Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kreativní centrum Brno
Advertisements

Nabídka aktivit pro mateřské školy Mezinárodní environmentální vzdělávací, poradenské a informační středisko ochrany vod Vodňany Nabídka služeb:
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
CK – činnosti touroperátora
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
RegCat (souborná databáze regionálních informací) Spolupráce knihoven v Uherském Hradišti Iveta Mátlová Seminář knihovníků muzeí a galerií Brno,
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
9.Komunikace.
Marketingové prostředí
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
IPS a rodičovská veřejnost
__________________________________________________________ VŠB - Technická univerzita Ostrava, Výzkumné energetické centrum __________________________________________________________.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
Ing. Michal Unzeitig ARTIO s.r.o..  Co je Museo24  Vize a cíle  Role společnosti ARTIO  Technické řešení –CIDOC CRM –Sémantický web Obsah.
Informační kulturní portál
Jsou muzejní knihovny knihovnami veřejnými? Jarmila Okrouhlíková Knihovna UPM
Centrum pro prezentaci kulturního dědictví Národní muzeum Informační portál eMuzeum.
Shrnutí poznatků ze semináře o půjčování audiovizuálních děl v knihovnách v České republice V Praze 23. března 2007 Aleš Danielis a Ondřej Materna Přílohou.
Kulturní předpoklady cestovního ruchu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Odbor projektové podpory – Univerzitní centrum Telč.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
DISTRIBUCE.
Model strategie marketingového mixu
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Marketing Příklady pro trh s výtvarným uměním Ukázka aplikace.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Výstava CERN Mgr. Jiří Gruntorád Vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu Jihočeského kraje. 10 let praxe v médiích – rozhlas (Hitrádio Faktor),
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Kultura má ve společnosti svou nezpochybnitelnou pozici. Schopností kultury je představit vyspělost dané země, prezentovat její tradice, uznávané hodnoty.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Aktivity na podporu středního odborného školství v JMK
Strategie.
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Ústav vědecko – pedagogických informací a služeb Informační den Již po desáté!
Trhy kulturního dědictví a umění
Tvorba značky.
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Sponzoring.
Karolína Hejduková GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky 2013
Administrativní budovy
Název: ADMINISTRATIVNÍ BUDOVA Vypracovala: Olga Merendová - VB 304
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Mgr. Michaela Brábníková Památník Lidice
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Distribuce umění a kulturního dědictví

Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace Dostupnost (doprava) a působnost (místní, národní, celosvětová – z hlediska významu) Putovní výstavy a zápůjčky Výstavy mimo prostory instituce Publikace Elektronické zpřístupnění kulturního dědictví

Místo – hlavní budova a pobočky Fyzická přístupnost Časová přístupnost Atraktivita  Historická sídla  Reprezentativní budovy  Průmyslové stavby Atmosféra Vybavení

Externí faktory Architektura Génius loci Okolí  Centrum města  Park  Prostor před muzeem

Interní faktory Návštěvnost Mikroklima Přeplněnost Vstup a vstupní hala Chodby Schodiště Výtahy Sály a jejich uspořádání Osvětlení Orientační systém Technické zázemí

Pobočky Putovní výstavy a zápůjčky Publicita Reciprocita Obohacení nabídky organizace

Výstavy mimo prostory organizace Reprezentativní prostory státních institucí Prostory komerčních firem Prostory kulturních institucí Autobus Vlak

Programy Speciální programy Pořádání konferencí Účast odborníků z institucí na konferencích a seminářích Veřejná vystoupení Články v odborném tisku Texty popularizující odborná témata ve společenských časopisech Univerzity třetího věku Audiovizuální materiály na nekomerční bázi výukové Komerční AV materiály  K reklamním účelům pro informační centra a cestovní kanceláře  Prodávány jako suvenýry na památku

Publikace Knihy Katalogy Průvodce Brožury Výroční zprávy Hry Návody

Elektronická distribuce kulturního dědictví Virtuální prohlídka Impuls k návštěvě Propagace Informace

E-shop Prodej  Suvenýrů  Audiovizuálních programů  Průvodců  Publikací  Katalogů  Audioprůvodců stažení

Primární trh Přímý prodej z ateliéru Dílo na zakázku Prodej prostřednictvím zprostředkovatele Prodejní galerie Umělecký agent Prodej obchodníkům s uměním, kteří se na určitou dobu stávají vlastníky díla

Sekundární trh Prodejní galerie Zprostředkovatelé Obchodníci s uměním Aukční společnosti Soukromí sběratelé Firmy Muzea a galerie  tvorba a doplnění sbírek  obměna exponátů Stát  výzdoba reprezentativních prostor  nákup pro státní muzea nebo galerie

Distribuční řetěz, subjekty Umělci Zprostředkovatelé  aukční síně  odborníci  znalci umění  galeristé  internet Poptávající  individuální  firemní  muzea a galerie  stát

Aukce Formálně je nutné zajistit a zveřejnit: Kontaktní osoby včetně spojení na ně Termíny výkupu Termín prohlídky dražených děl Termín konání aukce Místo konání aukce Vydat aukční katalog

Na trhu s uměním jsou nabízena Dispoziční práva Práva prohlížet si

Distribuce prostřednictvím veletrhů Veletrhy jsou samostatným tématem marketingové komunikace

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_9_Distribuce Nebo stránky učitelů © Radka Johnová, 2007