové náklady na aktivitu v Kč podrobná specifikace šablony

TEMATICKÉ OBLASTI PRO MŠ 1.Personální podpora 2.Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ 3.Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ

1.1 ŠKOLNÍ ASISTENT nezaměňovat s asistentem pedagoga poskytuje základní nepedagogickou podporu, zprostředkovává komunikaci s rodinou a školou, podpora při administrativní a organizační činnosti pedagoga nutnost identifikovat alespoň 3 děti ohrožené školním neúspěchem odborná kvalifikace: min. střední vzdělání (pedagogika, asistent pedagoga) min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3 žáci OŠN Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

1.2 ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG min. 3 děti s potřebou podpůrných opatření 1. stupně/ se SVP odborná kvalifikace: dle zákona o PP min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3x plán pedagogické podpory/ind. vzd. plán u SVP Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

1.3 ŠKOLNÍ PSYCHOLOG min. 3 děti s potřebou podpůrných opatření 1. stupně/ se SVP odborná kvalifikace: dle zákona o PP min. 12 měsíců doklady: DPČ/smlouva, report, kvalifikace, 3x plán pedagogické podpory/ind. vzd. plán u SVP Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

1.4 SOCIÁLNÍ PEDAGOG min. 3 děti ohrožení školním neúspěchem není pedagogický pracovník podpora propojení školy a jinými subjekty (policie, státní zástupce, zdravotnická zařízení), mediace mezi školou, rodiči a uvedenými institucemi a pomoc s právními a sociálními otázkami odborná kvalifikace: VŠ (sociální pedagogika, sociální práce) min. 12 měsíců doklady: DPČ/DPP/smlouva, report, kvalifikace, 3 děti OŠN Kč (0,1 úvazku na 1 měsíc)

1.5 CHŮVA cílem je personální podpora předškolním pedagogům, kteří integrují do dětského kolektivu dvouleté děti min. 2 dvouleté děti (které dovrší 3 let nejdříve ve 2. pololetí šk. r.) pomoc PP s péčí o dvouleté děti, zejména v oblasti sebeobsluhy dítěte, zajištění bezpečnosti a individuálních potřeb dítěte není pedagogickým pracovníkem odborná kvalifikace: dle NSK (Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky či Chůva pro dětské koutky) doklady: DPČ/DPP/smlouva, report, kvalifikace, 2 dvouleté děti Kč (0,5 úvazku na 1 měsíc)

2.1 OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ ROZVOJ PP MŠ - 40 HODIN pouze akreditované prezenční kurzy tematické zaměření na rozvoj sebepoznání, osobních kvalit, komunikativní a kooperativní dovednosti, profesionální sebereflexe pedagogů apod. kurz bude obsahovat teoretickou i praktickou část, musí obsah min. 4 témata z metodického výkladu doklady: osvědčení o absolvování DVPP (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.2 OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ ROZVOJ PP MŠ - 16 HODIN pouze akreditované prezenční kurzy tematické zaměření na rozvoj sebepoznání, osobních kvalit, komunikativní a kooperativní dovednosti, profesionální sebereflexe pedagogů apod. kurz bude obsahovat teoretickou i praktickou část, musí obsah min. 4 témata z metodického výkladu doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.3 VZDĚLÁVÁNÍ PP – DVPP 16 HODIN varianty ▫ čtenářská pregramotnost ▫ matematická pregramotnost ▫ inkluze pouze prezenční akreditované kurzy doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.4 SPECIFIKA PRÁCE PEDAGOGA S DVOULETÝMI DĚTMI V MŠ – 24 HODIN zaměření na osobnostně sociální rozvoj dvouletých dětí v mateřské škole pouze prezenční akreditované kurzy kurz bude obsahovat teoretickou i praktickou část, musí obsah min. 4 témata z metodického výkladu doklady: osvědčení o absolvování DVPP Kč (1 kurz pro 1 pedagogického pracovníka)

2.5 PROFESNÍ ROZVOJ PŘEDŠKOLNÍCH PEDAGOGŮ PROSTŘEDNICTVÍM SUPERVIZE skupinová supervize v celkovém rozsahu 20 hodin/šk. rok doplněnou o individuální supervizi v celkovém rozsahu 10 hod./ šk. rok skupinové supervize se zúčastní alespoň ½ pedag. sboru pokud má pedag. sbor čítá 18 pedagogů a více, možno volit násobně doklady: prezenční listiny, popis průběhu Kč (1 cyklus)

2.6 SDÍLENÍ ZKUŠENOSTÍ PEDAGOGŮ Z RŮZNÝCH ŠKOL PROSTŘEDNICTVÍM VZÁJEMNÝCH NÁVŠTĚV PP s vedením školy identifikuje oblast pro rozvoj -> výběr hostitelské školy -> pedagog průvodce = vzájemné vzdělávání min. 16 hodin spolupráce během 10 měsíců – min. 2 návštěvy, min. ½ hodin na návštěvách, zbývající část dle uvážení (příprava, reflexe, doporučení pro další práci) doklady: zápis o návštěvách - jména, data, reflexe, zhodnocení; zápis z interního sdílení zkušeností pro ostatní PP školy Kč (1 cyklus)

3.1 PREVENCE LOGOPEDICKÝCH VAD A PROBLÉMŮ KOMUNIKAČNÍCH SCHOPNOSTÍ U DĚTÍ V MŠ DVPP v rozsahu min. 56 hod. se zaměřením na podporu znalostí a praktických dovedností pedagogů v oblasti logopedické prevence u dětí předškolního věku vzdělávací program musí být akreditovaný praktická část alespoň 20 hodin doklady: osvědčení o DVPP Kč (1 kurz pro 1 PP)

3.2 INDIVIDUALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ DVPP v rozsahu min. 40 hod. se zaměřením na prohloubení znalostí a dovedností pedagogů k vedení dětského portfolia a v metodách/programech zaměřených na vnitřní diferenciaci a individualizaci ve vzdělávání předškolních dětí vzdělávací program musí být akreditovaný teoretická i praktická část doklady: osvědčení o DVPP Kč (1 kurz pro 1 PP)

3.3 ODBORNĚ ZAMĚŘENÁ TEMATICKÁ SETKÁVÁNÍ A SPOLUPRÁCE S RODIČI DĚTÍ V MŠ odborně zaměřená tematická setkávání rodičů za účasti externího odborníka na téma týkající se usnadnění přechodu dětí do ZŠ min. rozsah 12 hodin (např. 6 setkání po 2 hod.) pro skupinu min. 8 rodičů doklady: zápis o setkáních, prezenční listiny Kč (1 cyklus)

INDIKÁTORY (VÝSTUPY) počet podpůrných personálních opatření počet podpořených osob – pracovníci ve vzdělávání počet poskytnutých služeb individuální podpory pedagogům počet platforem pro odborná tematická setkání počet mimoškolních aktivit vedoucích k rozvoji kompetencí

INDIKÁTORY ZA PROJEKT celkový počet účastníků (bagatelní podpora 24 hodin) počet organizací, ve kterých se zvýšila kvalita výchovy a vzdělávání a proinkluzivnost počet pracovníků ve vzdělávání, kteří v praxi uplatňují nově získané poznatky a dovednosti počet dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření v podpořených organizacích počet dětí, žáků a studentů Romů v podpořených organizacích celkový počet dětí, žáků a studentů v podpořených organizacích

REALIZACE PROJEKTU zprávy o realizaci, žádosti o platbu závěrečná zpráva o realizaci nepodstatná změna podstatná změna dokladování realizace uchovávání dokumentů není potřeba samostatný projektový účet zadávání veřejných zakázek povinná publicita

PŘESTÁVKA

IS KP14+

PORTÁL IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat systémové požadavky, které naleznete na úvodní stránce aplikace pod záložkou HW a SW požadavky. ▫ Doporučené prohlížeče; ▫ Důvěryhodné webové stránky; ▫ Doplňkové aplikace ▫ Test kompatibility počítače. test HW a SW požadavků

PORTÁL IS KP pro korektní fungování aplikace je nezbytně nutné dodržovat systémové požadavky, které naleznete na úvodní stránce aplikace pod záložkou HW a SW požadavky. ▫ Doporučené prohlížeče; ▫ Důvěryhodné webové stránky; ▫ Doplňkové aplikace ▫ Test kompatibility počítače. test HW a SW požadavků

Kvalifikovaný certifikát Kvalifikovaný certifikát (elektronický podpis) všechny formuláře v aplikaci jsou vždy podepsány kvalifikovaným certifikátem (žádost o podporu, žádost o přezkum hodnocení, zpráva o realizaci, žádost o platbu,…); přehled poskytovatelů uveden na stránkách Ministerstva vnitra Vlastnosti certifikátu: Kvalifikovaný certifikát. Certifikát musí být určen pro elektronické podepisování dokumentů. Certifikát obsahuje privátním klíč. Aktuální platnost. Výše uvedení vlastnosti garantuje certifikační autorita. FAQ Elektronický podpis – záložka FAQ úvodní obrazovky IS KP14+ - postupy pro práci s certifikáty.

Plné moci Elektronické či listinné ( v systému označené jako papírové ) Listinná ( papírová) plná moc – úředně ověřená; vkládá zmocněnec a potvrzuje svým el. podpisem - varianta s registrací zmocnitele a bez registrace Elektronická plná moc – zmocnitel i zmocněnec musí být registrováni v aplikaci a musí mít el. podpis.

ZÁKLADY PRÁCE S IS KP14+ REGISTRACE V IS KP14+ ÚVODNÍ OBRAZOVKA – DEPEŠE PROFIL UŽIVATELE - NOTIFIKACE ŽADATEL - MOJE PROJEKTY, NOVÁ ŽÁDOST, SEZNAM VÝZEV ZALOŽENÍ ŽÁDOSTI, PŘÍSTUP K PROJEKTU VYPLNĚNÍ ŽÁDOSTI – VÝBĚR AKTIVIT KONTROLA, FINALIZACE

DĚKUJI ZA POZORNOST Kyjovské Slovácko v pohybu, z.s.